1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Devil May Cry

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 sep 2010.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Ik snap niet hoe het kan dat jij dan nog steeds niet Dark Souls hebt gespeeld (of het moet echt te langzaam voor je zijn :+).

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik heb Dark Souls al lang uitgespeeld maat;)
    Maar op de ps3:p

3. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    zo, even mijn account afgestoft om hopelijk de twijfelaars hier over de streep te trekken (Powerslave666).

heb hem gisteren gehaald, zit in missie 10 geloof ik en ik vindt het ronduit briljant. Het vechtsysteem is net weer even anders met de twee wapenstijlen, maar toch voelt het echt als DMC aan. gewoon weer heerlijk veel vrijheid en lekker bruut.

Denk wel dat het iets makkelijker is als bijvoorbeeld de timing van Nero zijn zwaard (dat opladen) in DMC4. Maar hé, ik heb weinig tijd om te gamen dus als ik snel weer flink kan hakken ben ik tevreden.

Het verhaal, of beter de her-vertelling van het universum is echt goed gedaan. mooie vormgeving en een modern thema waarin ze alles hebben ingepakt. goed gevonden en goed uitgewerkt. het hoeft niet allemaal gothische gebouwen en kerkmuziek te zijn toch? Alleen al het eerste level deed me met grote grijns op de mondhoeken spelen. Ooit wel eens demons tegen een op hol geslagen attractie gebeukt? ik had er goed schik in in ieder geval\o/

Gezichtsanimaties zijn ook super werkelijk. Dante heeft vaak gezichtsuitdrukkingen die er echt superrealistisch uitzien en echt wat toevoegen aan zijn attitude.

Zolang je er als DMC fan gewoon open in staat en niet een directe sequel/prequel verwacht dan is het een heerlijke game in hetzelfde universum.

En kom op: hoe vaak komt er een DMC game uit jongens? je bent toch gek als je hier dan niet gewoon van gaat genieten? Komt nog eens bij dat als alle twijfelaars deze game niet gaan spelen er zeker nooit meer een nieuwe DMC gaat komen.....

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn examplaar ook binnen, jammer genoeg zonder DLC code voor Vergil's DLC.
    Heeft iemand anders die wel?

5. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Mijn exemplaar eindelijk binnen. Zit inderdaad geen Vergil DLC code bij. Volgens mij gold dit alleen voor sommige delen in europa en amerika als pre-order? Wat wel apart zou zijn want Capcom kwam een tijd geleden met een persbericht dat zowel de soundtrack als de Vergil DLC bij de game inbegrepen zouden zitten. Wel codes binnen van de andere pre-order items. Ach ja we zien wel. Vanavond eens een start maken.

Laatst bewerkt: 15 jan 2013
  6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de eerste 3 missies gespeeld en ben erg onder de indruk, sfeer is geweldig met een aparte soundtrack en het verhaal is ook erg interessant.
    De game speelt verder heerlijk weg en ik mis het lock-on systeem totaal nog niet.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit lijkt mij wel een toffe game, de pers geeft ook mooie cijfers. Enkel de user reviews op metacritic gaan nergens over. Heel veel zie ik 0 en 1 voorbij komen. Ze zullen wel weer boos zijn door die paar veranderingen.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Giant Bomb 5/5 review:

"I brought no personal baggage to Ninja Theory's take on Devil May Cry, having played and enjoyed the original game way back when but then steering clear of the series after its poorly received second entry. Whether you're a longtime fan (with an open mind) or a total newcomer just looking for a solid character action game, it's hard to imagine anyone feeling overly dissatisfied with this new game. It's almost wholly successful at what it tries to do, and seems like the start of a promising new direction for what was otherwise a nearly forgotten franchise."

En quicklook! voor de twijfelaars onder ons.

9. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twee uur geleden speelde ik voor het eerst met een jonge Dante.
    En nu bezit ik vele wapens :D

Enige / kleine minpunt is toch grafisch engine, het heeft veel wat van Enslaved maar dan dit keer met een betere engine.

Voor de rest is DmC echt een topper.

Damn, het weekeinde moet nog beginnen en dan kan ik non-stop gamen :p

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Game is gemaakt met de Unreal 3 engine.

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vind dat de game pas echt los komt na missie 5.
    Maar hij word wel steeds beter :)
    Alleen jammer dat hij een stuk makkelijker is dan de DMCs van Capcom
    Combat voelt soepeler aan de de DMCs van Capcom alleen heb ik het gevoel dat die van Capcom veel geadvanceerder was.

Laatst bewerkt: 15 jan 2013
  12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is deze game vet zeg! Ben begonnen op Demon Hunter mode, maar opzich is het redelijk simpel. De eerste boss weten te klaren zonder dat hij me 1 keer heeft kunnen raken, of uberhaupt een poging kon doen om te slaan. SSS rank op 'm gehaald. Grafisch vind ik 'm erg sterk en qua gameplay erg soepel. Verhaal moet ik nog inkomen (Zit in missie 2), maar begint interessant. Dit kan nog wel eens een hele goede game worden, als ik 't zo zie!

13. SandmanNLD

SandmanNLD Guest

Ziet er erg vet uit! Misschien toch maar op de verlanglijst plaatsen.

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren gelijk tot missie 11 gespeeld, wat een geweldige game is dit!
    Boss battles draaien wel om het patroon door te krijgen maar ze zijn erg creatief gedaan.

15. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Dit is echt een vette game. Gisteravond alleen tijd om de eerste missie te voltooien maar ik vond het nu al erg vet. Ik vergelijk de game niet met de andere Devil May Cry delen en dat is ook niet wat je moet doen eigenlijk. Heeft de game een soort New Game + ofzo? Bepaalde deuren kon ik niet in omdat ik de wapens daar nog niet voor had.

16. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Goede review, inderdaad enige minpunt dat ik op dit moment kan verzinnen zijn die vijanden die je alleen met angel ofwel demon powers kunt verslaan.
    Kun je opeens nog maar 1/3 van al je mogelijke combo's op ze loslaten en is het direct oersaai.

verder ben ik er gewoon heel erg blij mee! eindelijk weer een DMC game\o/

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je de game uitspeelt unlock je de Sons of Sparda mode.
    Als je een new game begint behoud je vast al je wapens en vaardigheden van je vorige run.

18. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Tnx voor het antwoord.

Dat je sommige vijanden alleen kunt verslaan met demon of angel powers vind ik wel iets hebben. Dan komt er een soort strategie bij kijken.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het is ook het beste om de game meteen op Nephilim moeilijkheidsgraad te spelen, in ieder geval wanneer je ervaring hebt met voorgaande delen.

DMC face-off 360 vs ps3

Conclusie:

"As ever with multi-format Unreal Engine 3 titles, there are compromises between platforms, with the 360 version coming across as the more polished of the two offerings. While the inclusion of higher-resolution artwork on the PS3 is a nice touch, the lower-quality shadows and less consistent performance are more noticeable to the eye during play. In particular, subtle dips in smoothness have more of a tangible effect on gameplay than they do in titles running twice the frame-rate. The crisp controls become temporarily compromised in hectic scenes, delivering an experience which doesn't feel as consistent or enjoyable. On the plus side, the PS3 version has plenty of moments where it maintains a solid 30FPS - even in some of the more taxing scenarios early on it the game - so is still well worth getting regardless of the deficiencies elsewhere. However, on balance, the 360 version edges it thanks to the more consistent performance and palpable lack of screen-tear."

Laatst bewerkt: 16 jan 2013
  20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, het is voor de DMC veteraan nog niet moeilijk maar het is ieder geval vermakelijk uitdagend en je leert de game goed kennen voor Sons of Sparda mode die daarna volgt.

Edit: Vergil's Downfall DLC komt 27 februari.
    De prijs is € 8,99 / 720MS punten wat ik las, maar dat zullen wel 800MS punten worden.

Laatst bewerkt: 16 jan 2013

Deel Deze Pagina