1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Zeg dat wel! :+

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
  3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb er zelf ook last van. In elk spel dat ik speel heb ik een hoge framerate. In Diablo 3.... vooral bij gevechten kakt het in naar 10/20fps.... Heb het ook al meerdere malen gepost op de eu forum... maar een oplossing heb ik nog nooit gehad :mad:

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    V-Sync aan staan?
    Je kunt in my documents je D3 file aanpassen en FPS winnen.

Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    D3prefs opzoeken, deleten en D3 opnieuw opstarten. Works like a charm. (voor de meeste iig)

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.965
    Allemaal al gedaan.
    Werkt voor geen meter.
    Onspeelbaar hier.
    framerate erg laag bij normaal lopen. Kakt volledig in bij monsters.

Is deel 2 het nog waard om te spelen?

7. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ja

8. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb het ook allemaal geprobeerd, met een i7 processor, 8 GB RAM en NVIDEA 2 GB kaart kan ik niet eens met alles op low spelen. Hij heeft dan hoge framerate, maar om de 20 seconden freezed het beeld gewoon. Heb dat pas sinds de laatste patch |:- En nee is niet mijn internet heb 150/10 internet en geen enkel probleem bij welk ander spel dan ook.

Op SC heb ik alle classes al tot minimaal 60 gespeeld, dus enige wat ik nu deed was op HC spelen, maar met dit soort freezes is dat dus onspeelbaar.

Deel 2 heb ik echt 9 jaar gespeeld of zo (op en af), alleen zullen de graphics je wel tegen vallen, maar blijft (in die tijdsgeest) voor mij beste game ooit. Alleen ik ben een beetje klaar met Blizzard op het moment. Ik ga zeker ook die expansion niet kopen als ze spel niet normaal speelbaar kunnen maken. Heb hem op het moment zelfs helemaal verwijderd uit frustratie, enige wat ze doen is me stalken om gratis WoW te gaan spelen. Laat ze die problemen oplossen.

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.965
    Kan je niet ergens een oudere versie van DIII downen dan?
    Want dit is toch absurd.
    Bij mij ook volledig onspeelbaar.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Na die fix speel ik 99% van de tijd op 60 fps, zelfs in combat met screen vol van monsters. Dus dat gezeik dat het niet speelbaar is onzin.

11. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Leuk dat je ons serieus neemt, als je op de tecnical support forums kijkt zie je ook dat het daar vol staat met zulke berichten. Maar dat is natuurlijk allemaal "gezeik en onzin", mensen die wat verzinnen om dat ze zich vervelen.... :mad:

12. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    D3 prefs aanpassen in my documents.
    Ik zou zeggen google het even.

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik wil er alleen maar mee zeggen dat het wél kan draaien. Tuurlijk zijn er hier en daar problemen, dat heb ik bij elke blizzard game wel eens gezien. Ook niet gek aangezien miljoenen mensen de game spelen. :)

En wat X-junk zegt, dat helpt echt.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Nooit hoeven doen, ook niet na de fix. Misschien komt het omdat ik een dikke PC heb, misschien ook niet. Ik heb op mijn vorige PC, zelfde eigenlijk, met oudere onderdelen, ook altijd eerst de settings lager gezet. Is een standaard oplossing, maar soms raakt een game ook fucked up als je andere shit op je PC aan hebt staan of op je PC hebt staan. Regelmatig schoon scannen wil ook wel voorkomen dat bestandjes geïnfecteerd kunnen raken en dus gekke dingen kunnen doen. Dat laatste is hier niet van toepassing bij RogierM zo te lezen. Het zijn vaak de simpelste dingen die het meeste oplossen. En vergeet niet dat Blizzard met deze game ook veel error problemen heeft gehad, dus framerate problemen verbazen mij niks. Speel dan maar geen WoW op een drukke server of tijdens een launch van een expansion. :+8)

15. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    zoals ik al heb gezegd, heb ik dit al lang geprobeerd. Heb gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, frame rate gelimit, alle instellingen op laag gezet en blijft ruk.

Mijn specs heb ik net al gepost: I7 -3630QM, NVidea Geforce GT 650M, en 8 Gb RAM, internet 150/10. voorheen draaide D3 op max settings zonder frame rate issues. Na de laatste patch trekt ie zelfs de laagtse settings niet, zelfs als ik mijn resolutie verlaag. Ik heb alles gegoogled en alle oplossingen geprobeerd. Maar zoals jullie al zeggen, bij jullie werkt hij goed dus zal wel aan mij liggen en niet aan Blizzard.

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mijn pc is ook aardig high end :) Alleen sinds de laatste patch is het 1 frame drop feest :emo: Ik weet niet of je met de laatste patch nog gespeeld hebt maar probeer het maar eens uit. Act 1 farmen is gewoon frustrerend omdat fps gewoon met grote hoeveelheden omlaag knalt.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat had ik ook, totdat ik die fix gebruikte. Nu echt constant 60 fps. (Ook super high end rig)

18. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb de D3prefs verwijderd en idd. Merk wel dat het meer stabieler loopt nu. Thanks :) Alleen in zeer grote groepen kakt het nog wel wat in, maar niet zo extreem als voorheen.

Laatst bewerkt: 23 aug 2013
  19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.965
    :emo:

Lees het Technical Support forum even zal ik zeggen.
    Fix werkt iig hier niet helaas.

20. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Gebruik ook DarkD3 voor een meer gothy en dark overlay.
    Misschien dat het help.
    http://darkd3.com/

Bij extra zit een tool die de performance ten goed zou kunnen komen.

Deel Deze Pagina