Nice Ikzelf maak altijd gloves bij de blacksmith. Daarvan heb ik er laatst 1 van verkocht voor 29m. Attack speed, crit/hit change, intellect, vitallity en nog een stat erbij. Very nice
Kunnen jullie wat tips geven om mijn build te verbeteren: http://eu.battle.net/d3/en/profile/CheesieOnion-2768/hero/17317135 Met die build heb ik zojuist Azmodan (Nightmare) zonder moeite weten te verslaan.
Pak een lvl 60 wapen uit de AH met level reducement. Verder zijn je skills niet optimaal maar geniet er maar van totdat je ze niet meer kan gebruiken op inferno. Deze skills had ik op mijn oude DH. http://eu.battle.net/d3/en/profile/LeLas-2668/hero/2128595
We fight from the shadows. Ik werd toch door alles geoneshot dus ging ik alleen maar DPS en Discipline stacken. Nu is Inferno een stuk makkelijker dus misschien is het niet zo'n slecht idee om ook Res All en vit te verzamelen. Denk wel dat je dan een paar hits kan hebben.
Nee, speel deze game nog af en toe wel, maar dat is omdat ik ontzettend lekkere gear heb op mijn Barb en een goede build dankzij NaiZuro. Ik solo Diablo op Inferno, met Azmodan heb ik veel meer moeite door die zwarte gaten. En dit is voor mij ook een game die ik niet te lang achter elkaar moet spelen, dan wordt het vervelend.
Ik had deze ook gezien en een paar minuutjes geprobeerd, maar toen moest ik weer weg. Het voelt wel net als Diablo alleen het kutte is, dat items niet zichtbaar zijn als ze droppen en dat je op alt moet drukken om ze zichtbaar te maken.
Als je genoeg Life on hit hebt of nog beter life steal dan kun je als Barb niet kapot. Echt de OP class.
Is nooit aangeraakt qua patches. Ja het is reduced op Inferno, maar met 6% op je gear en boven 100k dps outscaled het LoH by far.
Ik stel me zelf beschikbaar voor als er mensen wat runs willen doen (XP/Gear/Demonic essences/Key's/Ubers) Xer#2684
Zo'n rare move van Blizzard. D3 was een jaar geleden enorm gehyped, waardoor het gros van de fanbase het al op de pc heeft gespeeld/geprobeerd. Lijkt me niet dat er nog een grote groep overblijft die zit te wachten op een ps3/4 versie. :/