1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    De extra's moet je juist niet gebruiken want deze passen de originele Diablo 3 files aan en hiervoor kan je gebanned worden.
    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9679188876#1

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, blizzard is redelijk coulant in 3rd party software zolang het geen voordeel geeft ingame. Gebruik zelf ook al tijden FindersKeepers, op 4 accounts zelfs, nog nooit gebanned en nog nooit iemand gehoord die er voor gebanned is.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Heb m wederom gedeinstalled.
    Jammer maargoed.
    Ik vind de game zo te gek dat ik zelfs nog een 360 versie ga overwegen.
    Hopelijk komt de expansion daar ook op.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Man die nieuwe hero lijkt me echt vet. Beetje Paladin achtig maar een stuk actiever met combat heb ik het idee.
    Wordt gewoon samen met de Demon Hunter me favoriete hero.

Nou maar eens eindelijk Inferno officieel uitspelen (so close!) met me melee Demon Hunter. Afgelopen maanden druk bezig geweest met Dota/KS en boeken. :p

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453

Ik heb er zin in! Moet eigenlijk wel nog Paragon lvl 100 worden voor de release. :p

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarom? Straks heb je lvl 70 vijanden dus je xp gaat dan veel harder en alle loot die je nu vindt is waardeloos uiteindelijk.

7. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Maar als je al P100 bent voordat hij uit komt dan kan je wel gelijk met de release je 100 ROS points uit delen aan de stats die jij wilt in het nieuwe paragon systeem en die ROS points zijn ''account-wide'' dus je kan ze ook gebruiken op een nieuwe level 70 char en die veel sterker maken zodat hij NOG sneller kan expen. :D

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben niet helemaal op de hoogte maar klinkt als een hoop moeite voor een paar statpoints die je waarschijnlijk helemaal niet nodig zal hebben? Hoe moeilijk kan de game zijn? De meeste spelers zullen niet eens paragon levels hebben en komen gewoon terug vanwege de expansion.

Ik ben nog steeds niet gemotiveerd om met D3 te beginnen weer. Wacht wel op de expansion.

9. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Op een plaatje van de expansion zag ik normal(70) en dat betekent Monster Power 70 dus als dat ook kan op Inferno Mode dan heb je die extra stat points echt wel nodig denk ik want MP70 kan echt niet makkelijk gaan en ik denk zelfs dat je voor MP100 kan gaan.

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Hoezo die stat points niet nodig hebben?

Er is straks geen paragon lvl cap meer dus alle XP van alle chars word opgeteld.
    Als je nu dus P500 bent (5 chars p100) dan ben je straks rond de P150.
    Die punten zijn niet alleen voor Str/Vit/Int/Dex maar ook Crit chance of bv movement speed of dodge chance.
    Ofterwel straks kun je veel meer builds maken zoals bv een PvP build(armor/dodge) of een build om mee te speedfarmen(ms)

Toegegeven ik speel de game ook niet meer , omdat hij niet rewarding is en oer saai.

Laatst bewerkt: 28 aug 2013
  11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is de monnik niet eigenlijk al een paladin? Wat hebben die twee dan niet-gemeenschappelijk?

12. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Laatst bewerkt: 28 aug 2013
  13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Monk heeft aura's en daar houd het wel op. Crusader is daarnaast ook een veel actievere Paladin.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren ff Diablo 3 op de console gedaan, meteen op hard maar dat is toch wel stukken minder leuk als Diablo op de pc. De controls vind ik minder, en het spel heeft gewoon veel minder sfeer door consessies op de graphix

my 2 cents

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Sinds dat je over bent gegaan op de PC ben je echt graphics knul geworden. Je vind tegenwoordig alleen graphics erg belangrijk. Diablo speelt op de 360 beter en ziet er imoh goed uit op een oude console.

16. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Not to mention dat alle graphics precies hetzelfde zijn behalve de resolutie van het spel...

17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Console versie is ook kut. Had gister de demo gespeeld met 4 man co-op en vond er niks aan. Misschien leuk als je PC niet goed genoeg is voor de originele, verder zie ik echt geen reden om de console versie te spelen.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik vind het sowieso fijner spelen en de tweaks die ze gemaakt hebben ook. Het eeuwige grinden zou op den duur ook niet meer op de PC verkocht hebben. Aan de andere kant moet de game je wel liggen natuurlijk, maar naar mijn mening en vele anderen is het gewoon een pareltje vergeleken bij de huidige PC versie.

19. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Echte liefhebbers van D3 weten dat de console de beste versie is op dit moment.
    Geen AH, offline mode, 4 man Co-op is fun en de rewarding loot.

Waarom zou je op hard spelen als je er geen extra rewards voor krijgt?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je drops worden beter toch? als je de monster difficulty omhoog schroeft?

Deel Deze Pagina