1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Devil May Cry

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 sep 2010.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  2. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje :

Hoeveel skin packs heb je geunlocked tot nu toe ?
    Ik heb DmC nog steeds niet uitgespeeld dus

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Dante met wit haar unlocked door de game uit te spelen en heb Super Dante unlocked door Dante Must Die uit te spelen.

4. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, die Super Dante klinkt zeker vet ! Thanks man

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Game vandaag binnen gekregen en zit nu bij missie 5 geloof ik, kan ook 4 zijn. Zit in die ruimte voor de Succubus maar wat een vette game is dit zeg! Had het echt niet verwacht.

Muziek is tof, combo's zijn tof, het speelt lekker weg, het character zelf vind ik dope en de wereld vind ik ook wel wat hebben. Zeker een verassing dus! Morgen weer verder gaan, speel het samen met een maatje en ik had net bijna SSS rank in battle, kwam nét iets te kort.

6. jonathanx

jonathanx Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ben het ook eens met de positieve reacties hier, heb 'm net uitgespeeld, het is echt een top spel. Ninja Theory vind ik zelf een geweldige ontwikkelaar. Heeft een van jullie ook de HD collection gespeeld? Die is zeker heel anders, maar op zich ook te doen voor een fan van dit deel?

7. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet naar die angry joe kijken of luisteren.

Hij praat alsof hij caps lock aan heb staan, stemverheffingen maken je argumenten niet meer waar ofzo.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien DMC toch maar aanschaffen, dan toch maar voor de PC indien die te spelen valt met de xbox controller. Reacties zijn over het algemeen lovend, voornamelijk over de gameplay.

9. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Gisteravond wat verder gespeeld. Op het einde telt de tijd ook mee met de score maar nu ben ik ook bezig met geheimen en sleutels aan het vinden tijdens het spelen. Kan ik dat beter bewaren met m'n tweede playthrough? Zal best veel schelen qua tijd.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben ook gewoon bezig met het exploren van de levels, ga later wel een keer een hoge score ranking halen als ik alle keys, deuren en lost souls heb gehaald.

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De stijl is wat anders, maar de gameplay is gewoon DMC.
    Het is misschien wat sneller en moeilijker omdat dit geen DMC's waren die toegankelijk waren gemaakt zoals de huidige, maar als je door deze game komt op Sons of Sparda en/of Dante must Die dan moet het zeker wel lukken ;)
    Deel 1 en 3 zijn aanraders, deel 2 word algemeen beschouwd als een tegenvallend deeltje ( ik heb deze niet gespeeld ).

Ja, de collectibles hou je.

12. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Wat vind je dan van 4 Dirk?
    Daar hoor ik je nooit over..

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 4 is wel leuk totdat het backtracken begint.
    Daardoor ben ik er nooit meerdere keren doorheen gegaan.

14. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hoeft niet perse.
    Alles wat je namelijk heb gevonden in je 1e playtrough neem je namelijk mee voor de volgende.
    Dan hoef je alleen de keys en deuren te vinden die je nog moet halen.
    Sowieso moet je de game 2/3x overnieuw spelen wil je alles halen aangezien je door sommige deuren/rotsen in het begin nog niet in kan omdat je daarvoor de wapen nog niet had.

15. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk uitgespeeld, nu snap ik het veel beter over de relatie tussen Dante en Vergil...prachtig gewoon !

Gelijk op Son of Sparda gespeeld, man man rode en blauwe beestjes moesten zo nodig hele tijd blokkeren :mad:

Heeft iemand een tip om hun schield sneller kapot maken ?
    Kom op met die Bloody Palace !

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de rode vijanden zou ik de vuisten gebruiken.
    Mocht je daarmee niet hun schilden breken dan kun je over wisselen naar je hamer terwijl je in hun gezicht staat.
    Vooral de YY.Y van de hamer is erg sterk.

Bij blauwe vijanden zou ik de sterren met B chargen, op één van de vijanden gooien en vervolgens met de zeis hem aanvallen.
    Vooral de B aanval van de zeis is erg handig om hun schild te breken, vooral in combinatie met de gechargde sterren.

17. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik zal je strategie over een paar minuten uitproberen.
    Ik had DmC 4 op Dante Must Die uitgespeeld, hoor ;) maar het is altijd wennen met een nieuwe DmC.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Speel hem op de PC, positief verrast tot nu toe. Demo vond ik niet echt bijzonder, maar gameplay is vooralsnog heerlijk dope. Dante is anders, maar op zijn manier ook wel awesome. Net Osiris unlocked, maar ben vooral blij met Ophion Demon Pull. Doet me heel erg denken aan Nero's Demon Arm uit DMC4. Grafisch ook netjes, zoals altijd qua gezichten echt bruut net zoals bij andere Ninja Theory games.

Laatst bewerkt: 26 jan 2013
  19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    :thumbs:

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Speel je wel met controller? Anders zou ik zoiets nooit gaan spelen op een computer. Bovendien verwacht ik sowieso wel dat dit een port is van de consoles, waardoor het al niet te spelen is op de computer. Of hebben ze het wel goed aangepakt dit keer?

Deel Deze Pagina