Rapen op normal lol. Normal ivm T1 leverd veel minder leg´s op. 45 min is niks. Het gaat allemaal om effectief spelen, de juiste build gebruiken en in goeie groups. Dat leverd leg´s op.
Je zit nog in de fase waarin je nog geen legs nodig hebt. Geniet ervan. Grind rares en upgrade alles bij de mystic totdat je Torment 1 aankan. Daarna vraag je maar 1 van ons om samen te farmen. Werkt beter dan je tijd te verspillen op normal met low exp en je leert niet hoe je een goede build maakt. Sommige doen alleen bountys met cursed events. Dat schijnt goed te werken.
Wat een newb he Al ooit een patch note gelezen? Bij de mystic kun je 1 stat rerollen. Dit kost je goud en mats.
Ja. Dat weet ik, maar als ik een stat enroll krijg ik er nooit wat beters voor terug. Dan is de optie zoveel fire damage een optie ice damage of poison damage. Nou whoopderdiedoo.
Blijven rollen dan. Helm, Bracers, Gloves, Rings, Amu: Critchance. Wapens: Socket + Groene gem Bam! Instant deeeps!
Je kan altijd bij de mystic het "vraagteken" indrukken bij een stat die je wilt rollen, zo kan je zien welke stats hij kan rollen voor je.
Rares zijn goedkoop om te rollen. Daarom liep ik ook te zeuren dat legs crap zijn vergeleken met rares. Rares reroll je zo. Bij legs heb je veel geluk nodig. Daarom is gearen tot T1 zo makkelijk. Je moet begrijpen waarom crit zo belangrijk is voor damage en begrijpen welke items welke stats moeten hebben. Socket in je wapen doet veel meer extra damage dan Strength of %damage als je de juiste gear draagt. Critchance doet veel meer extra damage dan attackspeed als je een Socket hebt etc. Je moet je items op elkaar afstellen ipv random legs in je slots rammen.
Blizzard houd zich aan het protocol, omdat er ook een hoop retards zijn die niet lezen wat er staat. Ok, heb daar zelf ook wel eens last van, maar vind in dit geval dat Blizzard helemaal niet zijn excuses hoeft aan te bieden. Tyf een keer op met die aanvallen. Is niet de eerste serie aanvallen, ergens vorig jaar of begin dit jaar hebben ze ook al een flinke serie te verwerken gekregen.
Dat ook, kan ik tenminste zien of ik een frost of Cluster Arrow moet kiezen. CA is OP as fuck maar vind het niet fijn om met zo'n enorme spender te spelen. Ik switch regelmatig tussen beide builds om die reden. CA gear of Frost gear is nog niet gedropped dus zit de hele tijd tussen die 2 specs te klooien. http://eu.battle.net/d3/en/profile/LeLas-2668/hero/2128595 DPS ingame is boven de 1 mil zonder SS Toughness is 8 mil Best redelijke specs voor een DH geloof ik. Vooral bizar tanky.
Eindelijk de 1M+ buffed DPS aan kunnen tikken. Dropte 3 wands in 1 run. De beste een socket gegeven en een goede gem gegeven
Pffft 1 miljoen, ik zit al bijna op de 2 miljoen. Toch wel een gigantische verbetering van Diablo 3. Het origineel kon ik na Inferno echt niet meer boeien.