De quick looks van Giantbomb werken tijdelijk niet op de site. Dus dan maar via Youtube. EDIT: Interessante discussies tijdens deze quick look. Grappig om te horen hoeveel meningen deze reboot uitlokt onders gamers. Het lijkt wel net of iedereen er wel iets over wil zeggen. Ik heb in ieder geval genoeg gezien; deze game komt er 100% in, volgende week wanneer de PC release plaatsvindt. Althans, zolang die versie op 60 fps gaat draaien.
Ik heb de game zojuist uitgespeeld en ik moet zeggen dat Ninja Theorie een hele vette DMC heeft neergezet die kan tippen aan deel 3. Ben erg benieuwd naar de DLC!
@powerslave666: niet twijfelen, gewoon die game kopen. En daarna voor MGS: Rising gaan. Ik zie je nog veel te weinig in die topic.
DmC kopen en als je klaar bent met Dante, en dan weer verkopen, zo simpel is het. Zo heb je krijg altijd een vette korting met MGS Rising
DmC 2maal uitgespeeld nu. Op SoS alle collectibles en deuren gedaan, dus nu met bijna alle upgrades (minus 1 deviltrigger upgrade en wat wapen shiz) DmD doen. Net ff een level HoH gespeeld en dat ging verrassend goed. Niet zo raar als iedereen in 1 klap dood gaat
Ik ben nu met Sons of Sparda bezig en dat de moeilijkheidsgraad is een lekker stuk omhoog vergeleken met Nephilim. Ik zou me niet zo druk maken over de 30 fps, het speelt echt heel soepel weg.
Jullie zijn snel met het uitspelen van de game. Is de game zo kort of zijn jullie zo goed? Vandaag eens beginnen met Mission 3.
Volgens mij staat mijn teller op Nephilim op 8 uur. Ik denk dat die daar mee alleen de gameplay telt en niet de cutscenes. Speelde de game uit in twee zittingen, was echt een feestje van begin tot eind
Zojuist Sons of Sparda uitgespeeld en even alvast een beginnetje gemaakt aan de Dante Must Die mode. Combat komt toch wel het meest tot zijn recht in deze modes.
Ik denk toch dat ik de game ga halen ja.. In MGS Rising heb ik me nog helemaal niet in verdiept.. Ik weet niet of het leuk is om constant je vijanden in stukken te hakken met je zwaard.. Goed bezig Dirk Angry Joe DMC Review haha,De intro..
Wist eigenlijk niks van Devil May Cry af, maar vind dit een zeer goed spel. De cutscenes zijn erg mooi en de gameplay steekt goed in elkaar. Ben nu wel beetje vast bij missie 10, heb wel een oplossing gevonden op internet, maar op zich is dit de eerste eindbaas die heel veel weerstand geeft. Vind het kleurgebruik erg lijken op de andere game van Ninja Theory, Enslaved.
Ik heb eigenlijk niets met hack en slash games maar toch maar ik heb hem toch maar besteld. Vond de demo tof, en had nog wat waardebonnen liggen dus heb ik 'm maar besteld voor 29,-
Zojuist Dante Must Die uitgespeeld. Was ietsje moeilijker dan Sons of Sparda, maar omdat je in SoS mode al je wapens hebt leren benutten is het verschil in moeilijkheid niet al te groot. Ik denk dat ik nu even een pauze neem, heb de game 3x uitgespeeld in één week
Prima review! Ik moet zeggen dat ik Angry Joe steeds beter vind worden. Eerst vond ik hem vooral irritant, maar in de tussentijd kom ik door zijn reviews dingen te weten die ik nog in geen enkele andere review gelezen of gezien heb. Voorbeeld: verandering in het combo scoring systeem. Je gaat je serieus afvragen wie van de andere reviewers uberhaupt wel ervaring met deze serie heeft.