1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    En ik maar denken dat Skeleton King de baas was van Act 1.. Altijd leuk dat het dan maar niet ophoud ;)

Idd erg makkelijk op normal! Ga Act 2 zwaarder starten

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is het ook ;) ik doe expert en ben ook nog niet doodgegaan (crusader)

Oeh, nu net bij een boss ging ik bijna dood terwijl ik met dit bericht bezig was. Ik stond bevroren waardoor ik geen damage kon doen :p

welk level ben je mee gefinished?

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok dan ga ik act 2 op hard zetten.
    Maddmonkey bedankt voor die legendary shield. Kan ik goed gebruiken ;)

Is de blacksmith trouwens nog de moeite waard?
    Snap dat nog niet helemaal.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game meteen op Hard gezet. Met die 2 legendary's waarmee ik begon is het zat te doen tot de eerste echte droppen. Je kan maar naar één andere difficulty switchen in-game, maar dat zal later wel meer worden. Had misschien gelijk op expert moeten beginnen, maar alles is toch beter dan het meest makkelijke? :+

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb het op expert door Monkey. Ben 1x doodgegaan in act 1

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zo TV en PS4 opgehaald, nu in de auto terug en dan eindelijk fatsoenlijk aan de Diablo :thumbs:

Je kunt mij altijd inviten, speel savonds wel met vriendin dus kans klein dat we komen.

Overigens kan ik gewoon bij haar playtrough joinen met een hoger karakter als 2e speler en nog steeds trophies en de progressie daarin krijgen?
    Die shit is vaak best brak in Coop games

Laatst bewerkt: 20 aug 2014
  7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hoe save je btw? Moet nu elke keer stukken opnieuw em tot checkpoints duurt verdomd lang

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja irritant is dat, volgens mij kon dat niet. Daarom blijf je zo lang spelen tot je zo een waypoint ding vindt

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Geen probleem :)

Blacksmith is wel handig. Ik had daar een legendary broekje en belt gemaakt (alhoewel ze niet goud/oranje, maar groen waren) die ik tot net gebruikt heb :) dus ja dat is best wel handig.
    Hoger dan Expert kan niet.
    Volgens mij kan dat gewoon. Ze hebben niet voor niets dat systeem ingebouwd dat hogere levels en lage levels met elkaar kunnen spelen zonder dat het voor scheve verhoudingen zorgt.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Groen is onderdeel van een set toch. Daar krijg je weer extra bonussen van hoe meer delen van de ser je draagt

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja klopt het was een setje (captain nogwat) :) Ik had alleen niet genoeg om de set compleet te maken :+ Nu maar aan Smoke gegeven, want ik had er niet meer zoveel aan

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    44 geloof ik.

Ben nu bijna 50. Act V is wel vet, al zit er wel wat repeterende levels in. Wel groot tot nu toe.

Erg vet zijn al die nieuwe events in de game. Als je de mappen helemaal explored vind je veel van die events. Net bij zo'n event 148 monsters in 1 keer verslagen! Super vet.

13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik kam ook echt alles to the bone uit. Net aangekomen in Act 2 (that view!!!). Morgen graadje moeilijker. Heb iets van 60 health bottles..
    Man wat speelt het heerlijk soepel.. Mijn game van 2014 so far

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Normale? Damn dat verschil in XP is wel groot dan. Zit nu op level 47 in act 2 al :p

Wel doodgegaan :mad: ik joinde het potje van servantes en puninga (?) en opeens kwam de nemesis van Servantes uit de grond. Behoorlijk sterk, maar ging wel neer. Ik ging in mijn inventory en dood. Waarschijnlijk poison ofzo.

Ik ben benieuwd wie mijn Nemesis in zijn potje krijgt :p

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog geen nemesis gezien volgens mij. Hoe zie je dat ?

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er staat bovenin bij de balk Nemesis en dan van wie die nemesis is. Was ook mijn eerste keer :p

Helaas nu 3 keer dood :mad: was een enemy met een gouden naam die mij in bevroren toestand met een groep van 30 volledig sloopte. Tja, daar gaat je hele build om te tanken door enemies te raken :lol: Ach :D wel beter, ik was al bang dat er geen tegenstander was die mij af kon maken zo.

Maar over het algemeen gaat het echt heel erg goed _O_ 165 k critical met shieldbash die dan ook nog eens doorgaat op andere enemies :D soms heb ik binnen 2 klappen zo 30 enemies weggevaagd.

Edit: en weer een gift. Dit keer voor Mad :)

Laatst bewerkt: 21 aug 2014
  17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Kan je eigenlijk ook 2 player mode doen op 1 scherm? Naast elkaar op de bank bv

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

4 zelfs

19. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Nice! Moet je dan over 2 caracters beschikken of kan je gewoon oldschool een 2e controller aanzetten en erin springen.

Klein minpunt aan de game vind ik toch wel de voice-acting.. Wat een slechte shit zit daar tussen zeg. Maghda moet een badass voorstellen maar door haar stem is ze alles behalve badass.. Gelukkig is het maar bijzaak

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik speel ook meestal met het geluid uit en gewoon mijn eigen muziek aan. Geluid voegt echt 0 toe aan dit spel, behalve misschien de effect geluiden die wel oké zijn. De achtergrondmuziek en omgevingsgeluiden zijn ook vrij dromerig.

Is er al iemand 70? Met hun save van de vorige keer ofzo? En zijn en vanmiddag nog mensen online op de X1? De mensen van de eerste pagina heb ik als friend toegevoegd.

Laatst bewerkt: 21 aug 2014

Deel Deze Pagina