Ik heb alle collectibles gehaald dus nu kan me concentreren op alle Nephilim missies op SSS te halen en dan nog Hell and Hell.
Klopt, het was een Gamestop.co.uk exclusive. Ugh speel ik het spel net, slaat mijn Xbox 360 vast bij de eerste boss al.
Ik heb het spel ook een paar uurtjes gespeeld.. best goede game! al merk ik wel dat als ik een tijdje onafgebroken speel, dat mijn ogen pijn doe en dat ik duizelig word iets teveel rammen en camera bewegingen dus een game waarbij je toch elk uur een pauze moet pakken in mijn geval
Ik heb het echt via Gamestop.co.uk, hij was echt nergens anders te bestellen, hij is ook al sinds de releasedate uitverkocht.
Net het eerste level gehaald, Maar ben nog niet echt onder de indruk.. Hoop dat het later nog wat toffer word..
Zonet level 7 gehaald, de levels gaan wel een beetje snel naar mijn mening, maar ik moet toegeven dat ze het verhaal wel beter hebben gedaan vergeleken met het origineel.
Ik vond het eerste level een goed begin voor een game. Het geeft je de nodige uitleg over de mechanics van de combat en je krijgt een goed beeld van limbo en de indrukwekkende graphics en stijl die Ninja Theory neergezet heeft.
Misschien is hij boos om het stuk Spoiler waar Dante een witte pruik op krijgt en zegt: "Not in a million years."
hmm, dat is wel jammer eigenlijk, want ondanks dat je nog niet alle wapens en mogelijkheden hebt qua combat vond ik het eerste level wel erg strak en Limbo erg tof gemaakt. Hopelijk dat je het wat toffer vind als de combat wat dieper wordt met meerdere wapens die je tijdens het vechten kunt wisselen. Het wordt nooit DMC4 natuurlijk
Vandaag Son of Sparda en Hell and Heaven uitgespeeld Gameplay is ie zwaar in orde, morgenavond ff kennis maken met Dante Must Die Hell and Hell is de tegenstanders met Nephilim difficulty, klopt dat ? Eerst Super Dante halen en daarna Hell en Hell uitspelen met Super Dante, dat lijkt me zo handig. Wanneer komt de eerste DLC (Vergil Downfall ? + Bloody Palace) uit voor DmC ?
Bloody Palace komt 'Na release uit'. Wanneer dat is... Vergil Downfall komt eind februari. Gister 3 missies op Son of Sparda gedaan en bevalt me meer als Nephilim. Ben nu wel bezig met alle upgrades vol te gooien maar volgens mij moet je de game dan wel vaker uitspelen. Krijg je op hogere moeilijkheidsgraden meer red orbs van vijanden?
Ja ik vraag me ook af wanneer dit komt, hopelijk duurt dit niet te lang meer. Ik denk wel dat we rekening moeten houden dat de Bloody Palace na Vergil's Downfall komt, maar wie weet