1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe dan... Ik levelde echt zo snel gewoon. Speel jij op normal ofzo...?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, Master of T1 als ik een goede group heb. Alleen is dat laatste een zeldzaamheid. Op de PC precies hetzelfde liedje.
    Master is wat ik wel kan hebben, misschien een enkele keer een tikje lager naar expert, dan meestal alleen solo.

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Leuk he HC?. Leef met je mee

4. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Iedere x als ik Destiny op wil starten is de verleiding te groot om niet nog even D3 te spelen. Doe alles Solo en ben niet zo snel maar wat is de endgame goed gedaan zeg.
    Begin echt een tank te worden met mijn DH caracter.

Is er ergens een goede spot waar je legendary crafting materiaal kunt farmen? Ik heb gisteren ruim 11 uur gegrind maar gewoon helemaal niks gekregen. Alleen als ik leg items salvage krijg ik ze.
    Iemand tips?

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Naar mijn weten worden Forgotten Souls alleen gedropt door Rift Guardians (eindbazen van rifts dus).

6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Thanx! Heb een shitload aan riftkeys dus zal vanavond eens wat rifts doen.

Weet iemand waar de rift is met TLOU creatures?

7. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Waar ik al bang voor was is gebeurd. Destiny heeft m'n PS4 overgenomen, tot over een paar maanden misschien, vaarwel Diablo +)

8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Destiny heeft mij helaas nog niet weten te pakken.
    Maar 3 collega's van mij gaan vandaag een Destiny bundel halen dus daar gaat verandering in komen

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die is gewoon random :p veel rifts blijven spelen. Ik heb die rift nog niet gezien :mad:

10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Oke man! Thanx. Was ik al bang voor haha

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En bij mijn weten kunnen ze ook droppen uit een cache vanaf level 70. ;)

Ik ga zo meteen mijn geduld bij elkaar schrapen op de One en zien of ik online kan komen met de huidige Live problemen.
    En hopelijk kan ik het geduld opbrengen tot level 70, hoef nog geen anderhalf level meer.

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Met je DH? Welke difficulty moet zeggen op drie zonder expansion werkte get goed maar nu mis ik met DH toch echt een powerbuff zoals akarat champion of die barb skill (wraith)

13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hmmm heb alleen nog maar met DH gespeeld dus zou het echt niet weten. Ben nu bezig om een set te bouwen, ben de naam even kwijt. Maar so far kan ik een hoop hebben. (T1 solo)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eindelijk level 70 en ook bijna Paragon 3. Damn, die legs die ik van Ypuh heb gekregen hebben mij wel een 60K damage boost gegeven. Lekker! :9
    Wie vanavond op de One zin heeft om even te spelen met zijn level 70 char, Menorius is mijn tag.
    Nu ik 70 ben wil ik ook echt los met de legs. :D

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Aah oke. DH in mijj game sterven altijd vaak hoor. In D3 met Shadow power (gloom) was ik bezig maar zie ze oo torment 3 niet meekomen meestal. Voora Crusaders, Barbs en Wizards

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik kan wel redelijk in leven blijven op T1, maar beter is nog even gewoon Master te doen. Ik zal hem daar tzt even op zetten.
    Heb wel zin om één dezer dagen of ergens in het weekend met mensen van hier af te spreken.

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Jij speelt met x1 toch Geel?

Hoe kan je eigenlijk zien hoe lang je al bezig bent? Kan dat überhaupt wel?

En las iets over een komende patch met Greater Rifts enzo. Komt die patch ook naar de console?

Laatst bewerkt: 16 sep 2014
  18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die 2.1 patch komt als het goed is ook naar consoles. Ben er ook wel benieuwd naar. Van wat ik van de PC versie heb gezien is het wel vet!

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jazeker, greater rifts. Laat maar komen, hoef ik de PC versie helemaal niet meer aan te raken. :9

@Rienbu : Kan je volgens mij wel zien. Even naar inventory gaan en dan x drukken. Of in het hoofdmenu en dan bij het scherm van als je characters kijken.

En ik speel inderdaad op de Xbox One. Je mag Menorius wel toevoegen. Als je me vanavond online zien kunnen wel even wat doen, maar wel met een level-
    70 char aub.

20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Yellow 13: thanx voor de reactie.. Maar ik heb het helaas niet gevonden. Of ik ben scheel of het zit er niet ;)

Deel Deze Pagina