Nee, ik moet ook nog een WD softcore dus zoals gisteren zat ik gewoon Utopia te kijken en telkens game restarten voor 2 bounties. Die bounties hoef je geen kills voor te maken en kan je dus op T6 zetten. Elke keer een level of 2 omhoog. Gaat redelijk snel op die manier
Mij ook niet (Last of us maar 3% gehaald) maar van sommige games is het wel leuk, als je dan meer uit je game haalt.
Ik heb Diablo 3 op de 360 gespeeld en wil op korte termijn ook de ps4 versie halen. Is het nog steeds zo dat je 4x de campaign moet uitspelen om op maxlvl te komen of kan dit nu met die bounties?
Is dat me ff balen zeg. Had mijn xbox ter reparatie opgestuurd. Toen ik hem terug had gelijk diablo spelen, een maat van me had een zooi gifts naar me toegestuurd. Ga ik naar de mailbox, ik accept ze allemaal en toen knalde diablo eruit.... Alles weg! Damn!
Klopt, als ze wat aan een game toevoegen probeer ik ze wel. Maar met guides collectibles halen doe ik eigenlijk nooit en al helemaal niet alleen daarvoor een extra playthrough. TLOU heb ik ook maar 3%. Ik vind het sommige games ook verpesten als je van te voren de trophies bekijkt. Metro Redux heb ik ook express niet gekeken, wilde het gewoon my way spelen!
Ik ben zelf helemaal klaar met chievos en trophies. Misschien bij Dragon Age ofzo pas weer vol ervoor gaan
mijn trophies op de ps4 syncen al een aantal weken niet meer, schijnt een veel voorkomen probleem te zijn en geen idee hoe ik het kan fixen Ik letter er op de PS4 al eigenlijk niet meer op omdat het op 1 andere manier toch minder is dan het achievement systeem van de xbox maar nu kijk ik er totaal niet meer naar
Tja ik vind platinum wel leuk als ik al een game veel speel. Als het niet lukt though, ga ik er alleen geen extra tijd in stoppen.
Eerlijk gezegd speelt een game leuker als je niet op de achievements let. Dan heb je meer vrijheid tijdens het spelen. Anders heb je vaak dat je verkrampt aan een speelstijl vast zit omdat dat voor een trophie moet (bijv no kills ofzo)
Anyway, laten we erover ophouden. Het is niet het Trophy/achievement topic maar het Diablo 3 topic. Ik ben wel benieuwd welke game het gaat 'winnen' Destiny of Diablo. Als destiny echt goed speelt en niet verveelt, zou ik zomaar Diablo 3 amper aan kunnen raken
Zou niet best zijn als mijn digitale game wegloopt ik kreeg net trouwens uit een gift een rare item.. Dafuq, ik dacht dat het alleen maar legendaries konden zijn
Ja en daarna ook van Porunga. Ook een rare... Ik heb door die xp boosting echt al 100 nemesis' naar mensen gestuurd haha ik ga zovaak dood nu
Op maandag droppen er geen legendaries ofzo? Bezig met een t2 rift en er is niks gedropped, normaal minstens 2
Raar, de challenges zijn namelijk de Achievements. Kijk maar in de lijst, bij sommige staan punten en bij sommige staat G. Dit zijn namelijk gewoon de Achievements voor de PC, maar voor sommige krijg je gewoon een Xbox Achievement.
Ja dreamteam is niet unlocked. Ik bedoelde dat ik de challengers had van elk apart poppetje/class op 70. Zeker vreemd, maar nu bijna 6 lvl 70 poppetjes op spftcore ondertussen lekker series kijken dus niet zo'n ramp