1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe krijg ik die blacksmith en jeweler boven lvl 10. Ik heb een potion nodig ofzo

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die droppen vanaf level 60. Oj ik stuur je er morgen een paar. Stik van die dingen!

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh dat kan ook natuurlijk :p Ik was al level 60 voordat ik Act IV uitspeelde, dus ik dacht dat je het kreeg op het einde

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wil niet opdringerig zijn, maar zouden mensen, omdat dit een Xbox forum is, wel even aan kunnen geven op welke console ze spelen. Als er mensen zijn die op de PS4 spelen, maak daar dan aub even een topic aan, dan kunnen we er hier zeker van zijn dat iedereen 360 of One speelt. Vanaf vandaag speel ik ook One. Weet niet wat de mods hier van vinden, hoor graag hun mening. Kan volgens mij geen kwaad, aangezien er best wat PS4 spelers zijn volgens mij.

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet zo elitair doen jongen :emo: de mods willen juist dat multiplats in 1 thread besproken wordt

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja veel discussie over geweest ook volgens mij

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dit is al verschillende malen besproken inderdaad. En we houden gewoon multiplatforms in 1 draad. Als je zelf coop buddies zoekt dan is het een kleine moeite om er bij te vermelden welke platform je speelt. :)

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kalm aan, het was maar een opmerking. Niet meteen gaan lopen beschuldigen. |:-

@ Juun: Duidelijk! :thumbs:

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Je hebt al 938 vrienden in je lijst staan ?

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels level 65, ben benieuwd hoe boeiend ik de endgame content vind, mensen mogen me wel toevoegen als ze willen levelen, op de Xbox One overigens. Moet wel zeggen dat inferno wel lekker pittig is.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jij speelt nog plain Diablo III dus? Met mijn barb liep ik echt als een dolle door Inferno heen ...
    End content is er niet echt in de gewone versie. Je kunt gewoon eindeloos de acts, of stukken ervan, herhalen ...

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bah Expert is best saai nu, ik wals er zo erdoorheen :/

En nog bedankt voor de 2h ultra Legendary Daibo, helaas gemist van wie, was afgeleid tijdens het openen :9

Wen er maar aan, een groot deel van de mensen hebben een PS4 gehaald hier...

Count me in :thumbs:

Haha :lol: en ik maar denken dat je gewoon zo aardig was om af en toe wat gems te sturen :+

13. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Was lekker spelen gisteravond inderdaad. Jammer dat de nemesis in een iets te druk gebied spawnde, die gaat nu weer een ander lastig vallen:b:

Moet zo eerst eens gaan kijken welke nieuwe skills ik allemaal heb ondertussen, zijn weer flink wat levels bij in ieder geval.

Zijn ACT III en IV trouwens kleiner dan de eerste twee, of knalden we er gewoon heel snel doorheen in co-op? Ben benieuwd naar act V. hopelijk kan ik einde van de week weer ff gamen om die te starten.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee zijn echt kleiner.

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Hogere dif spelen ?
    Speel alles op Master en ben nu bijna L60 met mijn WD.
    Vanaf L70 rustig de Torments opbouwen, maar dat zal snel genoeg gaan door te gearen in co-op, gifts en Rifts.

Act 5 is groter dan A3 of A4.

Zou handig zijn als de X1 D3 gamertag lijst up to date gehouden word.

Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja ik speel wel Reaper of Souls op de X1 maar mijn kennis is beperkt tot Diablo 3 aangezien ik die alleen gespeeld heb voor 2 weekjes na de pc launch.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Er zijn weer twee bijgekomen op de Xbox One zo te lezen. Yellow en Nightbringer, voeg je GT even toe aan de startpost. Ik heb jullie alvast toegevoegd en je zal mij de komende 2 week nog wel veel online zien :).

Ben overigens met een huisgenoot een nieuwe character in local co-op begonnen. Mijn Demon Hunter is alweer lvl 15 maar alles is nog nieuw voor mij op deze class.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ah, ok. Maar in RoS bestaan Nightmare, Hell en Inferno niet meer. Je hebt gewoon 1 playthrough. Wel kun je voor veel verschillende moeilijkheidsgraden kiezen, van normal tot torment VI.

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja snap ik :) heb de moeilijkheidsgraad gewoon omhoog geschroefd tijdens het spelen :D

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Was ik ook :+ kon het ook verkopen als ik egoïstisch ben :p
    Ja, daarna nog een half uurtje Act V gedaan met Giorgio en dat ging wel lekker op Master. Coop is gewoon een stuk makkelijker dan solo.
    Ja dat kon pas na Act IV dus :p

Anyway, als er mensen zijn die Horadic rugtasjes willen farmen vanavond (op de PS4), invite mij maar :)! Schijnt in co-op dat je allemaal een andere bountie kan gaan doen en zo sneller een vijftal bounties gecleared hebt voor de reward. Wil wel eens die ring hebben dat je minder set items nodig hebt om set bonussen te krijgen.

Deel Deze Pagina