1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Haha jep die killde mij vannochtend, zat met Porunga_NL in een game en hoorde " den Hoorn! " al, glipt ie stiekem een dungeon in :+

Maar bedankt voor het killen, nu heb ik weer een mooie legendary in de mailbox dus :thumbs::thumbs:

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Vanavond een Shard of Hate geloot :D

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Als ik dat zo lees moet ik meer mensen hebben die Diablo spelen :+. Voeg me toe @ Xbox One, Gamertag: IceDFire

Ondertussen level 64 eigenlijk de hele game op Expert doorgelopen (het was te makkelijk, maar kreeg hem niet hoger...), nu in act V eindelijk de keuze tussen Master en Torment. Master was al snel te makkelijk, maar Torment was net iets te lastig. Overleven ging wel, maar 5 minuten op een pack rammen is niet fijn :+. Om over de bosses nog maar te zwijgen.

Gelukkig gaat het rap met de drops en is Master ondertussen easy mode en Torment gaat redelijk soepeltjes! De game is echt een verbetering met de vroege PC versie die ik speelde, betere droprate, meer drops waar ik ook echt wat aan heb, en het speelt een stuk fijner op de console.

4. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Het zegt me allemaal vrij weinig Ypuh, maar volgens mij ben je goed bezig. Heb nu al weer zin om morgen ff de game te spelen

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Las ook deze review over Diablo op de consoles. Ben het er helemaal mee eens dat het voelt alsof deze game voor de consoles is gemaakt.

http://www.geek.com/review/diablo-3-on-xbox-one-with-a-controller-is-just-plain-better-1602236/

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog nooit zo'n nemesis gezien. Wel al verschillende keren a gift for ... gehad.

vanavond ff alle acts alle bounts gedaan (5 x 5). Levert helaas niks extras op. Ook drie rifts helemaal gecleared. Moet zeggen dat de droprate in adventure mode me tegen valt, weinig legendaries. Net als die treasure goblins, die droppen ook nooit wat. Maar...
    Dropt er op eens een sword en dat blijkt echt een super killer te zijn. Heeft een special property 'slain enemies rest in peace'. Sword heet 'sever'. Blijkt dat ik met dat zwaard echt insane crits doe. Echt insane, hoogste wat ik heb gezien is 923M. Ja Miljoen ja!
    Dit gebeurt echter pas als health van een enemy beneden een bepaalde treshold is. Maar dan is het ook instakill :) En icm lifesteal een whole lotta health! Combineer dat met mijn 45% crit chance en bijna 1 op de 2 hits is een crit. Echt insane gewoon. De gele crits vliegen me letterlijk om de oren :)

Ben bang dat ik geen beter wapen meer vind. En het word nog beter, 5 minuten later dropt er weer een sword en ja hoor, weer 'sever'. Nu heeft mijn follower (templar) ook dat zwaard en doet hij 80% van mijn damage. Bad Ass!

Nog een tip voor rifts: als je de rift objectives hebt gehaald (zoveel mobs + boss), ga dan NIET terug naar town om het in te leveren, want dan sluit de rift. Clear gewoon eerst alle levels van de Rift. Omdat en de droprate voor legendaries het hoogst is in Rifts en omdat het tonnen exp op levert. Ik ben vanavond 21 paragon levels gestegen :eek:

Maar het blijft verslavend. Vind wel dat veel drops wapens zijn. Armor valt relatief weinig, zeker legendaries. Heb dan ook nog steeds veel yellows, helemaal omdat ik + crit chance wil. En nu wil ik nog wat + crit damage ...

Heb overigens wel een goed armor. Tyreals Might. Niet zo'n hoge armor rating, maar verder echt super stats!

Laatst bewerkt: 24 aug 2014
  7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha heb je 2x zelfde zwaard gevonden? Lekker dan

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bij elk kamp is een vendor dat dat spul verkoopt. De één heeft deze kleur, de ander de ander. Geld voor elk kamp vendor van Act I tot en met V, maar geloof dat in Act I niet zo'n vendor zit.

Nog 47 te gaan, en dat blijf ik posten tot ik bij de 0 ben. :+

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh act 1 had inderdaad niet. Vandaar. Straks maar weer verder.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    In Act 1 zit die vendor een beetje linksboven je mailbox en stash. Nog voordat je bij de Mystic bent.

@Gakkie, ik wil eigenlijk je mooie verhaal niet onderbreken, maar lifesteal bestaat niet meer (sinds een jaar ofzo). Je wapens doen nu +life per kill/hit omdat lifesteal overpowered was door onder meer deze Sever. Je krijgt dus geen percentage leven meer terug van die XXX miljoen hits.

Ook zijn de damage nummers een beetje bugged en is eigenlijk het hele wapen een beetje een vraagteken. Er zijn nog een handvol aan betere wapens die gemiddeld gezien meer damage per seconde doen. Met 45% crit chance ben je in ieder geval al wel mooi op weg!

Het valt me overigens nog tegen hoeveel legendaries er droppen in de Xbox versie. Dit is gewoon gelijk aan de PC versie en ik had verwacht dat dit veel meer zouden zijn op de console. Wel zijn de items die je vindt vaker bruikbaar. De hele slechte rolls heb ik nog niet gezien. Je kan bijvoorbeeld een 1H Thunderfury vinden met 2350 DPS of één met 1950 DPS. Aangezien vrijwel al je skills uit gaan van een % weapon damage van je mainhand, betekent dat bijna een 20% verschil in de damage die je doet. Ook al zou het hoge DPS wapen 150 strength minder hebben, dan is dat nog steeds te verwaarlozen met het DPS verschil.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ah, dat wist ik niet. Lifesteal bedoel eigenlijk ook life per hit. Maar dat is natuurlijk een vaste hoeveelheid. Tis wel een lekker zwaardje, base damage 2600. En al die grote crits ziet er gewoon vet uit :) Heb ook nog een legendary met base damage 2800. Zal die ook eens proberen.

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    En toen was het vannacht ineens half 2... Wat kan je jezelf verliezen in dit spel joh! Gakkie, bedankt voor het goud, daar hoef ik me voorlopig niet meer druk om te maken nu haha!

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Goed gaat snel weg hoor :p

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hoe werkt dat focus eigenlijk?

15. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Goud? Ik heb geen idee, tot nu toe alleen maar dingen verkocht... :p

Wat betreft wapens enzo: Goud is het best, daarna de blauwe items en daarna zilver? Is het slim om alles wat je minder acht gewoon te verkopen? Is een wapen met een hoger getal sowieso beter dan een wapen met een lager getal? Die pijltjes lijken soms wat anders te zeggen... Ik speel zelden dit soort games dus moet er nog een beetje wijs uit worden. Waarschijnlijk zijn deze vragen al 20 keer gesteld, maarja.

Heb ook wat Legendary gear gevonden, die heb ik gelijk aangetrokken. \o/

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Legendaries en set items zijn het beste (oranje en groen). Gele items zijn nuttig voor alles tot lvl 70. Tot die tijd kun je je ook het beste richten op de pijltjes. Meer damage = vrijwel altijd beter tenzij het ene wapen maar 4 stats heeft en de andere 6 stats.

Tot en met lvl 60 zou ik alles verkopen. Vanaf lvl 61 zou ik alle gele en blauwe items salvagen bij de Blacksmith voor crafting materials. Gold krijg je in principe genoeg door quests, rifts en bounties te doen dus verkopen is zonde van verloren materials. Je kan je gold en lvl 61+ crafting materials het beste bewaren tot dat je level 70 bent. Tot die tijd vind je elke paar uur wel compleet nieuwe gear en is het zonde om daar veel resources aan uit te geven.

Witte items kun je gewoon laten liggen.

Laatst bewerkt: 24 aug 2014
  17. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Thanx voor de tips! Daar kunnen we wat mee, maar nu eerst weer richting het mooiste stadion van Nederland O-) (hopelijk ook met mooi voetbal :p)

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik salvage al vanaf lvl 30 volop :+ misschien dat ik daarom niet zoveel goud erbij krijg :p ach wel lekker veel materials

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heb ik ook gedaan hoor, maar die materials kun je alleen gebruiken om gear tot level 60 te craften. Vanaf 61 loot je de nieuwe items/materials die je uiteindelijk nodig bent op level 70.

Voor mij begint spel pas op level 70 en een 70 item is vrijwel altijd een paar % beter dan een level 69 item. Alle gear tot 70 is dus 'waardeloos' in mijn ogen.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik bewaar de lagere legendaries wel omdat je er eventueel op een andere character nog wat aan hebt maar de rest salvage ik altijd direct

Deel Deze Pagina