Combat is lekker, krijg het gevoel alsof het een mix is van Dante en Nero. Devil Bringer van Nero is op een of andere manier netjes verwerkt in je wapens. Ben alleen niet echt blij met de muziek. Nu is dat sowieso altijd wel heavy, maar dit is verkrachting aan mijn oren. Voor de rest wel tof, Dante is ondanks dat het een heel ander personage is toch een baas. Blijf het alleen een onnodige reboot vinden. Ik zie amper tot geen grote gameplay verschillen, iets wat tegenwoordig toch een reden is om te rebooten. Zodat gekke casual Henkies dit ook kunnen spelen, alleen blijft dit nog steeds gewoon same als vroeger. Buiten dat je veel fans hier gek mee maakt krijg ik nou ook niet de indruk dat deze reboot veel indruk of überhaupt een hype veroorzaakt bij gamers.
Vind ik niet erg. Ben gek op de gamepad van DMC. Als je die meer casual maakt is de helft van de fun eruit.
Toch denk ik dat het ook wel ergens logisch is dat er steeds "meer" reboots en remakes worden gemaakt. Hoe oud is deze generatie alweer? Tien jaar, twaalf jaar? Vergeet niet dat er veel gamers zijn die veel later zijn ingestapt en deze games hebben gemist toen tijdens hun initiele release en al helemaal de releases op de generatie daarvoor. De tijd vliegt. Dat realiseerde ik mij een tijdje geleden alweer toen de Halo remake werd uitgebracht en gamers daar enthousiast over werden. Over een Halo remake? En toen realiseerde ik mij hoe lang het alweer is geleden dat ik de originele Halo speelde. Het lijkt nog gisteren, maar er zit een hele generatie tussen. DMC4 is ook alweer vier jaar oud en dat is een eeuwigheid in gaming land.
Zifnap, je geeft me het gevoel dat ik oud ben met die tekst van je. Sent from my TITAN X310e using Board Express
Na de demo nog een paar keer doorgespeeld te hebben denk ik toch wel dat ik hem dag 1 ga halen. Ik merk ook al dat ik heel erg me best doe om me scores constant te verbeteren. En dat voor een demo..
Ik heb de demo eindelijk kunnen spelen en ga de game op dag 1 halen. Ik zat de demo met een lach op m'n gezicht te spelen en vind zelf dat ze alles wat DMC is intact gelaten hebben. Nu nog wachten tot 15 Januari.
Heb nooit eerder een Devil May Cry game gespeeld, afgezien van 3 minuurtjes de demo van DMC4 in een winkel, maar vanmiddag de demo even 2x doorgespeeld, en was prima. Vind de graphics niet geweldig (beetje raar effect), maar verder alles goed. Er stond trouwens dat ik 6 items ofzo kon nemen, maar ik zag nergens een winkel.
Geen verkeerde demo. Het eerste level was een beetje saaitjes. LCD kleuren staan mij niet aan, maar die arrogante toon van de jonge Dante is nog steeds leuk. Moeilijkheidsgraad leek een tandje lager te liggen als de originele games. Het boss battle level maakte veel goed!
Iemand die de game nog gaat kopen? http://www.vg247.com/2013/01/09/dmc-devil-may-cry-bloody-palace-mode-confirmed-as-free-dlc/
lol,.. als ze bloody palace als betaalde dlc hadden gedaan. oh ja, iemand al gespot?? Tis vroeg maar hee, tis capcom he
Ik weet het nog steeds niet Dirk.. Heb nog steeds grote twijfels over dit deel.. Ik ben nog steeds geen fan van Ninja Theory.. Ik kijk het eerst even aan. Ik denk dat meer mensen dat doen want het is wel opvallend stil in de thread voor een game die volgende week uitkomt..
Het is dat ik geen geld heb i.v.m mijn nieuw huis, anders had ik hem sowieso gehaald. Nu wacht ik wel 2 maanden en pik ik hem ergens op voor 2 tientjes.
Same here. Als het goed is krijg ik de game volgende week binnen. Met de demo heb ik erg vermaakt dus het kan bijna niet misgaan.