Gisteren met mijn crusader level 70 aangetikt. Nu kijken of ik het nog lang leuk vind om mee te spelen, nu ik niet meer kan levellen.
Gelezen dat voor het farmen van legendaries niet uitmaakt op welke moeilijkheidsgraad je speelt, behalve op de torment levels, dan kunnen speciale torment items droppen. Dus in adventure mode kies je het beste een moeilijkheidsgraad waarbij je er snel doorheen kunt. Op hogere levels krijg je natuurlijk wel meer cash en exp, maar dat maakt niet zoveel meer uit na 70. Die paragon levels stellen imho weinig voor ... Alleen maar een showoff statje, zo van ik ben paragon 250 (kijk mij eens veel gespeeld hebben) ...
Voor mijn Crusader kan ik op zich master redelijk makkelijk aan, maar expert gaat toch een stuk vlotter, dus ik ga eerst maar ff op expert farmen.
Zat gisteren wat runes te combinen, lukraak. Had nog 1.5M cash. Ben ik ineens blut. Blijkt dat dat bij die tier 16 runes gewoon 300k per combine kost
Kijken of ik vandaag wat coop adventure mode kan doen ....
Merkte wel dat mijn build op master een beetje begint te kraken. Die is puur gebaseerd op max damage mbv crits. Maar op Master ben ik vaak erg snel door mijn wrath heen en daar heb ik eigenlijk nog niks aan gedaan ...
Laatst bewerkt: 23 aug 2014