1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Devil May Cry HD Collection

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 feb 2012.

1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    +1

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Mijn probleem met DMC 4 is niet Nero maar zijn verhaal.

Ik wilde weten waarom zijn arm zo was, hoe hij aan zijn Demonische afkomst komt en waarom hij zo op Dante lijkt.

Maarja dat wordt niet uitgelegd. Heb alle skills nu unlocked en Dmc 1 bijna uitgespeeld. Blijft een supergame.

Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    DMC 1 uitgespeeld. Alle issies op S op 2 na. Verkeerd gesaved zodat ik niet opnieuwkon doen. Als ik de game op hard en DMD uitspeel ook alle achievements binnen voor DMC1.

Valt me wel het volgende op aan DMC. Door ervaring ben ik er goed in geworden. Voor betere spelers is het spel makkelijker.

Als je namelijk S rankings haalt krijg je 2 tot 3 keer zoveel orbs. Tegelijk haal je dan ook de secret missions. Dit betekend dat iemand die goed is halverwege het spel ook 2 keer zoveel moves heeft unlocked en een grotere levensbalk heeft waardoor het aan het eind van het spel makkelijker is.

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Beetje dooie topic dit. Had wel meer dmc fans verwacht hier.

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik wil 'm wel kopen, maar heb op dit moment niet zo heel veel te besteden :p

Net wel 2 keer bijna opgelicht, omdat iemand reageerde op m'n Gezocht advertentie op Marktplaats 8)

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zelf ben begonnen met DMC4. Ik had hiervoor wel heel eventjes DMC3 gespeeld, maar niet in genoeg mate. DMC4 beviel me ontzettend, en ik vond Nero echt geweldig om mee te spelen. Ook zijn verhaal beviel me ontzettend.

Ik vind alleen Dante's karakter gewoon veel vetter in de andere DMC's (maar ook in DMC4). Ben nu door DMC1 aan het heen spelen, en ook al wordt er niet veel gepraat, bevalt Dante mij ontzettend. Alleen mis ik gewoon die demon arm ontzettend. Ik vond dat een geweldige manier om combo's mee te maken.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dante heeft meer moves dan Nero. Zeker in Dmc 3. Speel die maar eens. Vergelijkbaar met Dante uit deel 4. 4 styles plus alle wapens. Dante heeft niet alleen de melee wapens maar ook meer guns.

Deze collectie is een must have voor fans van dmc of andere hack and slash games zoals Ninja Gaiden.

En Coentjuh, waarom was je dan bijna opgelicht?

Sowieso is deze collectie de 40 euro waard of 35 euro via onlineshop inc. verzending.

Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook niet gezegd dat Dante minder combo's had, ik vond de Demon Arm alleen heerlijk om combo's mee te maken. Maar inderdaad, die diversiteit met styles is heerlijk. Heb alleen (nog steeds niet, zelfs na 4x DMC4 uitgespeeld te hebben en nu bezig te zijn met DMC1) echt kunnen wennen aan de wapens. Vind 't toch niet mijn manier van combo's maken. Het enige waarvoor ik het gebruikte was om mijn combo rank vast te houden totdat ik bij de volgende tegenstander was. :+

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Taunt werkt goed voor de multiplier en stinger om snel naar de volgende tegenstander te gaan. Eventueel een extra roll of dash om snel jezelf te verplaatsen.

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm.. Taunt heb ik nooit zo bij nagedacht.. Die ga ik de volgende keer eens gebruiken. Goede tip, thanks! :)

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    In Dmc 3 scheelt een taunt een volle letter. Dus van Awesome naar de S van Sweet. Ook met je wapens schieten onderweg naar de volgende vijand rekt de tijd die je hebt om de combo hoog te houden.

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ja inderdaad, dat is ook eigenlijk het enige waarvoor ik de guns gebruikte. Hehe.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Deel 2 valt idd tegen. Met name dat het zo traag is en het vechten zo saai. Lijkt wel alsof het door een heel ander team is gemaakt dan deel 1 en 3.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zooo, net begonnen met deel 1! Bevalt me erg goed.

Iemand nog tips? Ik heb alleen DMC4 gespeeld. (volgens mij op alle moeilijkheidsgraden, alleen geen s-rank)

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja je kunt bij Dmc 1 geen mission select doen. Speel een level meerdere keren tot je een goede score hebt.

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Wat voor tips zoek je? Om S-rank te halen of om het spel uit te spelen? :+

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep dat viel me inderdaad op, beetje jammer.

Niet om S-rank te halen, maar gewoon wat algemene tips. :9

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Streef wel naar de S-ranks. Op het moment dat je geen genoegen neemt namelijk met een B of A ranking terwijl je in combat zit, ga je nog perfecter proberen te spelen op een vermakelijke manier qua combo's en natuurlijk zonder geraakt te worden.

Dat was tenminste waardoor ik heel veel plezier had in de games.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    En je krijgt meer orbs om skills te kopen.

Deel Deze Pagina