1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    heb em nu eindelijk uit
    weet iemand wat de link is tussen dante en nero
    ze lijken echt tweeling broers

2. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    In het volgende deel wordt dat bekent geloof ik.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Serieus joh?

Wow dat is echt niet te geloven.

Alle modes S ranking, HOH mode uitgespeeld en de Bloody palace met een S!

4. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:Tijd voor deel 2 !

5. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb hem 1 keer verslagen, maar de voor de rest blijf ik altijd bij hem hangen. Met wie spelen jullie Bloody Palace eigenlijk?

Ik gebruik zelf altijd Nero, vind ik veel lekkerder vechten

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat ze op elkaar lijken zegt weinig. Wat voor mannelijk, belangrijke én goedaardig personage voor DMC Capcom ook zou maken, hij is altijd blond, draagt lange leren kleding en heeft een grote bek én hele slechte humor. :'-( Alhoewel dat ook zo z'n charmes heeft. :D

Ik hoop het wel, maar het is niet iets dat vastgesteld is door Capcom of insiders of iets dergelijks.

7. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nero is een fijne speler voor bloody palace maar Dante is juist handig voor boss battles.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nero bezit denk ik een beetje kracht van Sparda.

Aangezien Dante Sparda zijn zoon is, kunnen ze op elkaar lijken.

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn i.i.g. geen tweelingbroers, omdat vergil sparda al de tweelingbroer van Dante is.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Vergil Sparda?

Dat zijn 2 figuren.

Vergil is zijn broer, Sparda zijn vader.

Sparda is geen achternaam maar een vornaam.

Het zou wel een jongere broer kunne zijn.

Nog iets wat ik raar vind.

Als je alle delen achter elkaar plaatst (2 nooit gespeeld dus die laat ik buiten beschouwing.

DMC3 Dante is een tiener
    DMC 1 Dante is volwassen
    DMC 4 Dante is eind 30.

Dante lijkt ouder te worden in hetzelfde tempo als een mens, maar Sparda heeft de demonenpoort gesloten met zichzelf erin enkele honderden jaren geleden.

Dus als hij Dante heeft verwekt moet die toch ook een paar honderd jaar zijn?

Waarom wordt hij dan zo snel oud?

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vat ook niet helemaal hoe oud Dante nu is en wanneer hij precies geboren is. Vind Dante wel het lekkerst spelen, al is Nero zeker niet verkeerd.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm, dat zou kunnen, maar hoe kan Nero, laten we zeggen 25 jaar oud, krachten van Sparda hebben? Waar moet ie die vandaan hebben? :eek:

Ik denk niet dat Nero enige familieverbinding heeft met Sparda/Dante/Vergil, dan zou Dante hem wel herkend hebben, of zou er iets aan te merken zijn.

Op het leeftijdsverhaal heb ik ook geen antwoord. Zou niet weten hoe dat zit! :eek: Eerst dacht ik de verklaring te hebben: Hij word net ouder als een mens. Maar dat kan niet, want Sparda heeft de demonenpoort inderdaad honderden jaren geleden gesloten. Dan zou Dante nu dus een 'stúkje' ouder moeten zijn!

Volgens mij is dat ook niet bekend. Ik weet er in ieder geval niks van en heb alle DMC's uitgespeeld op 2 na (dicht tegen het einde) en 4 (nog niet thuis gespeeld, wel enkele keren bij een maat). Ik weet dat het in 4 niet opgehelderd word, dus wellicht in 2, maar dat betwijfel ik.
    Het enige wat we weten van Dante is dat zijn moeder een mens is en zijn vader een demoon, waardoor hij een half-demoon is met gaven als de Devil Trigger.

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Vergil word ook wel Vergil Sparda genoemt net zoals Dante Sparda. Het zal geen achternaam zijn maar om aan te geven bij welke soort ze zitten ofzo.

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Willem, die krachten krijgt hij via zijn demon arm.

Wellicht heeft Sparda met een andere vrouw het bed gedeelt? Dus is hij een half broer?
    Spoiler?
    Een theorie die op internet ook de ronde doet is dat een stukje van Vergil zijn kracht in de demon arm van Nero zit.

In missie 6 hoor je de arm zeggen: I need more POWER! Mensen zeggen dat dit Vergil kan zijn.

15. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Is vergil in de serie al dood?

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    In deel 1 verslaat Dante hem, maar we weten niet of hij echt dood is dan

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Kan ook een gekopierde "ziel" van Vergil zijn he, in Deel 3 (eigenlijks deel1) blijft Virgil in de demon wereld om zo Mundos te verslaan maar dit verliest hij.

In deel 1 kom je een ridder tegen die claimt de broer van Dante te zijn maar volgens mij is dit net zoals de white nights in deel 4 een leeg armor met een gekopierde ziel erin.

Ik denk zelf dat Nero een zoon van Virgil is of misschien een jongere broer (Sparda liep immers 2000 jaar op aarde rond en in die 2000 jaar is die vast veel vrouwen tegen gekomen :p )

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dude, ik heb 't over Dante, en onze goed vriend Dante heeft geen demon-arm.

En ik denk niet dat Nero familie is van Dante of Vergil in wat voor relatie dan ook. Dat past gewoon niet, is helemaal niks.

En je spoiler theorie:
    Zou kunnen, want samen met het zwaard van Vergil heb Nero ook een Devil Trigger achtig iets (toch?), maar toch denk ik van niet. Vergil en Dante, Nero in z'n uppie.

19. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat we voor dat antwoord nog paar jaar op moeten wachten

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    en je bedoelt Dante? die is ouder dan 25

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.