Snap ik, daarom kun je beter een Barbie doen en zoveel mogelijk XP gear gebruiken waar veel van te vinden is in de game. Ben je level 70 in een paar dagen.
Wat je moet doen is zoveel mogelijk gear met een XP boost gebruiken. Er is namelijk ook gear te krijgen, aardig wat zelfs, die dat heeft samen met andere goede stats. Ik heb zelf een aantal stukken die ik nu gebruik om mijn paragon te levelen. Op een gegeven moment voel je dan het verschil en gaat het een stuk sneller. De eerste levels zijn even wennen, maar daarna gaat het sneller, zeker op de hoogste standen. Dit is de solo manier. Of je kunt altijd 3 vrienden van level 70 in een game joinen op T1 of T2, dan ben je in een dag al level 70, of op T6 in 4 minuten ofzo.
Nice! Deze van de week weer eens opgestart, en blijft lekker spelen. Iemand trouwens al eens de PS4 exclusive Last of Us rift tegengekomen?
ik ben hem gister voor de 2e keer tegen gekomen. De eerste keer wist ik niet dat die der in zat, dus was best verbaast erover toen ik in een keer overal dat clicker geluid hoorde.
Ik ook snel ff de patch geprobeerd. Mijn mage ff naar 70 gebracht. Helaas nog geen treasure portal gehad. Ook die exclusieve PS4 Rift nog nooit gezien. Van de week maar eens een greater Rift proberen met mijn crusader. Blijft leuk om deze game van tijd tot tijd op te pakken. Wel jammer dat zo weinig hem nog spelen. Ik mis de gifts
Ik ben helemaal verslaafd aan Destiny maar dit is wel een toffe patch, volgende week maar ff checken.
Destiny is gewoon Diablo in shooter vorm een paar 'acts' , hele goede basic gameplay die echt goed aanvoelt en een eindeloze grind alleen zit Desitny nog in de fase waar de drop rate kut is en men klaagt over de balans en het loot systeem nog niet goed is uitgewerkt net als Diablo vlak na launch
En dat destiny generieker is qua end game. Zou leuk geweest zijn als strikes in de playlist of in de weekly echt helemaal anders zouden zijn
Ik weet vrij zeker dat Blizzard stiekem wel een beetje heeft geholpen. Het is alleen super complex om zoiets te balanceren denk ik. Blizzard is er zelf immers ook een jaar mee bezig geweest voor Diablo III. Dat was bij launch ook alleen maar kritiek. En als je dan iets vergelijkbaars wilt doen maar wel rond hele andere systemen qua balans/end game/progressie/updates dan kan Blizzard wel helpen maar moet je misschien toch het wiel voor een tweede keer uitvinden voor het echt goed is Er zijn inderdaad te weinig strikes. Maar er zijn bij Diablo III imho ook te weinig bounties.. Ik denk dat ze stiekem wel bezig zijn om voor Destiny een systeem te ontwikkelen wat meer randomization mogelijk maakt, of misschien krijgen we gewoon af en toe een nieuwe strike erbij.. De balans is in Destiny imho ook wel belangrijker dan in Diablo, te moeilijk of te makkelijk heeft in Diablo niet heeeeel veel impact op hoe leuk ik het vind. In destiny wel. En in een shooter is random mob placement ook wel weer een lastiger verhaal dan in Diablo denk ik.. Maar ik hoop heel erg dat dat wel is waar ze naartoe gaan werken want 'random' events op gezette tijden is natuurlijk variatie van likmevestje. En die modifiers a la Halo om en strike moeilijker te maken zijn leuk maar wezenlijk anders word het er niet van het is gewoon nog even zoeken naar wat werkt en wat niet denk ik
Kan ik nog van iemand Diablo 3 voor de XBOX360 'lenen'? Ik wil graag mijn monk overzetten, krijg hem maandag binnen voor de PS4. Ik betaal uiteraard verzendkosten en je krijgt hem zsm weer terug!