1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Haha zat toevallig net te denken om Diablo weer eens aan te slingeren ;) Was miss ook beetje klaar ermee destijds. Te snel achterelkaar gespeeld denk ik. Thnx for The heads up!

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb hetzelfde. Beetje jammer dat ik hem op de ps4 heb. Heb dat apparaat eigenlijk nooit meer aan.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Verrader

Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Van de week de game maar weer eens opgestart. Op m'n gemakje de campaign nog een keer doorlopen met een DH op Master. Torment ging ook wel, maar dat ging net te langzaam. Nu maar weer eens wat riften om gear te verzamelen :)

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Vorige week Diablo 3 gehaald, nu een aantal dagen de game zitten spelen en opeens kom ik in een COW Level. Ik dacht "WTF" gebeurt hier:lol:
    Schijnbaar heeft het te maken dat het spel nu 3 jaar oud is en zo'n bonus level ook in Diablo 2 voorkwam. In ieder geval het was een leuke verrassing, ik in serious mode de quest proberen te voltooien, wordt dus opeens in een COW level gegooid met honderden vijanden, tig kisten en uiteindelijk 3 levels omhoog gegaan in een paar minuten tijd.

Ypuh vindt dit leuk.
  6. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Deze game (op de PS4) ook weer aan geslingerd sinds dit weekend en damn wat is het toch verslavend...

Meteen die laatste update met Kanai's cube kunnen bekijken en dat is wel gaaf hoor. Heb nu 3 legendary powers kunnen extracten uit oude, verder waardeloze gear (qua stats) en loop daar nu permanent mee rond:thumbs:

Ga naast de witch doctor ook maar eens een wizard uitproberen binnenkort denk ik.
    Grappig dat zo'n oude game je toch weer zo vast weet te grijpen als je het weer even de kans geeft.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Naast Horizon 2 speel ik de game ook (monk). Erg verslavend en houd altijd wel van dit soort games.
    Steeds weer het volgende gebied of dungeon doorpluizen.
    Act 1 voltooid en moet weer eens verder spelen.

Bij je skills etc in het menu heb je 1 tab waar ik nog niets kan doen (weet zo snel ff naam niet).

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Er moet ook een Last of Us rift zijn....nog nooit gezien maar, moet erin zitten!:+

9. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben ook weer met de game begonnen. Moest de hardcore mode een keer doorlopen en ben ik maar mee begonnen. Ondertussen halverwege act 2 en tot nu toe gaat het vrij makkelijk.

10. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Krijg je daar dan nog wat interessants voor, of alleen een trophy/achievement of zo?
    Heb het tot nu toe nog nooit aangedurfd vanwege de mega-frustratie als je per ongeluk dood zou gaan...

Ik denk dat dat die Kanai's cube is waar ik het over had. staat ie in het keuze wiel mid-onder?
    Die zal wel vanaf level 70 pas gebruikt kunnen worden, want je hebt ingrediƫnten nodig die je alleen met bounties/horadic chaches kan behalen in adventure mode.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je krijgt er niet meer voor dan de Trophy, maar het geeft wel een kick.:+

Bovendien is game niet echt moeilijk, als je voorzichtig speelt en de juiste klasse neemt ( ik had monk) dan is het echt goed te doen.:thumbs:

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je versprak je zeker? Moet vast Xbox One zijn ... :D

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nope. Ps4

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vette game! :thumbs:

15. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Net klaar met het uitspelen van de hardcore mode. Het viel me echt reuze mee als je maar weet wat je doet.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    En er komt alweer (of nog steeds) nieuwe content uit voor D3. Goed werk van Blizzard. Nieuwe patch geldt ook voor de consoles.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als ze nu eens met een dikke expansion komen, met een nieuwe act in een nieuw gebied ....

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Meestal maar eentje bij de Diablo serie. Een volgend deel zou ook mooi zijn, maar dat gaat denk ik niet gauw gebeuren.

19. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben hier alweer erg blij mee. Ze doen dit gratis voor de spelers en dat vind ik al heel mooi. Laatste week alweer druk bezig met de game wordt tijd alle zes characters maar eens boven de 70 te krijgen.

@Porunga NL

Die cube moet je vinden is toen later toegevoegd aan de game adventure mode.

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben je niet kneiterslang bezig met 6 characters naar lvl 70 te brengen? :+
    Heb er pas 1 op lvl 25 ofzo.

Deel Deze Pagina