1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Devil May Cry

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 sep 2010.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zolang ze de gameplayformule niet al te veel veranderen ben ik blij. Ziet er best tof, maar hijs wel een beetje emo inderdaad. :9

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wtf hier wil je toch niet mee gamen? Dacht dat het idee van DMC5 was om meer te verkopen in het westen, en dan komen ze met zo een relnicht aan.

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik snap het probleem niet helemaal :+
    En vind hem daarbij helemaal niet zo erg, hij is best wel tof :)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Niet zeiken, je ziet toch alleen zn rug.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    en de cutscenes dan? Die maken deels toch wel de sfeer. En dan zie je die rotkop :p

6. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Je hebt gelijk ;)

maar tog laat ik het dan zo zeggen, wat een mislukte Danté vind ik het nu nog :mad::{

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Rihanna of Dante?

8)

Nog wat andere:

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik snap de ophef geloof ik niet. Trailer ziet er uit als als de openingsscene van DMC4 alleen dan weer een stuk mooier (dan vliegt ie alleen met klassieke muziek door die beesten heen geloof ik). Hij heeft nu een aparte look, maar ik weet zeker dat als je white haired dante voor het eerst zou zien je hem een grotere emo zou vinden dan deze kerel. Jullie zijn gewoon te vast geroest :+

Heavenly Sword was super, Enslaved wordt ws super, dus met DMC komt het vast ook wel goed. Al wordt het weer niks voor mij zo te zien, ik trek die vijanden met de ledematen op de verkeerde plek gewoon niet. Dunno why, maar het haalt de spanning er af

9. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    hahaha, dat plaatje bij DMC5 hierboven:lol: mooi pakkie heeft ie aan daar.

Weet je ik vind de stijl die ik de trailer zie totaal niet tof, het stelt me eigenlijk teleur alleen ik kan mijn vinger er niet op leggen wat ik nu precies mis.
    of het moet mijn vriend de devilbringer zijn :mad:

Maar goed, filmpjes kunnen me gestolen worden, ik wil GAMEPLAY zien, dat is alles waar het om gaat straks. Als het speelt als DMC dan ga ik het toch gewoon weer kopen en helemaal aan gort spelen.

Time will tell, maar had net als iedereen toch liever DMC5 gehad.
    Soms vraag ik me wel eens af wat er gebeurd op belangrijke vergaderingen waar dit soort keuzes bedacht en goedgekeurd worden.

Zo van: he waarom doen we niet een prequel ipv dat we alle nieuwe characters en het verhaal (voor zover er een verhaal is dan) uit deel 4 uitdiepen? en dat dan de rest van de aanwezigen zegt: JA!, dat is een goed idee!

Om maar met de angry video game nerd te spreken:
    What were they thinking?

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Kick ass haha, grappige pics zitten erbij.

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind het wel vet!
    Doet me een beetje denken aan de Metal Gear Solid reeks.. daar had je bij 4 toch ook ineens Old Snake.. ik hou er wel van lekker beetje die vastgeroeste fans kwaadmaken :)

12. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh, dat werd tijd dat nieuwe DMC aangekondigd wordt. Eerlijk gezegd dacht ik dat deel 5 zou komen, maar nee. Het komt deel 0 :9

Funny afbeelding:

13. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Zo hèhè, eindelijk een nieuwe DMC. Moet eigenlijk wel bekennen dat ik alleen DMC4 echt gespeeld heb(wat echt gruwelijk was), en verder alleen deel 3 gedeeltelijk heb mee gekregen. Daarom was ik nu juist meer geïnteresseerd in Dante, ipv Nero(vond in deeltje 4 Dante vele malen toffer dan Nero, daarom).
    De setting die ik zo heb kunnen zien uit de trailer bevalt me wel, volgens mij zit het met de actie wel goed.
    Enige wat ik hoop is dat in deze DMC wel wat terug te zien is van de Dante die ik ken van 4. Of raden jullie me aan om anders eerst maar eens alle voorgaande delen te gaan spelen?

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zwart haar, zwart haar.

Ben ik nu de enigste die boven op zijn hoofd al wat wit haar ziet?
    Lijkt me dat er heel wat shady dingen gebeuren in de plek waar Dante vastgehouden wordt, misschien krijg je eindelijk juist is te weten waarom hij wit haar heeft.

Verder zal het vast en zeker solid gameplay worden, ik heb er vertrouwen in.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  16. Ninja Wanda

Ninja Wanda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de titel van het liedje dat speelt onder de trailer?

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [gt]704980[/gt]
    Enigzins teleurgesteld dat Dante er niet meer als Dante uitziet, hij was toch echt iconisch voor de serie, hopelijk was dit een goede zet. Van wat ik uit de interview kon halen lijkt het er wel op dat ze begrijpen wat de echt blangrijke punten zijn van de franchise, dit is wel weer een beetje geruststellend. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat en hopelijk is dit nog een titel die ik om mijn "to buy" lijstje kan zetten.

19. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, same here.

Mijn PC is stuk voor een week en dit is het eerste wat ik zie. Ze zijn een hele vreemde kant opgegaan, godverdomme Ninja Theory. >_>

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857

Had liever een DMC5 met weer Nero en Dante... :'-(

Deel Deze Pagina