Probleem zit em erin dat ik de WD level in adventure mode. Die is op sommige punten echt lastiger dan de campaign. In adventure mode kom je gewoon eerder grote groepen tegen. En al helemaal in Rifts. Laatste dood van de HC WD was in een Rift, door de Rift guardian. Die teleporteerde zich continue direct naast mijn WD en twee rake klappen was genoeg. Nothing I could do... heb geen zin in nogmaals die campaign te doen ...
Mijn vitality is op moment hoger dan mijn damage heb ik het idee. En in de eerste plaats vind ik het ook belangrijker om niet dood te gaan, dan damage te doen. Veel mensen met wie ik op de PC gespeeld hebben denken er net zo over. Damage komt echt wel, maar als ze door krijgen dat je er voor lui lekker land bent kicken ze je, of ze starten een nieuw potje zonder je. Ook wel eens ervaren, dus ben ik eerst gaan kijken naar mijn vitality en daarna naar mijn damage. Het kan straks hard gaan. Na op de PC tips van Inferius o.a. te hebben gehad, is mijn damage ook snel van slechts 90K in een paar weken naar 700+K gegaan. Het is ook maar een schatting, maar heb in T1 en hoger op de PC ook wel eens lui rond zien lopen met max 100K, die kicken we standaard als één van de anderen host is. Vitality is alleen maar belangrijk voor lijfsbehoud, aangezien je zelfs met de beste damage ever nog niet veel begint tegen Malthael op T6, solo of in een group. Die heeft op T6 meer dan een miljard HP, dus moet je gezien zijn damage echt eerst in leven zien te blijven. T6 Malthael duurt ook wel even voor je die neer hebt, dus kun je er maar beter de tijd voor nemen. Damage helpt natuurlijk, maar in leven blijven nog meer, zeker op T6.
Same problems here. Mijn HC Crusader is nu ook weer iets van 25. Heb wel het idee dat een Crusader iets meer geschikt is voor HC vanwege zijn survivability, zonder dat je hier al te veel DPS voor in hoeft te leveren.
Jawel toch? Lager dan Torment kun je geen set-items krijgen meende ik. Dus mocht je opzoek zijn naar een legendary en je set items al compleet hebben dan kun je beter op normal gaan gambelen.
Blizzard heeft zelf aangegeven dat difficulty geen effect heeft op horadic caches en kadala. Dit kwam omdat er misbruik van werd gemaakt. Set items krijg je idd alleen op torment qua drop, maar bij kadala maakt dat niet uit.
Oke thanks. Set items kunnen ook in een kado zitten van een vriend. Ik had gisteren op Hard namelijk mijn Head piece gekregen. /Edit: Iemand zin om samen op de Xbox One wat Rifts te doen?
Kun je vanavond tegen het einde van de avond ook? Al was het maar een uurtje? Misschien tussen 23:00 en 0:00 ofzo? Heb vanavond namelijk een kleine foto shoot, en ga zo ook eten.
Dat kun je beter tegen de fotografe zeggen die mij op de gevoelige plaat zet. Waarom denk je dat ik voor het laatste kwartier in haar dagschema heb gekozen.
Hee, met die instelling kom je er niet hé. De spotlight is van jou vanavond, alle camera's op je gericht, tijd om the shinen . Kleine tip: Probeer de woorden Xboxworld en Diablo zo lang mogelijk te vermijden. Zelden een fotografe gehoord die daar enthousiast van wordt .
Wie weet, als ik online ben mag je me een invite sturen. Wat is je gamertag? Gisteren level 70 geworden, en ik ren nu rond in Torment I. Gaat wel lekker zo Het gaat met de controller een stuk makkelijker om dingen te ontwijken met dat rollen moet ik zeggen. (Of kon dat rollen ook al op de PC?)
Menorius is mijn tag. @ Ypuh: Gelukkig heb ik zelf ook interesse in fotografie en ben ik de laatste vandaag.
Wel lame dat je voor het enchanten van je gear een Legendary item nodig hebt. Op de PC is dit volgens mij niet zo.
Op de PC heb je ook gewoon forgotten souls nodig hoor. Daar heb ik er alleen nog zo'n 500+ omdat je echt op T6 legendaries kunt farmen. Op de console is dat wat moeilijker omdat je wat minder snel door rifts heen kunt en lang niet iedereen de beste gear in het spel heeft. Het wordt op de console veel meer casual gespeeld in tegen stelling tot de hardcore PC gamers.
Ja, ik zie het. Ik heb zo'n grote voorraad van die dingen dat ik nooit heb gemerkt dat ik ze nodig had Ik heb al 5 set items gevonden, maar nog geen enkele legendary sinds ik 70 ben