1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Maar hij noemt ze ook geen afkortingen, hij vraagt wat de woorden betekenen.

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hebben ze de legendary drops ook ziekelijk gebuft of heb ik gewoon puur geluk? In 2 avonden 1 set item en 4 legendary drops.

Voorheen moest ik geluk hebben om een rare te vinden die enigzins verkoopbaar was. Nu zijn 4 van de 5 legendary's flink wat gold waard :)

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Jat dat hebben ze.
    De drops zijn verdubbeld.

Patch note niet gelezen?

4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, had ze gelezen, blijkbaar heb ik hier (vraag me niet waarom...) over heen gelezen :)

Moet zeggen dat de MP een leuke toevoeging is. Ik tik nu met mijn wizard de 92k dps buffed aan en farm het meeste nu op MP3. Met MP4 heb ik nog aardig wat moeite dus zal nog een aardige DPS erbij moeten krijgen wil ik MP4 goed kunnen farmen.

Ooit zal ik die key's en plans krijgen zodat ik die bosses ook kan neermaaien 8)

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45

Leuke ring. :)

6. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heeft iemand een idee welke upgrades ik moet nemen voor betere gear/stats maar ook voor DPS increase? Ik zit nu aan de 135k DPS buffed. Zelf zit ik in ieder geval te denken om mijn 2h te verkopen en een 1h/offhand te nemen maar weet nu niet echt welke 2 ik hiervoor moet kopen.

Tips zijn welkom :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Brocade-2942/hero/697061

Edit: Zojuist Witching Hour mogen looten van Ghom, mijn eerste legendary die ik voor mezelf kan gebruiken. En nu heb ik ook gelijk 135k dps (increase van 15k :) )

Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag een nice avondje gehad qua drops. 4 legendaries waaronder:

Enig idee wat ik hier voor kan vragen?

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jammer genoeg beide 'slecht' gerolled. Zijn echt de low end van de stats. De irons zijn vrijwel niks waard door de verschrikkelijk lage Str (meeste irons zijn toch wel 150+) en het gemis van crit damage, AR of Attack speed. Dus het laagste wat nu op AH te vinden is, zal jij hem ook imo voor op moeten zetten.

Belt likewise.

9. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe het met die sets zit, maar sommige mensen payen goed om de 'additional' stats te krijgen dus misschien een klein gelukje daarbij

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dan kopen ze dus het goedkoopste op de AH. ;)

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Moest de game opnieuw installeren. Heb hem weer gedownload, maar nu blijft de installatie bij 0.0% hangen. Kent iemand dit probleem en hoe fix je het?

12. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las er meer over dat mensen problemen hadden om in te loggen. Bij mij ging het gelukkig goed. Heb je Diablo en mappen volledig gedelete? Willekeurige reactie op D3 forum:

1 day, 4 hours ago
    I just re-installed the game and seems like working.

Iets anders, waarom noemen ze het patch 1.0.6? Er zijn 2 bugfixes gedaan o_O

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Voorbereiding op grote aankomende patch. ;)

14. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n vent heeft dus 40 miljard gold gekregen voor het volgende item:

Niet via de AH, want daar is 2 miljard het limiet. Het is via het D2JSP-forum gegaan. De marktwaarde van dit ding is $20.000.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hij is ook echt perfect gerolled! *jaloerst*

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    De game is bij mij van de HDD verdwenen/verwijderd door een opschoning van mijn computer.

Ik denk dat mijn computer netter opgeruimd is dan de meeste hier, maar hij blijft weigeren.

Ik heb het hele bestand van 7.6 gig gedownload, dan wil je hem daadwerkelijk installeren, blijft die dus hangen op 0,0%.

Iemand die weet welk bestand ik dan moet hebben en welke procedure ik moet volgen??? :confused::confused::confused:

Echt: Download games van deze omvang moeten echt nog verbeterd worden als het om de installatie etc gaat.

17. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het ook wel eens gehad, volgens mij installeerde ik het spel als administrator en daarna ging het gewoon verder. Heb jijzelf dit ook al geprobeerd? (rechtermuis klik op installatiebestand, als administrator uitvoeren).

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Edit: Nu wel gelukt. Klopt het dat de game zo'n 19,2 gig weegt? Kan ik daar iets van verwijderen???

Laatst bewerkt: 2 dec 2012
  19. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal geen linkjes naar hardware sites plaatsen, maar 19,2 gig is NIKS! =D

Edit: ok, als je SSD zoekt wel...

20. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Bij mij geeft ie 11.8gig aan. Dus heb geen idee waarom die van jou dan zo groot moet zijn :)

Deel Deze Pagina