1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Devil May Cry

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 sep 2010.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik denk dat het mij ook niet meer lukt hoor haha;)
    Maar ik zal ook proberen om alles te halen in deze game mocht ik eens tijd hebben om te gamen:'-(;)

Opzich een interessante discussie

2. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    ze hebben hier en daar wel een punt ja. we zijn ondertussen allemaal wel iets meer gewend dan de simpele dingen die destijds revolutionair waren. Het is wat dat betreft niet meer dan logisch hoe de serie ie geëvolueerd tot de huidige DMC.

En ik heb me er toch goed mee vermaakt op wat kleine puntjes na (en het is niet alsof ik geen minpunten kan noemen over DMC 1-4)

3. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Eindelijk na een tijdje rust weer eens DMC opgepakt,
    Vanmiddag ff op SoS uitgespeeld..
    Ik blijf maar moeite houden met de laatste battle zeg..
    Flinke tijd over gedaan
    Heb jij nog wat tips Porunga?
    Ben nu ff bezig met Heaven and Hell Maar vlieg je zo doorheen:)
    Wel goed voor het verzamelen van orbs;)
    En daarna maar aan de DMD mode..
    Zit er nog veel verschil tussen SoS en DMD met de vijanden?

4. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Die laatste battle met
    Vergil
    was ik eigenlijk constant aan het dodgen en als hij een luchtaanval heeft gedaan hem aanvallen, of eerst naar je toetrekken en dan een combo. op zich goed te doen, als je geen haast hebt. alleen SSS halen had ik een youtube video voor nodig met wat trucjes. Youtube is dus je vriend....

Wat betreft de vijanden op DMD mode is het dacht ik (tijdje terug alweer) vooral meer van die irritante combi's van angel en demon vijanden, waardoor je weinig variatie in je combo's toe kan passen. Meestal zette ik zo snel mogelijk de Angel vijanden vast met die kleine messen (linkertrekker en B) om dan eerst de demon vijanden af te rossen zonder al te veel afleiding.

Omdat dit de eerste DMC is met een vergeeflijke jump-cancel erin gebruikte ik die ook vaak om een sterke vijand met de kablooey 6 darts tegelijk in zijn mik te schieten en dan in 1x op te blazen:9

Ook is het net als bij de eerdere DMC gewoon handig om veel combo's op gang te houden hoog in de lucht, dan raakt de rest je vaak niet eens aan.

Aangezien je DMC4 volledig compleet hebt moet dit echt een eitje voor je zijn;)

Laatst bewerkt: 16 mei 2013
  5. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ja bedankt man,,
    Vanmiddag Heaven and Hell uitgespeeld..
    Vd week maar eens op DMD beginnen..
    Ik hoop dat ik er een beetje door heen kom.
    Ik blijf die Angel vijanden haten.vooral die klote Witches;)

6. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Nou net de game op DMD uitgespeeld..
    Was makkelijker dan DMC 4 maar heb toch op bepaalde punten ff vast gezeten,,
    Vooral met Chapter 16:x..
    Maar ik heb het gehaald..

Nu maar even kijken hoe het in Hell and Hell Mode gaat..
    1 x raken en je gaat dood maar volgens mij moet dat met Super Dante wel te doen zijn\o/

7. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Net eindelijk alles op SSS rank gehaald en heb nu de 1000\o/

Vd week maar eens de DLC binnen halen...
    Ben wel benieuwd hoe Vergil speelt;)

8. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    woohoo.

Alle achievements gehaald
    1250/1250

:thumbs:\o/\o/

Vergil was mijn grootste probleem op Hell and Hell,,
    Flinke tijd over gedaan...

Laatst bewerkt: 1 jul 2013
  9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Respect! Ik wil de poging nog wel een keer wagen, maar de kans dat ik hier in slaag is niet echt aanwezig.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gefeliciteerd. Volgens mij ben jij boven iedereen onze DMC master op dit forum.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zojuist DMC uitgespeeld en nu op weg door de Vergil DLC. Erg puike game. Goede combat, mooi level design. Vond zowaar de "nieuwe" Dante erg stoer. Nog net niet zo arrogant als de oudere Dante, maar hij doet zijn best. :+

Begrijp eigenlijk niet waarom deze game tijdens release zoveel flak heeft ontvangen. Vond alleen de "nieuwe" Vergil qua karakter tegenvallen. Hoop dat hij in de DLC wat minder braaf wordt.

Laatst bewerkt: 8 nov 2013
  12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    "Zoveel flak heeft gekregen" Wat je bedoel je hier precies mee?
    Ik heb hem in de kast liggen, deze game ga ik nooit verkopen. Zal ik altijd wel een keer eruit halen om te spelen, heerlijke game.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heeft deze game niet veel kritiek van de "fans" ontvangen dan? Meen dat het voor en tijdens release heel erg speelde.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, dat betekent flak dus. Ik wist dat namelijk niet. Ja rond de release en daarvoor hadden de "fans" inderdaad veel kritiek. Met name de main character en het verhaal kreeg er flink van langs. Voor mij was het eigenlijk de eerst echte Devil May Cry die ik kocht, al heb ik wel deel 4 even gespeeld tot ik vast liep. Maar deze DMC vind ik veel meer toegankelijker en dat maakt het prettig om in te stappen als je niet erg ervaren bent met dit genre. Dat gecombineerd met de gameplay, muziek, enemies en replay value vind ik het echt een topper hoor. Dus de kritiek die de fans gaven: prima, maar dat geldt niet voor mij. Ik vind de nieuwe Dante wel tof eigenlijk. Wit haar of geen wit haar.

15. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    grappige game, ... maar na de eerste baas vind ik hem steeds minder worden,..

De typische Dante humor ontbreekt te veel. deel 4 is baas :cool:, deel 5 is mwaah :{

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het was geen slechte game nee, plus leveldesign was echt netjes gedaan. Maar blijft een nutteloze reboot dat totaal niet nodig was. Het is niet alsof ze een nieuwe en grotere markt hebben bereikt met de game, denk zelf minder dan vroeger.

17. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Denk nog steeds game van het jaar voor mij..
    Zeker niet de beste DMC game maar zeker vermakelijk...
    De Vergil DMC viel wel flink tegen moet ik zeggen,,,
    Toch had ik liever een DMC 5 gezien met Dante en Nero in plaats van een onnodige reboot...

haha, dat valt wel mee denkik hoor;)

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor een DLC vond ik VD niet verkeerd. Hij was nog best pittig om de echte hoge scores te halen.

Wanneer is een reboot overbodig? De serie loopt al best lang en op deze manier komen ook de jongere games in aanraking met de "origin story" van Dante en Vergil. Van mij mag Ninja Theorie best een DMC5 maken.

19. jonathanx

jonathanx Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heb net de Definitive Edition van Devil May Cry voor de Xbox One binnen. Het is nog steeds een geweldig spel en de upgrades zijn erg goed (60 fps en 1080 p). Ook de Vergil DLC zit er bij en sommige mods van de PC versie (Turbo mode en Hardcore mode), hebben ze erbij gevoegd. Heb de eerste twee missies gespeeld en het loopt allemaal heel vloeiend. Wie weet prefereer ik zelfs de Unreal Engine 3 op 60 fps boven de wat meer geavanceerde (al draait Capcoms eigen MT engine ook goed op de current-gen). Wat vinden jullie van de remaster? Wachten jullie ook op de remaster van deel 4?

Laatst bewerkt: 7 mrt 2015
  20. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    De remaster van DMC4 wil ik zonder meer hebben/spelen. Voor mij een van de beste games van vorige console generatie.
    De DMC remaster zal ik ook wel oppikken, maar was voor mijnn gevoel niet echt nodig. Voor mijn gevoel is die nog lang niet oud genoeg voor een remaster.

Is hij nu dan trouwens al officieel uit, of speel je een review-versie?

Deel Deze Pagina