1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jij hebt de PC versie gespeeld, zijn gewoon slackers. :thumbs:

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Begon eerst met witch doctor maar vond die class helemaal niks. Dus verder gegaan met monk en die is gruwelijk

Wel jammer dat de console versies geen cinematic cutscenes bevat zoals de pc versie. Die waren altijd wel mooi vond ik

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Crusader, hands down!

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Geef eens een voorbeeld aub? Zitten genoeg cutscenes in hoor, voor elke act één en wanneer je een boss bereikt een stukje. Plus de vooruitgang van de acts nog, waar je de stem van je class ook hoort. Dus wat bedoel jij precies?

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    In de adventure mode worden alle cutscenes automatisch geskipped. De normale verhaallijn zou vol moeten zitten met (mooie) filmpjes.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit dus, maar dat had die er wel even bij mogen zeggen. 8)

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat maakt de crusader zo sterk? ben nu beetje alle classes aan t proberen en heb crusader tot lvl 11 gedaan maar is soort warrior ?

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tanky warrior met healing shit volgens mij?

Anyway, ben inmiddels level 46 sinds woensdag en kom soms ineens een dik beest tegen die m'n vrienden heeft gekilled, wat is dit? Kan me dit niet herinneren van de pc versie (heb reaper of souls nooit gespeeld)

Wat voor invloed heeft atk speed eigenlijk op m'n wizard (sorc, warlock hoe die maar heet)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zit Kankerrot ook nog in de game? :+ Act I, Hollows moet die zitten als het goed is.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De Crusader is vooral een gevarieerde en veelzijdige melee class. Je kan zowel ranged als close combat skills kiezen. Je kan een build maken voor single target DPS (zoals op een boss) of AoE (Area of Effect voor de kleine witte monstertjes).

Verder heeft de Crusader veel goede wapens zoals Flails en alle 2-handers (ze kunnen als enige class een 2H wapen + shield dragen door de passive). Daarnaast is de damage die ze doen gewoon hoog voor een melee class. De Monk en Barbarian zijn ook goed maar doen minder damage en zijn wat meer support classes als een pure damage class. Bij Barbs en vooral Monks ben je bijna verplicht om uit 1 of 2 builds te kiezen wil je naar de hogere torment difficulties (T4 of hoger).

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kan het niet beter uitleggen :thumbs:

2-handers met shield is gewoon baas!

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Hmm, de Melee classes lijken dus de overhand te hebben? Ik vind het meestal leuker om met een wizard/witch ofzo te spelen, is dat handig in Diablo?

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nee, alleen de Crusader. Witch Doctors doen het meeste damage lijkt me (met Soul Harvest of zo'n legioen huisdieren).

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat volgens mij daar niet om, je hoort dan ineens een diepe bass en je controller begint als een gek te trillen waarna er een dikke boss spawnt 8) die onmogelijk sterk is.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Alle klasses zijn goed, het is meer wat je ermee doet :+

Witch Doctor is iig heel sterk, Wizard heeft een wat hogere skill ceiling :)

Ah dat is de Nemesis! Die zit alleen in de console versie :)

When you’re killed during an encounter, there’s a possibility that the monster you battled will level-up, increase in strength and become a unique baddie that’ll proceed to jump through your friends list, hunting players down until it’s defeated. If your buddies are killed as well, the monster becomes stronger and continues its hunt. Each hunted player will have the opportunity to avenge the death of the last defeated player – conveniently, the monster is tagged with its latest victims name. Once defeated, the monster will grant the successful player loot and a unique Player Gift which can be mailed to the avenged friend. It’s a system that’s both incredibly fun, and a reason to return to the world long after you’ve picked it clean.

Erg leuke toevoeging imo.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Aaah tof :) schrik me elke keer kapot als dat kreng ineens m'n game binnen dropt :eek: de eerste keer had dat ding al 4 kills gemaakt.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dropte net bij mij ook; Killer of Moist George.:+

Gister ook eentje, de killer van Alvanosa.

De Nemesis die mij neer maait is er nog niet geweest!\o/

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Iemand miss ''oude'' gear over voor n crusader?? Alles is welkom!!!

Casper_1988_NL

en is er iemand ook van ''lager'' lvl die zin heeft samen te spelen? (hoe speel je eigenlijk samen.. zag wel je kan naar party inviten maar hoe kom je bij elkaar in de game?)

ben nu lvl 13 crusader

En ik las ergens dat er plots ''grote'''monsters van mensen uit je vriendenlijst bij jou kunnen komen.. heeft iemand dat al meegemaakt? Lijkt me cool

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Speel je op de One of 360? Ik ben level 15 en speel op de 360 en zou wel een keer samen kunnen spelen. Menorius is mijn tag. :thumbs:

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niemand speelt op de 360 behalve jij Yellow

En over yellow gesproken, waar kan ik verf kopen voor mn armor

Deel Deze Pagina