1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door powerslave666, 11 jun 2018.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Top gameplay, met prachtige graphics als ondersteuning.

    Niet heel anders eigenlijk als God of War 2018. De mate van vernieuwing is dan helemaal niet zo belangrijk, wanneer de basis zo sterk is.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    God of War 2018 is wel een heel stuk anders tov voorgangers, dat is bij deze niet per se zo toch?
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nee, dat klopt. Er is in dit geval veel minder aan de formule gewijzigd. Ik had het eerder over de kwaliteit van het eindproduct, in combinatie met triple A graphics.

     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2019
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Team Ninja: "Dante is NOT a gay cowboy..."
    Capcom: "Okay, sure..."





    Eén scene die alles zegt over deze game en een dikke middelvinger terug naar Team Ninja. Wat een giller mensen, love it! :lol:_O_

    En wat een geweldige game.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nu bij missie 11 geloof ik. Toch vind ik dat Nero een beperkte move set heeft (als ik vergelijk hoe de vorige DMC reboot was). V is wel tof, al heb ik geen idee wat dat 'zwarte grote monster' allemaal kan doen wanneer je die summoned met L1. Vanavond aan de gang met Dante, ben benieuwd. :) Cutscenes en de bosses zijn wel heel tof trouwens.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Spelen nog meer mensen deze geweldige game? Ik ben dit weekend ook bij missie 11 geeindigd, de eerste missie met Dante. Balrog FTW, wat een vette punch combo's kun je daar mee maken zeg. Range is kort, maar daar heb je de Trickster teleport move voor. :D

     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Balrog is wel nice ja, al vind ik het knap lastig om de goede combo’s mee te doen. Ben nu bij missie 16.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Uppercut move, daarna al schietende naar tegenstander lopen en daarna punch spammen vanaf de grond of in de lucht.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Afgelopen weekend uitgespeeld erg toffe gameplay.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Zelfs doemki vindt dit goed. Dan heb je een stoere game in handen...
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    BLOODY PALACE-DLC KOMT NAAR DEVIL MAY CRY 5
    WAARSCHIJNLIJK IS DIT DE LAATSTE DLC DIE UITKOMT VOOR DEVIL MAY CRY 5

    De gamemodus Bloody Palace komt niet alleen terug naar Devil May Cry 5, maar de dlc is ook nog eens gratis. In de modus is het de bedoeling om met één leven zoveel mogelijk vijanden dood te maken, terwijl de levels steeds moeilijker worden. De gratis update is vanaf april te downloaden.
    Het is mogelijk om als Dante, Nero of V te spelen, maar heel veel meer is er niet bekend over de modus. Dataminers hebben wel een aantal bestanden op weten te graven. Hieruit kunnen we constateren dat de modus misschien een multiplayer-versie zal bevatten. Dit zal waarschijnlijk gebaseerd worden op matchmaking.

    [​IMG]
    Dit is niet het enige wat dataminers gevonden hebben.
    In de loop wat het spel kom je erachter dat Vergil de gebeurtenissen uit de eerste Devil May Cry heeft overleefd. Hij wist deze te overleven door zichzelf met zijn Yamato-zwaard te steken. Hierdoor splitsten zijn mensenvorm en demonenvorm. De mensenvorm werd V en de demonenvorm werd Urizen, de grootste slechterik uit de game. Aan het eind van de game vormen deze samen weer Vergil.

    Veel fans vragen zich af of Vergil weer speelbaar wordt in de toekomst. Het antwoord is simpelweg nee. Vergil is misschien in de vorige games speelbaar, maar door zijn rol als slechterik is dat in Devil May Cry 5 niet mogelijk. Hij is wel speelbaar als zijn menselijke vorm V. Toch sluit dat niks volledig uit. Het kan namelijk heel goed zijn dat Vergil wel speelbaar wordt in de Bloody Palace-dlc. Dit kan echter niet met zekerheid gezegd worden. [EINDE SPOILER]

    Het is dus een kwestie van wachten tot de update uitkomt. Dit is volgens Capcom ook direct de laatste, dus alles waar we op hopen, moet in deze update voorkomen.
     
    Nightbringer en Zifnap vinden dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vandaag DMC5 uitgespeeld. Heb het al eerder gezegd: geweldige game. Vette actie, vette graphics & sounds. Een echte blockbuster! Wat minpuntjes: sommige wapens krijg je erg laat (weinig oefenen) en het spel lijkt wat stoom te verliezen in de laatste 25% (komt o.a. door herhalende omgevingen). Daarnaast had ik niet echt het gevoel dat het verhaal helemaal is afgerond na de credits, dus wie weet krijgen we nog meer via een DLC. Of DMC6. Kijk er zeker naar uit, want verder is dit een TOP GAME. :)
     
    Killamonkey en Cyndris vinden dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    En nu Sekiro?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Weet ik nog niet. Heb ook nog Dark Souls 3 op mijn PC staan, evenals Division 2. Nou ja, in theorie. Link wil niet activeren via CDKeys. Weet niet wat er aan de hand is. Net eff een mailtje gestuurd naar de support.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Whut, double rocketlauncher? Hoe dan!
    Moet weer even verder gaan met DMC5. Ben bij missie 17 ofzo even afgehaakt en m'n interesse is naar Detroit gegaan.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    De eerste vind je in een level (waarin je een gebouw met Dante laat inzakken), de tweede krijg je automatisch na een boss.
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    A.s dinsdag DMC5 ophalen. Wel op de One S want m'n PS4 heeft het naar jaren trouwe dienst begeven. Ben erg benieuwd naar de game en zo veel mogelijk spoilers proberen te vermijden. Op YouTube is dat al een hel op zich.
     

Deel Deze Pagina