1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    HAHAHA, ik craft ff Akkhan boots bij die chick, zegt ze "Ive seen better", bitch

En huppa, 5 minuten later, helm of the Akkhan bij die chick XD

Laatst bewerkt: 8 sep 2014
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wow :eek: heb je wat over?

en ik heb nu ontdekt welke ik nog moet (blijkbaar kan je op details klikken bij challenges). De demon hunter is niet unlocked bij mij... heel vreemd..

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb ze zelf nodig xD, euhm heb een set schouders gekregen ook erna nog. In 10min 3 set items bij dr. Burden of the Invoker. En heb iets van 10 wapens, je kan kijken of er iets nuttigs tussen zit

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mijn HC WD is nu 57. 13 levels in 2 uurtjes, best lekker snel. Wel klote drops. Had wel bij mijn eerste bountie in Act 1 die speciale ring!

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Was Arkhan avond. Maat heeft 2 boots, shoulders en pants vanvond gevonden..Ik jammergenoeg niks van de set dus sta nog steeds op drie. Iemand nog dubbele te ruil?

Mag trouwens niet klagen want wel vanavond me Fate of the Fell gevonden en een goede ook nog

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waat, 4 dingen op een avond? Is dat expres een of gewoon toeval

Heb ook een Thunderfury gevonden net? En heb hem nu 2x Is dat echt het beste wapen in het spel? Hierboven zeg je net beste is FotF.

Ik heb een
    TF met 1077-1284lightning dmg, + 650str en 1.6% chance to fear on hit en dat verhaaltje is 292%

en mn andere

TF is 1000-1223 lightning dmg + 9% dmg + 723str en +166 exp per kill en verhaaltje is 351%.

Beide socket

Laatst bewerkt: 9 sep 2014
  7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Jup al was 1 een gift. Had ook zoiets van wtf!

Maar wat is voordeel Thunder Fury? Heb zelf fate of fell (3 heavrns fury beams ) en dat schild met 47% reduced cooldown voor heavens fury werkt goed.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yes, net level 70 op hardcore gehaald!:)
    Die char raak ik ook niet meer aan, vanaf nu mooi verder in de normale gamemode om eens andere chars te levelen en de moeilijkheidsgraad eens flink op te krikken.:cool:

Althans tot Destiny op de deurmat valt....maar voor eventueel effe wat afwisseling blijft Diablo wel een goede reserve!:thumbs:

Ypuh vindt dit leuk.
  9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Damn! waarom moest ik zo nodig volwassen worden nu heb ik daar nooit geen tijd meer voor ;)

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoppa :cool:! Platinum binnen :D

Ypuh en Eetstokje vinden dit leuk.
  11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De Thunderfury is het beste 'normale' wapen voor iedereen. De Shard of Hate is goede 2e wat betreft damage. Het 3e beste wapen is waarschijnlijk een Odyn Son. Deze wapens zijn generiek en kunnen voor iedere class gedropt worden met zowel INT/DEX of STR. De legendary proc's van deze wapens doen op zichzelf het meeste damage. Hierom kiezen veel mensen voor een lightning build omdat de 3 beste wapens lightning zijn.

De Crusader is een vak apart omdat deze ook 2H's kan dragen. Voor alle andere klasses zijn 2 handers nu nog waardeloos (in patch 2.1 niet meer). De Fate of the Fell is een flail en Crusader only wapen. Zo heeft de Monk de Fist of Az'turrasq (fist weapons in het algemeen), Wizards hebben wands, Barbs mighty weapons etc. Vaak is het beste class specifieke wapen ook het beste wapen voor die class.

@UpInSmoke0611, de onderste TF lijkt de beste. +9% damage en de 351% proc dmg zijn geniaal.

Laatst bewerkt: 9 sep 2014
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh die Odyn Son heb ik ook. Maar ik hou mn Fate of the Fell als main weapon. De rest zit in mn kist

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eindelijk de game uitgespeeld. Level 55 nu, kan nu mooi aan bounties en dergelijke beginnen. Wat een bitch blijft die eindbaas van Act V toch.

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Heerlijk wapen he?

Zelf aan sparen om gems te craften en me armor te gaan enchanten. Heb momenteel aardig goede gear (qua crit hit etc) maar met lage crystallen en ben voor dat ik het equip me Akhan set (mis alleen pants nog) goede gems in te gooien. Heerlijk gear specializen!

15. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb met me WD in adventure mode nu besloten om voor de pet build te gaan, heb al een mask of jeram en een stone of jordan gevonden, maar verder zit ik veel op internet te zoeken wat ik nu eigenlijk met de rest van mijn equipment aan moet.

Er blijft zoveel informatie over te vinden met crit hit en chance, armor-vit-all res, en damage enz. Maar wordt er eerlijk gezegd niet echt wijzer van :p iemand die mij hierover iets meer duidelijkheid kan geven wat ik moet doen om richting T6 te komen? Kan nu T3-T4 aan.

Eerste keer ook dat ik ooit een diablo speel btw, bevalt me erg goed! :)

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    In game servers lijken down te zijn. Kan geen network settings doen, terwijl ik wel normaal met Live verbonden ben.
    Heb vandaag wel een serie bounties gedaan en een rift. Leuk om weer te doen. Level 57 nu, maar zodra de servers-
    weer online zijn ga ik eerst wel even kijken of ik een match kan vinden met mensen om wat bounties te doen.
    Hopelijk een beetje rond hetzelfde level. Doe al wel redelijke damage, maar het echte werk begint natuurlijk als ik-
    level 70 aantik.

Ypuh vindt dit leuk.
  17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zal volgende week ook weer eens een nieuwe character aanmaken. Op lvl 70 kunnen we wel eens wat riftjes doen Yellow!

Heeft iemand toevallig nog een leuk wapen over op de X1? Dan weet ik misschien welke class ik het beste kan beginnen :+! Ik zit er aan te denken om een Witch Doctor te maken omdat dat de enige is die ik nog nooit op 70 heb gehad.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar is ook jouw progress nu weg? Of kan jij nu gewoon met een level 1 poppetje ook gelijk rifts en bounties doen? Dan kan je aardig snel level 70 weer zijn namelijk :)

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben alles kwijt geraakt behalve de achievements (hoef gelukkig nog maar 100 bounties ofzo voor die 500 bounty achievo). Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen hoor, eigen domme fout. Nu spring ik ten minste weer een gat in de lucht (spreekwoordelijk) als ik een dik wapen of Ring of Royal Grandeur vind :+. Het is alleen jammer dat ik nu weer een Barbarian en Demon Hunter naar 70 moet levelen voor de Dream Team achievement en dat ik mijn paragon puntjes kwijt ben. Die zijn op lagere levels goed bruikbaar namelijk.

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Is die ring nou echt zo goed? geef toe de special is chill maar uiteindelijk kan je beter complete set hebben en ring.met.goede bonus. Al zou ik hem nu graag even equipen! mis Akhan pants nog...

Maar heb nog tijd..Heb nog ook veel geld nodig om alle zooi met beste gems te laden en wat te enchsnten!

Deel Deze Pagina