1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Had ik geen chest? Zal binnenkort wel kunnen kijken

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet niet meer, heb je die zelf niet nodig? En die van jou is pre-patch zeker? Weet niet zeker of die gegarandeerd 3 sockets hadden

Wat is echten precies?

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Neuh, speel het spel toch niet meer ;) ja dat moet dan wel pre-patch zijn geweest.

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Naja kijk maar even. Vind hem denk ik wel ooit. Vind zoveel legendaries op T5 nu

Moet mn RORG nog socketen, weet alleen niet precies welke stat ik moet rerollen nog :mad:

5. DannFR

DannFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh haha vervelende autocorrect ook altijd :+. Bedoelde enchanten.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Een stat van een item omruilen zodat je bijvoorbeeld eentje kan kiezen die je gaat gebruiken.

Ik moet een socket op mn ring. Welke stat moet ik rerollen? @Ypuh @Yellow 13

Attack speed of life per hit

Laatst bewerkt: 21 okt 2014
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij zijn beide kut, maar loh is altijd beter

8. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Je attack speed is beter voor je DPS, dus ik zou ik LPH rerollen.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dacht ook dat lph de betere keus was om te rerollen voor socket. Thnx

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Life per hit, want attack speed heb je nodig voor dps en dat heeft altijd voorrang. Ik weet niet welke class je speelt, maar een barbarian altijd met rode gems vullen, op de wapens na. Wapens moeten groene gems zijn.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben een cruisader met een holy shotgun build. Opzoek naar nog een betere amulet, soj en Akhan breastplate. Ben nu op t5 greater rifts aan het farmen. Net mn mirinea teardrop op lvl 25 gekregen. Smite ik om de 5sec een enemy met 2700% holy dmg. Whoo

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jij bent lekker bezig @UpInSmoke0611 ! Ik ben niet verder gegaan dan een keer T2. Al mijn chars lopen nog in crap rond en totaal geen geoptimaliseerde builds ...

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die ring of royal grandeur heeft echt gigantisch geholpen. Kon t4 praktisch overslaan toen ik complete Akkhan bonus kon doen

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net met mijn mage ff op Torment 1 5 bounties en een Rift gedaan. Geen enkele Legendary :mad:

Wel cool was dat het eerste wat ik tegen kwam echt na 1s in de game, was de nemesis van @Rienbu :)

Rift was soms behoorlijk pittig voor mijn mage, met name bepaalde groepen champions ...

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Attack speed zorgt er ook voor dat de animatie van je aanvallen sneller gaat. Zou dus idd IAS houden en LOH er dan af.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Yes. Kostte me wel wat om die socket erin te krijgen. 5mil ofzo aan topaz haha. Hopelijk rollt er een soj met socket voor me

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hahaha vet!! En geslayed?

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tuurlijk! Met als reward geen legendary, maar wel een gift voor iemand ... :confused:

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoi, welke is beter voor mn shotgun build? Ik kan beide nog rerollen voor een socket.. Die 50% CHD is wel baas of niet? Ik wil 1tje gebruiken tot ik ooit een SOJ vind verdorie

Net op T6 paar Greater Rifts gedaan.. Joined er ineens een hacker met elk item 3 sockets enzo. Die kerel ging door het level heen in 10sec.. Lagen er 8 legendary items op me te wachten die ik snel moest pakken voor de rift ging sluiten omdat hij zo snel erdoorheen ging :-/ Natuurlijk troep...

Laatst bewerkt: 25 okt 2014
  20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Tering wat een dope en vooral verslavend spel :D Ben met een crusader op hard begonnen. Blij dat ik niet op normal ben begonnen want hard is bijkans easy. Vind de class erg tof om te spelen en die shit hakt weer heerlijk weg allemaal. Echt briljant overgezet naar de consoles _O_

Edit: ok dit is echt bullshit 8) Ik oneshot pretty much alles op hard... Ga maar een stapje hoger want dit is kan ik ook met mijn ogen dicht :p

Laatst bewerkt: 25 okt 2014

Deel Deze Pagina