1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    voor de achievement natuurlijk :+

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nieuwe flail gevonden met socket, firedamage, strenght, nog wat dinges en 2 extra stralen voor heavens fury, whoop. Is er een heavens fury met firedamage?

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Daar komt het wel op neer, nu probeerde Ypuh een cheat uit en moet daarvoor boeten :eek:, maar damn wel erg gaar voor jouw aangezien je best wel hoog level was. (met para enzo)

Inmiddels ben ikzelf level 56 para en bevalt Witch Doctor me steeds beter :D heerlijke class om solo te spelen vergeleken met Wizard of Demon Hunter.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fucking kut Giorgio! Die zoek ik al sinds ik lvl 70 ben. Zoek op holy shotgun build

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat is het beste wapen voor Crusaders! De Fate of the Fell. Gefeliciteerd! Je kan dan het beste switchen naar de holy shotgun build.

Haha, ja. Heb er ook wat minder moeite mee doordat het mijn eigen domme schuld is. 1 item ga ik wel missen, de Thunderfury met socket, 10% damage, 745 strength en 2400 DPS. Het beste wapen in het spel en ook nog eens bijna perfect gerolled.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Maat heeft hem ook. zoek hem ook. super chill als je die skills als main skill hebt. Fa je hem gebruikennanders hebbik goed schild voor blessed shield crusaders (meer rebounds) en die in combo met flail dat blessed shield graits is is niet meer normaal!

Night. Ben Ps4! op 360 gespeeld diablo 3 maar al verkocht. had wel the nightbringer op 4 geadd maar jij speelt dus op xbox1?

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok, maar raden jullie dan aan die firedamage te rerollen voor holy?

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is m'n psn tag ja, maar ik speel hem op de X1 ;)

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nee, dat is eigenlijk zonde om te doen. Je kan het beste 'wachten' tot je een SoJ en amulet met holy damage loot. Wat betreft bracers zou ik (altijd) Reapers Wraps craften, net zo lang tot je één krijgt met holy, strength en dan kun je de 3e affix rerollen naar CHC. Als laatste kun je nog op zoek gaan naar een Lidless Wall en met holy damage en CHC.

Neem eens een kijkje naar mijn Crusader op de pc: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ypuh-2428/hero/44752943.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm, maar niks rerollen van die stats van mn wapen (nog)..?

1225-1515 firedmg
    +7% dmg
    +1018str
    +125 crit door mn socketsteen

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Een hele mooie dus! Dat zijn precies de stats die je op een wapen wilt (socket, damage en main stat).

Voorlopig zou ik je resources bewaren en niets rerollen. Als je dan de full Akkhan set hebt en je gear wilt gaan finetunen kun je ervoor kiezen om van 7% damage 10% te maken of je kunt ervoor kiezen om de fire damage te rerollen naar holy damage. Vooral die laatste reroll is moeilijk vanwege de vele mogelijkheden (je kunt alle elements rollen, plus vitality en ze kunnen dan ook nog eens laag of hoog rollen). Kortom, hij is al mooi zo, en ik zou er voorlopig even niets mee doen :).

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Awh cool thanks, dan bewaar ik mn souls wel even. Hopelijk dropt die oplichtster straks ff wat moois

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij vindt wel weer die goede shit hoor... :'-(

Laatst bewerkt: 6 sep 2014
  14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja leuk, nu vind ik achter elkaar alleen maar legendary weapons terwijl ik deze heb... sjonge

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Geef maar aan mij :$ ik ben bijna klaar met hardcore :D

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb wel wat wapens over nu ja, echt stuk of 10 legs..

Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nice :)

Pfiew, op level 69 ging ik nog bijna dood in hardcore :eek:!! Ik kwam door overmoedigheid in 5 groepen elites. Ik werd 'gewalld', bevroren en er kwamen overal laserstralen vandaan. Ik had echt nog 5% health over en nam snel een health potion. Ik was ook wel heel blij met mijn life on hit hondjes _O_ die hebben mij echt gered daar. Hardcore is achter de rug :) nu nog 3 classes naar 70 knallen.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb ook die bottomless potion gevonden, yay..

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Welke? Ik zou die van armor of door walls kunnen lopen wel willen hebben

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Als.je nog een fate of the fell vind hoor ik het graag! of als je deze ruilen dan kan je mijn wapen krijgen (inclusief socket) plus heb twee hele goede schilden (ligt aan je build) me goede amulet. Heb fate of the fell nodig voor me heavens build. Dus als je interesse hebt kok even langs in game en roep.maar wat je wilt

Deel Deze Pagina