Er is trouwens één klein stukje rift, totaal random, waar je je echt kwaad gaat lopen maken. Spawn je in een soort van bos en direct na het spawn point heb je al een dikke hoeveelheid vijanden, inclusief blauwe en gele elites. Succes op T1 en hoger!
Dat je wel tig keren dood zult gaan als je er niet op voorbereid bent en bovendien wel een paar Fuuu zult roepen denk ik. Beter het van tevoren te weten, want heb via de chat bij de PC versie echt heel veel vloeken gehoord, en zelf ook geschreven.
zal het onthouden *) Nog te weinig ervaring met de game om die basic rules nu al te weten. Thanks for the tip:b:
Dan moet je jezelf beter gearen : Torment 1 en 2 zijn prima te doen in mijn ogen. Iemand vanavond Bounties Act 1/Rifts clearen op Torment?
PS4 bedoelde ik Aahhh daarom zie ik alleen MAD nog online normaal gesproken een stuk of 6-7 in de avond.
Geel, Blauw en dan de rest. Maar seriously? Je hebt de game toch wel gespeeld? Het is vrij obvious om daar achter te komen hoor.
Grijs>Zilver randje>zilver randje en paarse naam>Zilver randje en gele naam>Bosses YES Eerste Akkhan piece is binnen schouders!
Damn wat speelt dit spel toch heerlijk met controller zeg! Bankhangen, radio aan en lekker gamen. Echt super lang niet meer zo relaxt liggen gamen als nu
Het is aan de ene kant ook wel echt een computer game, maar ik vind het heerlijk spelen zo. De reden ook dat ik voor console gamen ben gegaan ipv PC. Het is wel een mooie avond nu 2 leg helmen en akkhan schouders daarnaast nog 3 wapens en een ring. Niet slecht Edit: oh en 3 plans maar of ik die ooit ga gebruiken... ennn een set amulet Ik denk dat ik binnenkort maar een giveaway ga doen qua legendary's gaat echt niet normaal hard
je hebt er meer geluk mee dan ik. Schiet niet op die legendaries. Die set, dropt die alleen in Torment levels of ook op de andere moeilijkheidsgraden? En speel je alleen nog op Torment ?
Ik heb zeker meer geluk dan dat jij hebt maar ik ben absoluut niet gierig joh ik heb wel 5 wapens inmiddels gesalvaged (om te enchanten), maar ik zal ze vanaf nu wel even voor je opsparen. Kan je kijken of je ergens wat aan hebt Die set dropt alleen op torment ja en ik steamroll nu door Torment I heen. Heerlijke build heb ik, die ik telkens nog aan het fine tweaken ben. Hoe meer je clearet en hoe sneller, des te groter de kans op spul ook. Gaat nu aardig snel. Het lopen duurt nog vaak het allerlangst
ik heb een heel goed wapen met 2900 dps, veel beter zijn er niet. Dus net als jij meer op zoek naar de betere armor/gear. Maar aan de andere kant, ben ik wel ff klaar met mijn crusader en level ik mijn hardcore WD wel. de WD ligt me niet echt, in Diablo vind ik melee toch fijner. Net Act I afgerond.
Heb je er ook een socket in? En er zijn zeker wel betere wapens Legendary's zoals die dat je 3 heaven fury's krijgt ipv 1 bijvoorbeeld. Dat wapen maakt de holy shotgun build. Het is juist ontzettend belangrijk dat alles op elkaar afgestemd is. Mja als je voor armor wilt gaan>Torment is de way to go. Crusaders moeten vooral farmen op een Akkhan set. Die zorgt bij 5 stuks er namelijk voor dat er 50% afgaat van je Akarat Champion. Met genoeg cooldown ernaast, kan je non stop akarat champion gebruiken. Het spel opent juist nu helemaal voor mij
Ik vind het levellen en exploren altijd het leukste. Grinden alleen voor net nog wat betere loot, zonder dat daar echt content voor is boeit me vaak niet lang.
Tja, dat is juist de kracht van spellen als Borderlands/Diablo/Destiny Ik vind dat juist tof en rifts zijn wel elke keer erg leuk om te doen die bounties om de key fragments te krijgen een stuk minder...