1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dmg merk ik ook wel dat het laag is, maar het is zo chill dat blessed shield gratis is met dit wapen :p Ik heb nog steeds maar 2 akkhan armor dus ik ben nog wel even aan flink wat verandering toe. Er wil amper nog wat qua armor droppen though...

en 900 resist.. damn dat is wel veel zeg. Waar kan ik dat zien?

Laatst bewerkt: 3 sep 2014
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Level 49 inmiddels en lekker wat loot erbij. Bedankt Ypuh voor het downen van mijn Nemesis.
    Heb een hele leuke leg belt gekregen. Van 165 armor naar 315 of zo o.a. en dikke strength.
    Alleen het middelste, dat schildje, dat cijfer is wel flink omlaag, weet ook niet precies waarom.
    Weet ook even zo gauw niet wat betekent. Naast dat zwaardje en hartje als je in je inventory-
    zit.

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Schildje? Ik gok op een soort van defense.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Denk ik ook, maar op de PC was het cijfer wat erbij stond je slagkracht en dat bepaalde weer of je klaar was-
    voor bijvoorbeeld T1 tot en met T6. En als dat het geval is heb ik een groot probleem. Er stond namelijk, was-
    misschien wel full buffed, voor ik de nieuwe belt aantrok, 345K ipv van rond de 165.

Is hier iemand al achter hoe dit zit???

5. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    @ thanx MaddMonkey: was idd voor de hand liggend

net mijn eerste rift gecleared op master. Weinig boeiende items gekregen behalve veel XP.

Vanaf wanneer begint de Paragon te lopen btw? Speel met Demon Hunter.

Begint toch sterk te kriebelen om weer een nieuwe caracter te starten. Maar wil ook wel wat dieper in de adventure mode duiken.

Morgen even een break met Metro Redux. Even wat minder tripsessies op het beeld. Wel weer flex op 60fps

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Net Malthael verslagen, nog 5 leveltjes en dan 70 :)

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is je defense, maar er klopt geen zak van joh xD ik heb 6030k (!!) en ik kan dit nergens bij mijn andere stats terugkijken. Ik zou daar niet teveel op letten, maar gewoon naar jouw character details gaan en daar dingen afzonderlijk bekijken.
    @Rienbu Wat is er voor de handliggend?

Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Die switch Hero in main menu niet heel moeilijk te vinden.

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Damn! Wat is die Crusader tof! :cool:

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben inmiddels level 61 Demon Hunter met mijn 2e character. Voor mij ook een totaal nieuwe class en ik voel me dan ook nog echt een 'glass cannon'. Ga nog zo ontzettend vaak dood, maar wil ook niet van de Torment difficulty af :p. Zijn er meer Demon Hunters in dit topic?

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bijna 44 met m'n Wizard hier. Begin nu aan de laatste Act. Achievements zijn ook niet echt moeilijk, op de Hardcore Achievements na dan.

Iemand enig idee waar je makkelijk de Achievement kan halen dat je 50 voorwerpen moet slopen? Kom nooit hoger dan hooguit 20 ofzo.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, ik had het tegenover gestelde toen ik verder ging met m'n Crusader.

Mijn Demon Hunter is al level 70, maar die voelt (net zoals m'n Wizard) echt aan als een glas cannon :D, Witch Doctor ook wel een beetje, maar die verschuilt zich achter z'n army.

13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik ben Demon Hunter lvl 67. Deze ga ik vanavond naar lvl 70 brengen en dan een nieuwe caracter als Crusader.

@McSparkle:

Ik heb de trophie gescoord in Act V ergens wat verder in de Act. Je krijgt op een gegeven moment stukken waar je soort van pilaren hebt met een blauw achtig licht uitkomt en die kan je stuk maken. In die stukken kan je enorm veel vernietigen. Heb daar een destruction van 78 gehaald.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    mijn tweede poppetje is ook een DH. Level 50 ofzo en idd, heel erg snel dood. Constant bezig met niet ingesloten te raken. Opzich wel leuk, maar af en toe ook wel vermoeiend ten opzichte van de crusader :p

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
  16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Die alle characters lvl 70 vind ik wel een pain in the ass. Ik heb de Monk, Crusader en Wizard op de PC al op lvl 70 en heb niet heel veel zin om die nu alweer te gaan levelen (behalve de Monk dan <3). Binnenkort komt wel de 2.1 patch naar consoles en worden er zoveel dingen veranderd dat sommige classes behoorlijk anders aanvoelen. De Crusader ga ik denk ik op hardcore spelen voor de achievements.

Die achievement van 50 voorwerpen kapot maken moet je een beetje geluk mee hebben. Ik heb hem in een rift gehaald op de Sanctuary map met 4 mensen. We kregen een Conduit pylon en iedereen was verspreid over de map, dus het was behoorlijk random. Speel je overigens op de X1 of PS4?

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Xbox One, ik heb je al meerdere malen een kado'tje gestuurd :+

Is het al bekend wanneer 2.1 komt? Ik wil voor die tijd eigenlijk wel 70 worden, en ga zondag 1,5 week op vakantie.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe kan je alle chars level 70 maken een makkelijke achievement vinden sparkle :+? Hardcore is juist wel makkelijk. Je moet alleen niet doodgaan natuurlijk

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja die was ik ook vergeten.

20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Geld dat 'niet dood gaan' per Act of de gehele playtrough? En is de difficulty verstelbaar in HC-mode?

Deel Deze Pagina