Ik had hem gratis, bijna dan. Destijds bij WoW, toen ik nog veel speelde. Je moest minimaal een jaar abbo afnemen, per maand in rekening gebracht, dan kreeg je deze game erbij, plus nog wat shit van WoW zelf. Nooit geen spijt van gehad.
Hehe, yup maarja ergens weet ik wel dat Blizzard games toch niet snel in prijs zullen dalen. Wel jammer want ik wil er niet veel tijd in steken, gewoon uurtje of 10-15 en dan is het leuk geweest. Maar om nou daarvoor het volle pond te betalen... Hmmm nah
Je kan ook de starter edition downloaden en het even proberen voordat je hemt koopt. Bijna 71 Paragon op m'n Barb \o/
Nice Ik farm nu MP7 (Act 1) en moet zeggen dat de exp points mij nu ook om de oren vliegen. Geregeld ook een legendary drop alleen niks was verkoopbaar Wel 1 leuke ring dat dropte wat me 250M opleverde
Legendary's zijn over het algemeen gewoon crap. Thans, dat is mijn mening. 2 miljoen max is alles wat ik krijg, als ik geluk heb dan. Alleen 1 yellow ring (131 strenght, 81 vitality, 40 all res, 130 LoH, 8 AS en 5.5 CC), 1 persoon bood al vrij snel 250M en dat was echt gelijk een instant sell.
Apparaat type: Laptop, Processor serie: Intel Core i5, Processor type: Intel Core i5 3317U, Geheugen capaciteit: 8 GB, Scherm diagonaal: 14 inch, Resolutie: 1366x768, Touchscreen: Ja, GPU type: Intel HD Graphics 4000, Totale opslagcapaciteit: 524 GB, Besturingssysteem: Microsoft Windows 8
Lukt makkelijk. Ik speel hem ook op low op een HP laptop die ik anderhalf jaar geleden gekocht heb voor 400 euro.
Ja ik weet het niet. AC3 trekt ie bijvoorbeeld niet. En canirunit.com geeft Fail aan..maar die geeft zelfs Fail aan voor C&C Generals Gezien ik die shit dan online koop (geen dvd drive), wil ik wel zeker van mn zaak zijn. Hij is zeker (nog) 50 piek overal online te downen?
http://www.allkeyshop.com/blog/compare-and-buy-cd-key-for-digital-download-diablo-3/ 33 euro, you're welcome.
Volgens mij niet. @ Inferius, is dat de hele game? Sorry ben echt een complete noob wat betreft PC games..
Daar verkoopt naar mijn mening erg weinig. Maximale wat ik daar heb verdient is 22e totaal. En dat staat nog steeds op mijn account. En dan praat ik echt over maanden terug. Tegenwoordig verkoopt het daar toch slecht