Mooi, dan ga ik mijn winsten dus ook op die manier verpatsen. Het zou wat wezen, 50 miljoen binnen halen door een leuke legendary te verkopen en vervolgens tientjes verdienen via RMAH. Het is een extraatje dus op het gewone items verkopen via RMAH. Nu alleen het geluk nog.
1mil = 25 eurocent. Plus dat er nog eens 30% in totaal afgenomen wordt door paypal en blizzard zelf. Dus tenzij je 1 miljard of meer gaat verkopen zul je niet veel verdienen hoor.
Patch 1.07 Hmm, geen reward pvp is wel karig. Monster power in public vind ik wel awesome, hopen dat er genoeg spelers zijn om op ieder niveau te kunnen joinen..
Ben er wel even klaar mee. Dacht terug te komen met de nieuwe patch, maar eigenlijk is er niks nieuws te beleven. M'n paragon 70 barbarian komt ooit wel weer in actie.
Ik heb na een halfjaar ook besloten om het maar weer eens te proberen. Het grootste probleem dat ik heb is mijn health. Tot nu toe lukte het wel om het te halen door life on hit-weapons en bij mijn Monk de heal-buff. Maar hoe pakken jullie dit aan?
Mits je wat damage wil/kan opgeven, kan je ook vitality gems in je sockets swappen i.p.v. je dexterity gems.
Hmm misschien moet ik maar weer eens beginnen dan? Is er nu wat bijgekomen op het gebied van PvE? Naast de paragon en sterkere monsters shit. Dus extra missies ofzo? De hele tijd de zelfde missies doen, farmen, voelt zo cheap aan. Lijkt net alsof je aan het cheaten bent(de game niet spelen zoals het hoort) en je kan gewoon uren bezig zijn zonder progressie te boeken(al is dat een beetje verholpen met paragon shit)
Je hebt nu een Keywarden boss in elke act eentje. Deze kunnen elk een key droppen waarmee je een infernal machine kunt maken. Hiermee kun je een portal maken naar een dungeon waar je 2 bosses uit de game tegelijkertijd moet verslaan. Deze droppen ook weer onderdelen voor een nieuwe legendary ring. Je hebt ook heel wat nieuwe legendaries in de game en je kunt nu duellen.
Pff saai. Waarom maken ze niet gewoon een oneindige dungeon of een arena met waves. Of een systeem dat je steeds dieper de dungeon ingaat via een trap zoals de echte Diablo. Kut gamedevelopers tegenwoordig. Kunnen niks tofs meer bedenken.
Ik vindt het anders een zeer sterke patch die de game wederom een stuk beter maakt. Het zijn vaak de details die een game beter maken. Vragen om extra missies is onrealistisch. Extra content van dat formaat komt pas in een expansion.
Voor het eerst weer Diablo gespeeld Monster lvl 1 uitchecken Legendary gevonden! Is het een wapen.... 700 DPS... Daarom haat ik dit spel dus soms.
20 Archon spaulders gemaakt, zaten best een paar goede bij. De beste gaf me zelfs 6k meer dps en health.