Neet totaal niet. Ik zou het MP schema nog maar eens goed bekijken Het is wat Inferius zegt je moet zelf een beetje aanvoelen wat het beste voor je werkt. Ik vindt bv MP4 het fijnst.
En ik heb zojuist Azmodan verslagen op Inferno. Ik kan niet zeggen dat het nog steeds zo makkelijk is als Act 1, maar ik vind het nu net iets uitdagender en dus ook leuker. Wat is trouwens een goede manier om een redelijke prijs te schatten voor een legendary, want vergelijken met hetzelfde item levert altijd prijzen op, die ontzettend veel uit elkaar liggen.
Ik gaat me melee DH maar eens richting 60 een keer brengen. Krijg geen nieuwe goede skills meer maar toch maar eens maxen.
Net voor de eerste keer Diablo verslagen op Inferno. Act 4 ging nog maar net met mijn skillset, die ik nog steeds niet aangepast heb op Inferno.
Ff keer me hero/profile er tussen gooien voor de lolz; http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheChosenOne-2201/hero/7089496 Nu ff wat meer crit damage erbij denk ik. Ff zorgen dat ik een wapen met crit/socket krijg. En crit damage op me ringen zonder (te veel) achteruit te gaan met crit chance/andere dingen.
Kijk eens voor die 2 socket 2 handed bow.. kan je nog wel wat dps omhoog, maar je levert wel in op all resist
Toch even doorgezet en een Barb naar 60 gebracht. Nu even gear gekocht en zit met buffs op 240k dps en dit speelt echt 10x toffer dan een Demon Hunter.
Vorige week met mijn lvl 55 monk doodgegaan op Hardcore Alhoewel het grotendeels mijn eigen fout was (een irritante pack (waller, mortars, jailer)) door terug te lopen maar dan naar een onbezocht stukje land en een 2e pack agro'en, baal ik er toch goed van 24 speeluren kwijt. Maar goed, nu weer opnieuw begonnen Ooit zal ik Diablo verslaan op Inferno.
Barb speelt sowieso erg fijn. Diablo op Inferno kan ik wel solo doen, moet nog wel oppassen. Azmodan wel een keer bijna helemaal solo gedaan, maar op het laatste moment dood omdat ik die zwarte gaten niet meer kon ontwijken. Barb lijkt imo een beetje de DK van Diablo III, mits je de class een beetje kent.
Ik begin de class nu al aardig goed te kennen. Het is even lastig om een goede hoeveelheid fury te behouden, maar als ik eenmaal bezig ben WW ik van groep naar groep (en dat op MP5). Ik doe nu trouwens de Act 1 route, krijg superveel XP en had net al twee legendaries gevonden. Ik speel wel op MP5, heb wat meer vitality nodig en dan ga ik MP10 proberen.
Met ww spec kan je redelijk snel MP10 handelen imo. Zou rond de 50k hp mikken, 600-ish AR en 6%+ LL, daarna moet alles wel lukken. Snelheid van je run hangt dan alleen maar af aan hoeveel dps je doet.
Act 1 route is echt een welkome afwisseling op de saaie route die ik voorheen deed in act 3. Ik farm het nu op mp8 en ik krijg daar ook ziekelijk veel exp. Nu ook al wat mooie items gevonden die ik voor miljoenen heb verkocht (Ring: 131 strenght, 81 vitality, 40 all res, 130 LoH, 8 AS en 5.5 CC). Act 1 blijf ik de komende tijd wel farmen
Word tijd dat dit spel eens een euro of 25 wordt, dan neem ik hem ook wel mee. Lekker een keer door de campaign gaan en dan opzij leggen