Haha ja inderdaad, maar geef toe noem het dan Normal en die andere niveaus Easy en Very Easy Tof, vind ACTV tot nu toe ook erg leuk om te spelen
Haha ik kill de nemesis van Conscience en ik krijg voor hem een gift droog Ypuh, nog bedankt voor het posten van die build ik ben nu zo heerlijk door groepen aan het maaien, niet normaal. En met Akarat Champion gaat ook elke baas binnen 20-30 seconden neer.
Had 'm ontvangen, was iets voor Monks dus had er zelf niks aan . Had je nog wat aan die 2H axe die ik net dropte?
Ergens zo jammer dat je niet van PC saves kan importeren. Hopen dat er onderweg naar 70 wel flink wat legs droppen.
Gebruiken jullie nog een soort guide hoe en waar je de beste equipment die je vanaf level 70 kan verkrijgen (per class)? Ik pak wel veel op uit de Rifts (T1) maar vaak is de verbetering gering.
Nja ik heb 2 builds waar ik voor speel. Holy shotgun en firestarter. Daarvoor moet ik iig een full akhan set hebben en een aantal wapens. Ik heb die ene build van het forum en de andere van Ypuh. Maar zoek een goeie build op en probeer die items te verzamelen. Ging wel lekker net man! Vond het wel triest dat er een random gozer joint met 3 followers... Vuile hacker !
Had al een build met skills gevonden, nu ook eentje met gear erbij en stats waar je op moet letten. Ook al een set item gevonden, maar niet specifiek voor mijn class (handig overzichtje hier). Ja ging wel goed, ook weer Unicorns . Was het niet een skill van hem? Zie ook wel eens iemand met drie archers achter hem lopen. En volgens mij had die vierde speler geen een keer meegespeeld .
Nee dat is geen skill, maar dat waren alle followers bij elkaar. Alsnog bakte die gast er weinig van Ja die unicorns en teddyberen in het riool hier en daar ook een zonnebloempje fucking vet! nu wil ik echt die TLOU rift eens meemaken!
Werd vanmiddag invaded door een Nemesis. Hij had al drie vrienden van me afgemaakt. Helaas ben ik ook slachtoffer geworden. Blijft wel echt een tof systeem!
Pfff welke torment? Je rent wel laf weg hoor Dat doen wij saders niet he!! Ik kwam met Conscience ook een Nemesis tegen op Torment 2 net wanneer er een groep elites aankwamen auw...
Speel op expert. Heb de story ook nog niet uitgespeeld, dus kan nog niet hoger. Ik zag tijdelijk wegrennen als enige optie, maar dan moet ik wel de goede kant oprennen Deze gast was ook veel sterker dan de vorige die ik tegen was gekomen. Het spijt me dat ik jullie niet heb kunnen revancheren. De taak is nu aan iemand anders