1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zelf ja. Maar dmv boosten niet

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zelf doen valt ook wel mee hoor. Ik heb alles sole gedaan, niks geboost. Op de hogere moeilijkheidsgraden krijg je ook meer exp, dan gaat het sneller. Laatste 2 heb ik puur in adventure mode gedaan. Ging best snel ...

3. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    uurtje of 15 per character dan ben je echt wel level 70. Heb nu drie characters op lvl 70.

4. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    ok 1 character verziekt had ff public join aan maar wtf? Paragon 10.000 zijn die en sommige hebben gewoon een wapen dat alle enemies in 1 klap dood zijn zelfs bosses en dergelijke gewoon op het moeilijkst en hoogste rift level.
    Maar hierdoor ben ik ineens met die characyer zelf 2000 paragon. Dat is vaag kon toch niet hoger dan 1000?

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er was volgens mij ook een manier om echt snel te levellen. Ik weet wel dat ik heel snel mijn andere characters had gelevelled.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja met bepaalde wapens level je als een malle; als je met zo iemand meeloopt schieten je levels omhoog.:+

Het heeft zn voordeel; met een character wat je niet zo ligt ben je toch snel level 70, maar.....echt uitdagend is het niet.:p

7. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Oo wat mis ik deze game

Ypuh vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Uitdagend was het sowieso niet. Dat werd de end game pas. Had geen zin nog meerdere keren de gehele story uit te spelen.

9. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Er zijn wel heel veel mensen met modded gear dus als je alles gewoon zelf wilt halen het levelen kan je de game beter niet online public spelen.

10. thanks

thanks Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben al maanden aan het twijfelen of ik dit spel moet gaan kopen..

Is het nou allemaal veel leuker dan diablo expension?

11. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Zijn er nog mensen actief met diablo3? Heb m net weer geinstalleerd. Vd week maar eens aanslingeren. Klinkt raar maar door the division kreeg ik weer zin in diablo :p

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben er nu wel klaar mee. Eerst op de mac gespeeld, toen op de 360, daarna op PS4 (platinum). Maar geweldige game!

13. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ja ik ook veel op de pc, toen eigenlijk maar heeeeel even op de xbone. En denk dat ik hem gewoon weer opstart morgen :+

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet er weer eens mee verder. Na voltooien Act I niet meer van gekomen...

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    PS4 versie is werkelijk subliem. Speelt echt zo lekker weg en een heerlijke loot show :)

16. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Vanmorgen de xbone versie opgestart. Omg wat blijft dit spel toch lekker. Hoop toch dat er ooit een 4e deel gaat komen.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog hoop op DLC/expansion

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Overview of the character

A: The Necromancer will be the next fully-playable class introduced to Diablo III: Reaper of Souls. As a master of the dark arts, you draw your magic from the power of death itself, and command mighty armies of risen warriors! Oh, and you can make corpses explode. There are definitely exploding corpses.

Some details on the "remake"

The developer announced during BlizzCon in Anaheim today that a future update will bring some nostalgic additions. This year marks the franchise’s 20th anniversary. To celebrate, an update called The Darkening of Tristram will recreate the original game inside Diablo III. It will even include graphical filters that make the game look pixelated older. The anniversary patch will be available to play on test servers next week.

Laatst bewerkt: 4 nov 2016
    Dr0kz en Maddmonkey vinden dit leuk.
  19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heel Diablo in Deeltje 3 ? Hmmm, daar wil ik nog wel eens een run voor doen!

20. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Kijk dit is wel tof natuurlijk mooie reden om de game weer eens te spelen.

Deel Deze Pagina