Hahaha echt super chill is verander hem zo wel .. Maar hoezo doe je die moeit voor ons? misschien intresse om te joinen?
Hey, maandag kan ik pas weer op Live komen. Nu ben ik bij mn moeder waar (nog) geen xbox360 staat, maandag als ik bij mn vader ben koop ik de game en kan ik die week wel weer online komen.
Ik kijk nog steeds met verbazing naar deze thread, er blijken dus echt mensen te zijn die bij DF willen. Waarschijnlijk hebben ze ze nog nooit zien spelen.
waarschijnlijk jij ook niet want dan weet je dat we gewoon een hele leuke clan zijn. Prestaties zijn leuk meegenomen, maar we hebben niet de verwachting kampioenschappen te kunnen winnen.
Zo, jij hebt een hoog sarcasme gehalte Waarom moet een clan goed zijn? Volgens mij is plezier hebben belangrijker. En misschien zijn de mensen die willen joinen daar naar opzoek, in plaatst van een clan met pro-gamers.
Dat komt omdat ik voor DF uitkomt Waarom bannen ze jou niet gewoon ? Echt dat slaat nergens op man ! Waar staat dat wij professional willen spelen, en zo hoog mogelijk in de ranklists komen ? Nergens ! Wij hebben nu al zo'n 3 jaar gezamelijk met elkaar gespeeld, en de gezelligheid was in deze clan belangrijker voor mij, als het serieuze clanmatchgedoe ! Ik ga ook geen reclame staan maken voor deze clan, omdat je zelf moet weten of je voor professioneel spelen, of gezelligheid gaat. Start cryin' bitch
Jongetje, jongetje JONGETJE toch! .. Voeg een van ons ff toe op live en dan doen we keer potje spelen kunnen we er achterkomen of we zo slecht zijn als je zegt, toch? Laten we het hier gewoon leuk houden en niet zoals jij doet deze thread verpesten. Speelde jij ook op de oude RBS 6? .. Zonee dan heb je niet eens het recht om over ons te oordelen. Gamen doe wij voor de lol, we willen wel wat bereiken maar we gaan niet moeilijk doen als dat niet lukt! Voor de rest vind ik dat we je nu MONDGESNOERD hebben en je hoeft hier niet meer van die onzin te blaaten Verder ga ik er niet op in.
Lol, kindjes toch. Ja, doelie ik speelde ook op de oude rainbow en ik heb jou en je clan 100x geowned.
Damn, ik heb echt een hekel aan mensen die denken dat ze pro zijn terwijl ze nog nooit iets gewonnen hebben, laat staan is te hebben verdient. Zelf heb ik niks met DF ofzo, maar ik vind het altijd leuk om in deze threads te kijken om te zien wat er gaande is op Xbox Live. Jammer genoeg komt het oh zo vaak voor dat er weer van die baby's gaan lopen schreeuwen dat niet te stoppen zijn, en dat de rest allemaal n00b is. Als je niks anders te doen hebt dan mensen op een forum af zeiken en jezelf de hemel in te praten, terwijl niemand je kent en je ook nog eens de sfeer voor elk ander verpest, ga dan een leven zoeken ofzo
Ik weet niet hoe ik dit op moet vatten. Maar ik, of 1 van mijn teamleden heeft nooit beweerd dat wij zogenaamd "niet te stoppen" zijn. Wij spelen gewoon puur voor de gezelligheid met elkaar. Dit hebben wij als clan altijd het leuks gevonden, en van ons hoeft het niet pro. Dus als je het hier niet mee eens bent, moet je simpelweg een andere clan zoeken, en ons niet gaan afzeiken oven hoe slecht wij wel niet zijn
Nee, klopt. Ik had het over die Danny1982. Vind ik ook. Maar ik uit dus geen kritiek op jullie, maar op die gast die zinloos komt posten. Zelf vind ik ook dat gezelligheid op 1 staat. Ik bedoel, gamen is toch een vrijetijdsbesteding? Dat doe je toch voor het plezier. Als er geen vrienden van me online zijn dan zet ik m'n Xbox niet eens aan
Waar staat dat ik niet te stoppen ben? Lol, ik ken mezelf dus. Bij clans hoort een beetje trash talk. Als je daar niet tegen kunt, tja.
Zeker. UP was pijnlijk. Alleen jammer dat DSF niet tegen amerikaanse clans speelde. Misschien dit keer wel.
hoezo deden we dat niet? hebben we zeker een groot aantal keren gedaan, maar dat was op de Orginele Rainbow, niet Blackarrow