Nou, over Arcane Heals zit ik misschien fout, maar Torment VI is volgens mij nog altijd de hoogste stand vandaag de dag.
Jammer dat je niet koprollen kan maken net als in de console versie. Bij mij wordt trouwens zeer zelden een legendary gedropt. Ben vandaag al 5 uur aan het spelen geloof ik en nog maar 1 legendary drop.
Sinds de laatste patch (vorige week) dropt er veel minder. Meerdere mensen klagen op diverse fora dat de droprate van legendary's sterk is verminderd. Aan mijn kant verschilt het nogal. Gisteren maar 1 drop maar vandaag zit ik al aan de 5 drops. Moet zeggen dat het voor de patch veel en veel meer was.
En in mijn ogen ook beter. Zoals het nu op de consoles gaat vind ik het ook een stuk prettiger, dan heb je tenminste een goede reden om door te spelen. Het mag best wel met enige regelmaat, want als er echt na uren en uren nog niets dropt, dan kan ik me heel goed voorstellen dat het gaat vervelen. Het hoeft niet alleen maar om grinden naar legendary's te draaien. Het mag ook best leuk zijn om een paar legendary's in een act, of meer, te zien droppen imo.
Dit is gewoon zoals het hoort Denk ik. Als de uitbreiding speelbaar is dinsdag as. hoor je weinig mensen klagen.
Hoe zit het met de bereidenheid van jullie btw om te beginnen met een nieuwe char? Ik wil best een nieuwe char met een andere class starten maar dan wil ik wel in 2uur level 40 zijn ofzo. Helaas moet je er weer zo fucking veel tijd in steken dat ik dat laat zitten. Ben allang blij als ik mn Barb eindelijk naar lvl 60 heb geleveld, ben nu 54. Level elke 20min nu ongv.
Valt opzich wel mee hoor. Mijn monk had ik ook in 3 avonden naar 60 geleveld. Gewoon op hard starten en je vliegt zo naar Lvl 60 toe.
Ik heb ook mijn monk binnen 3 uur naar 53 gelvled. Heb wel de Cain set en een rode gem in mijn helm, deze geven ook 55% bonus xp. Het snelste is om COTA (Crypts of the Ancients) te clearen. - Begin een nieuwe game in Act 1: The Broken Blade. - Bij het tweede checkpoint: Talk to Alaric. - Ga vervolgens naar COTA. - Kill nu alles zo snel mogelijk, pak dus zoveel AoE spells die je hebt. Ik kill de elite wel altijd voor legendaries, maar het is efficiƫnter om dit niet te doen voor de xp. - Ga weer terug naar Town. - Esc en leave game. - Resume game en pak de portal naast je stash naar COTA. Doe het op de difficulty waar je het snel kunt clearen. Ik doe het zelf op hard, maar heb het tussen 25-40 op expert gedaan.
Ja maar je doet nu alle acts maar 1x. Ipv de 4 zoals eerst. Ik eindigde met mijn monk toen ik diablo had gekilled op Lvl 55. De overige 5 levels had ik in een uur of 2 gedaan.
Geen last van hoor, er dropt nog steeds minimaal 1 legendary per uur voor mij. Het is meestal crap en soms een upgrade maar het blijft leuk en dalijk met RoS heb je "nephalem rifts' en "adventure mode quests' dus dat zit wel goed met legendary drops. Sent from my iPhone using Tapatalk
Hierbij nog mijn profiel. Barb, level 70 paragon nu op Hardcore. Ik doe eigenlijk redelijk voorzichtig op torment. Met skill battle cry zit ik op 145k dps. Loopt wel redelijk door. Wat zijn eigenlijk de benodigdheden voor hogere torments? Kan het nergens echt duidelijk vinden. Profiel
Ik zie dat jij wrath of the berserker en call of the ancients hebt. Hoe krijg je voor elkaar dat je ze beide kan gebruiken?
In de options kan je iets aanzetten weet alleen even niet hoe het heet. Dan kan je zelfs earthquake, call of ancients en berserk aanzrttem als je wil Sent from my HTC One using Tapatalk
Wat ik zelf doe wat betreft torments is dat als je een bepaalde torment met gemak kan clearen zonder dood te gaan, je een stap hoger moet gaan.