1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga denk ik ook weer beginnen met hardcore, alleen heb ik op normal al zeer veel last van irritante /dc's of kicks van de server... Op normal is het niet erg, op hardcore ben je gelijk je character kwijt :confused:

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    De servers voelen niet echt top aan op dit moment.
    Flinke lag spikes en mn Barb heeft last van disconnections.

4. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Spelen er van hier ook mensen op de US server?

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben nu al een tijdje bezig met farmen en het bevalt me prima. Ben helemaal genezen van het eindeloos dwalen met de CM build.

Afgelopen weekend flink wat goede upgrades gevonden en zit nu aan de 235K dps buffed. Torment 4 is nu makkelijk te doen en gisteravond heb ik met vrienden act 3 T5 gecleared (alhoewel sommige packs echt een pain in the ass zijn 8) (orbitter, jailer, firechains en arcane...))

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik ben ook weer flink aan het grinden nu die xp boost er is :). Voeg me battletag maar toe: Acrillic#2306. Heb nu een barb en dh op 60, vind wel dat er teveel legendaries droppen nu :+. In een uur heb ik er 5-10, en de meeste zijn dan ook een dikke upgrade.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Reaper of souls gaat 40eu kosten? Dat is toch belachelijk overpriced voor een expansion.
    heb D3 tijd niet meer gespeeld op mn laptop overigens. Pff hoe moet dit ookalweer :+ veel veranderd ook!

Laatst bewerkt: 16 mrt 2014
  8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het is idd flink aan de prijs. Maar je krijgt er iig wel veel voor terug, incl nieuwe game modes etc. Gezien ik toch weinig games meer koop (alleen Elder scrolls online komt er nog bij) vind ik dit wel waar voor mijn geld. Andere games speel ik toch nooit :)

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Hmm ja true.
    En die nieuw game mode, kan je toch unlimited nieuwe levels krijgen e.d.? Hoe gaat dat precies? Iig een stuk chiller dan telkens weer die campaign doorspelen.

10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Paragon levels tikken nu door ja. Die zijn volgens mij oneindig. En idd, blij toe dat je niet 4x op rij de campaign moet doorspelen. Het gaat nu veel vloeiender.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Paragon levels krijg je als je level 60 bent (en straks moet je eerst 70 worden). Dat kan nu al. Tot level 800 heb je nodig om alles te maxen wat je kunt maxen en daarna kun je gewoon doorfarmen en kun je je 2 core stats blijven door pompen. (tenzij je daar eerder al punten in doet ofc)
    Die nieuwe gamemode zorgt gewoon voor wat random grind variatie. :p

En die uitbreiding koopt praktisch iedereen bij Blizzard voor $ en dan giften ze het aan zichzelf.
    Ik heb lang geleden de C.E. gepeorderd en laat em denk ik ook maar gewoon staan. !@#$ it.

Ook een vid trouwens van de grootste changes;

Linkje trouwens naar mijn acc; http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheChosenOne-2201/hero/36356785
    Stel dat je wat nieuwe legendaries en effecten wilt zien. Heb alleen nog geen goede set items. :mad:
    Maar ja straks zijn alle lvl 60 items toch waardeloos. :p

Laatst bewerkt: 16 mrt 2014
  12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Netjes man :D Nice characters op hardcore!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Brocade-2942/hero/24920735
    Hier een link van mijn wizard. 241k dps buffed nu. Farmen op T4 gaat makkelijk, T5 met vrienden (dus een goede group, niet de random shit als je een game zoekt) gaat prima hiermee.

Ben echt benieuwd naar de nieuwe loot als je 70 aantikt als de expansion uit is.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hardcore is een stuk leuker om te spelen nu met 2.0.1. Er is minder burstdamage wat de combat iets tactischer maakt (voor een ARPG dan).

Je kunt makkelijker jezelf gearen ofc i.p.v. met slechte gear forceren.
    En je hebt al die gave legendaries nu welke je echt gigantisch kunnen helpen, zie mijn amulet op 1 van de heroes en je hebt er 1 die automatisch diamond skin cast.

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja ik lees het. Die amulet is speciaal voor hardcore gemaakt, lees ik nu op de site.

"When receiving fatal damage, you are instead restored to 100% of maximum Life and resources. This item is destroyed in the process"

Bruut _O_

15. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Toch maar weer even aan het installeren. Aangezien die hele rommel op de 360 pas bij de release van ROS schijnt te komen.

Ik ben gelukkig al level 60 op de PC, maar op de consoles nog niet. Weer een reden om dit even te installeren.

Gewoon even checken. @ Brocade en anderen die mij online hebben: Als jullie me online zien kunnen we wel even gamen of niet? In ieder geval zal het wel weer even wennen zijn. Heb echt geen enkele legendary gezien toen ik nog op de PC speelde. :+ Qua controls zal ook wel wennen zijn.

Ik kon alleen niet opmaken of ze de talents ook een reset hebben gegeven. Ik hoop het niet, anders moet ik mijn DB III maatje NaiZuro weer inschakelen. :+

17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Wat is je battletag Yellow? Add ik je even als mede-Snitser _0/

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Yellow13NL#2685 :thumbs:

Kan de cinematics niet zien. Alleen de eerste, de openings cinematic. Iemand anders dit probleem ook? Heb al maanden niet meer gespeeld op de PC, dat moet ik er wel bij zeggen.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
  19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Je hebt ze nog niet genoeg gezien wil je zeggen?
    Er is een optie om deze automatisch te skippen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ja, maar ik bedoel gewoon via de menu's. Ik wil die van Reaper of Souls namelijk nog wel een keertje in-game zien. Ik weet dat ik hem wel op kan zoeken, maar heb de game er nu voor en dan zou ik het dus graag willen zien op die manier. Ik weet ook dat Blizzard altijd een x aantal weken voor de release van welke expansion dan ook de CGI al in de game verwerkt. Dit doen ze met World of Warcraft ook altijd, omdat mensen dan de expansion ook al op hun PC hebben staan. Ze moeten hem alleen nog via een code activeren die je koopt. En soms vind ik het nog steeds leuk om die cinematics na te zien. Die van ROS is sowieso erg vet. Heb een achtergrondverhaal over de uitbreiding gelezen. Gaat nog leuk worden voor de Nephalim. :+

Deel Deze Pagina