1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lijp, doe mij maar zo'n run! _O_

Gaan ze dat fixen denk je zoals die vent in de video zegt?

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Level 63 nu. Vind het nu wel eventjes mooi geweest. Wat een expansion is dit. Supersfeer en vooral de nieuwe events maken het behoorlijk chaotisch op torment 1 _O_

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bezig op Torment I. Had een goede groep, tegen een Yellow elite, knalt de verbinding eruit. Expansion ziet er idd goed uit. _O_ Benieuwd naar het einde. :9

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Snap echt niet waarom je dit in een groep wilt spelen. Zeker de eerste run.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het maakt mij echt helemaal niets uit. Het gaat hoofdzakelijk toch om gear grinden.

Vind het voor deze nacht wel mooi. Level 65 nu.

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Daar gaat het uiteindelijk om maar voor het eerste ervaring speel ik toch liever solo:+

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.961
    Yellow, laat mij even een x meedoen dan, dan kan ik die Crusader tot lvl 60 beuken.

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En dat was dan Act V _O_

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    My gosh wat is die Crusader vet! Gave skills (ook visueel).

Hoorde alleen zoveel positieve geluiden over Act 5. :mad: Duurt nog ff, kan wel morgen worden. ;o
    Begonnen dus met Crusader op hardcore expert, richting einde Act 1 nu, maybe terug switchen naar hard... alle channels ingame etc uitgezet, cutscenes/wolkjes etc aan. :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voeg jij nooit mensen toe aan je friendlist? :+

11. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo bijna los. :) Ik las dat veel mensen problemen hebben met de loot. Veel lvl 61, 66 en lvl 70 gear niets ertussen. Hebben jullie hier ook last van? =(

12. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    krijg reaper of souls niet gedownload heb hem digitaal gekocht als ik dan naar mijn account ga staat hij wel als betaald maar kan niet binnenhalen iemand anders hier ook last van?

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hier over zijn al klachten gepost op het forum van blizzard. Veel hebben hier last van, ik ook.

Eindelijk 70, tijd om adventure mode te starten _O_

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als je lvl 70 bent, vind je dan alleen lvl 70 gear? Zeker met legs lijkt het me vervelend om low lvl items te krijgen.

15. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Thaanks!

Sent from my HTC One using Tapatalk

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ugh, zo'n spijt dat ik niet voor third party ben gegaan. Blizzard is echt drama in EU. Kan mijn order niet cancelen omdat ik Queued ben...

Fuck you Blizz met je queued!!! Ze weten zelf ook wel dat veel mensen hun order willen cancelen omdat ze niet op een wachtlijst willen staan. Andere sites leveren meteen. Wat een onethisch kut bedrijf is het ook.

Voor de duidelijkheid, ik ben niet pissed omdat ik niet direct kan spelen maar ben pissed dat ik mijn order niet mag cancelen. Wil best wachten maar dat ik nu benadeeld word omdat ze gierig zijn vind ik schandalig.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2014
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb ook nog een andere order lopen en wil die ook cancelen. Heb maar even een ticket aangemaakt en vriendelijk gevraagd het te cancelen, anders ben ik straks 50 euro lichter. We zien wel.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hah, zie bij tweakers juist mensen klagen bij de third party sites omdat ze de keys laat of niet leveren en niet reageren op e-mail en juist snel op de tickets.

Heb zelf maar de digi versie gekocht in afwachting van mijn C.E. Amazon is een beetje aan het klooien. Upgraden straks en dan me gewone key weer verkopen.
    Dus iemand kan over een paar dagen een key van me overnemen als hij er nog geen heeft dan.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jij raadde me toch ook aan om gewoon via Blizzard een key te halen? Ik weet dat G2A heel veel pre-orders had lopen en niet alles heeft kunnen leveren. Via third party loop je dat risico inderdaad. Voor de pre-order is battlenet een betere optie. Zelf pre-order ik bijna nooit meer om die reden. Snap het nut van pre-order ook niet. Je loopt alleen onnodig risico. Had me ook op het laatste moment bedacht om maar gewoon te wachten.

RoS is trouwens binnen. Nu maar hopen dat de game fantastisch is anders ben ik echt over de zeik. :lol:

Ik vind dat een consument een overeenkomst mag annuleren wanneer de transactie nog niet heeft plaatsgevonden. Wanneer je in de winkel staat, te wachten in de rij, ben je toch ook niet verplicht om in de winkel te blijven wachten totdat je aan de beurt bent? Zodat je het product kan terugleggen. Wat is dit nou voor bullshit. =( :'-(

20. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb nu een tijdje met 70 gespeeld en zie volgens mij alleen maar lvl 70 items droppen. Beken eerlijk dat ik niet altijd naar het level kijk gezien ik nu meer kijk naar wat een upgrade is ja of nee :)

Net een zieke offhand geloot voor mijn wizard, dit samen met een 2100 dps wand tik ik nu al bijna de 450k dps aan :eek:

Deel Deze Pagina