1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Devil May Cry

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 sep 2010.

1. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Gelijk na het uitspelen van de game ook Vergil's Downfall gekocht en uitgespeeld. Zeker een leuke DLC, vooral voor de fans. Hij speelt een stuk anders (wel minder vind ik persoonlijk), maar het voelt wel fris aan. Leuke gameplay gedeeltes, nieuwe enemies, moves en krachten. De comic stijl die gebruikt is in de cutscenes vond ik mooi, maar niet geslaagd. Het was nogal verwarrend voor mij wat er nou precies gaande was. Ik had wel een idee, maar de comic stijl bevestigde niet helemaal. Ben er in totaal 3 uurtjes mee bezig geweest voor 1 playthrough. Dan kan je natuurlijk nog collectibles halen, andere difficulties doen (Je kan maar max tot Nephilim als je net begint, ook al heb je Nephilim al uitgespeeld op de originele game) en achievements halen.

Zeker geen verkeerde aankoop naar mijn mening. Heb me er erg goed mee vermaakt, ondanks een aantal frustratiepuntjes. Zeker een aanrader voor mensen die zich goed hebben vermaakt met DmC en meer willen ;)

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Is SoS nog een beetje te doen als je van Devil Hunter afkomt Dirk?
    Of zal ik eerst proberen Nephilim te S ranken?

Ik wou eigenlijk eerst SoS doen en dan de rest van de Secret Missions en Collectables te halen..

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eerst SoS gedaan en heb meeste collectibles op HoH gehaald.

4. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Okee tnx..
    Ga wel eerst SoS doen met gelijk de rest van de Collectables halen..

Ik moest hier wel lachen Dirk..
    Dit is 1 van de betere DMC 4 spelers waar ik veel van had geleerd toen met DMC 4 en die is nu ook ff bezig met deze game maar hij vind het niks;)

;)
    You know how in the old Devil May Cry games, you could do crazy combos and you'll be able to keep doing hits even when the enemy is literally dead? You could cancel out of these hits to do additional crazy combos on them, but each hit would be worth only 1 style point (not worth it).

WELL GUESS WHAT, in DmC, because the style rank doesn't go down, and because you have access to 1 crazy combo (Trillion Stab), and because NT/Capcom forgot to add that little "1 point per hit when the enemy is at 1 hp" mechanic to the game, you can FARM FOR STYLE POINTS after getting SSS rank by cancelling out of the Trillion Stab, waiting a small bit of time, and repeating ad nauseum!

In other words, if you're patient enough, you can easily break leaderboards by doing the same thing over and over again!

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk vind hij het niets, hij is niet geïnteresseerd in een game die toegankelijker is dan zijn voorgangers en meer focus legt op verhaal en graphics.

6. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ook meer omdat bepaalde spel elementen gebroken zijn;)

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wilt alleen maar een diepere en moeilijkere game dan DMC 3/4, het maakt hem waarschijnlijk niets uit hoe de game verder uitgewerkt word en of het wel echt leuk is om te spelen voor de gemiddelde speler.
    De enige reden die ik kan bedenken waarom hij dit deel heeft gespeeld is zodat hij het belachelijk kon maken terwijl iedereen al wist dat dit geen hardcore DMC zou zijn.

8. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Vandaag op SoS begonnen Dee..
    Maar wat een verschil opeens met Devil Hunter..
    Ga nu opeens in elk level wel een keer dood vanwege de nieuwe layout van vijanden en omdat je sneller dood gaat..,
    Moet echt snel ff die Health en Devil Trigger upgrades halen,
    Damn, Moet toch nog veel oefenen in deze game want merk dat ik met bepaalde vijanden nog best veel moeite heb..
    Vooral als er tussen een groep ook nog Angel en Demon vijanden staan.

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de gekleurde vijanden prioriteit geven in zo'n gevecht.

10. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    haha,dat is ook meestal wel mijn bedoeling ja.
    Hoewel ik meestal meer moeite heb met de Angel vijanden dan met de Demon vijanden;)

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijpelijk, de angel wapens zijn beter tegen groepen maar doen minder damage dan de rest.
    Ik zou daarom eerst de rode vijanden pakken.

12. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zette die angel vijanden meestal vast door die messenset naar ze te gooien (linker trekker en B) staan ze een tijdje stunned te wezen en kun je de rest eerst even afrossen.:b:

de upgrade om met die messenset (weet de naam niet, boeit ook niet) met Y op te laden tot een wervelwind is ook handig om verder bijna niet geraakt te worden. weinig damage, maar het werkt wel....

13. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ja klopt..
    Die wervel wind gebruik ik ook vaak in grote groepen..
    Alleen jammer dat het zo weinig damage is inderdaad;)
    Heb jij de DLC al Porunga?

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb nu de eerste twee missies van Vergil's Downfall gespeeld. Beetje jammer dat de cutscenes nu vervangen zijn met een artistiek comic based video. De gameplay zelf is wel oké, alleen hou ik niet zo van de wereld met al die vliegende rotsblokken.

15. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    yup,
    ben er nu mee bezig.
    Eigenlijk wel vooral, omdat ik mn 100% completion niet kwijt wou....

Vergil speelt wel lekker, alleen de levels zijn niet echt handig voor combat (wel mooi) veel afgronden waar ik na aerial combat steeds in lazer en dan mijn combo kwijt ben.

Op zich wel leuk, maar ik had hem achteraf gezien toch liever in de uitverkoop gekocht, als die er ooit al komt, want ik heb deze dlc nergens aangekondigd gezien op de marketplace. laat staan dat ze er acties mee doen.

16. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Wanneer je de DLC trouwens al eens gespeeld hebt ga je er wel heel snel doorheen op de andere moeilijkheidsgraden.

Gisteravond Son of Sparda, Vergil must Die, Heaven or Hell (extreem makkelijk) en hell and Hell uitgespeeld in eén avond....

alleen nog Nephilim SSS ranken en dan ben ik weer compleet. pfff het lijkt wel werk dat gamen:emo:

17. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog Mission 5 op Hell and Hell afmaken maar dat is niet makkelijk.
    Voor Nephilim SSS Rank achievement had ik gisteren al gehaald :p

18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Respect met je 1250/1250 maat.
    Toppie:b:

19. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, 1250 en DLC is nog net uit man.

20. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Haha, thanks.
    Maar het is/was aanzienlijk makkelijker dan DMC4 hoor, die krijg ik nooit op S rank meer in DMD....

Deel Deze Pagina