Lol. ik heb ook miljoenen gold in een amulet gestoken om er 98critdmg op te krijgen. Maar dat was een legendary. Kost je iets meer vanwege de gems die je nodig hebt voor de mystic. Dacht een mil per roll? Ik ben benieuwd naar dit: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12373497336?page=1#4 Ik ben nu alweer een beetje klaar met Diablo. Torment voelt zo lame vergeleken met Inferno. Torment 1 en 2 is te easy en Torment 3 gaat zooo langzaam. Dit krijg je wanneer je de difficulty alleen verhoogt met meer health. T3 farmen is niet efficient momenteel.
Bijna alles in Diablo is random. Daar gaat het juist om en maakt het leuk imo. Ladder mode en tiered Rifts kijk ook erg na uit. Aan de andere kant is het wel een uitdaging om T6 efficient te kunnen farmen en deze geven ook exclsusive leg's. Blijft toch een doel voor me.
T6 geeft de zelfde exclusive legs als T1. Ze moeten gewoon bepaalde legs die in normal t/m master droppen niet in torment laten droppen. Zo dat mensen niet de hele tijd dezelfde legs krijgen. Als ik een leg ring vind is het altijd dezelfde, dat is gewoon frustrerend. Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb het er gewoon niet voor over. Zoveel speel ik niet en zoveel miljoenen haal ik er in dat opzicht niet voor terug. En ik heb ook niet veel zin om weer Gold te moeten aanschaffen via minder legale wegen.
Ok, dat wist ik niet. Ik zie het nu ook op mijn oude Goldleverancier. Zou je trouwens zo vriendelijk willen zijn die Tapatalk uit te zetten, is tamelijk irritant. Kan via je instellingen.
Zo, even een lekkere rift run gehad en weer wat gear vervangen. Nu eindelijk een nieuwe chest, met 3 sockets. Wat zal ik er in stoppen voor gems? Heb er genoeg.
Dat ligt totaal aan je gear dus, ik farm nu momenteel torment 4 gemakkelijk, mobs gaan ook extreem snel dood, probeer eens torment 6 en dan voelt het echt niet meer zo lame aan vergeleken met inferno(tenzij je het over de boring oude Inferno hebt voor de Paragon patch).
Wizard telt niet Op mn DH kan moet ik nog een 2de goede one-hander krijgen en iets dat mn hatred verhoogt of de CA hatredkost verlaagt. Dan is een DH goed gegearded en kan ik daarop nog element dmg stacken. Probleem is dat ik verplicht ben om op een te lage difficulty te gaan farmen in plaats van een goede difficulty. De leg kans is wel groter op T3. Maar ik kill alles veel sneller op T1. RoS zal daarom nooit een uitdagende game zijn. Gewoon lekker blijven farmen op een laag niveau. Sowieso is Diablo niet mijn type game natuurlijk. Veel mensen vinden de RNG leuk en verslavend, ik vind het frustrerend om rift bosses te killen zonder loot om daarna een paar legs te vinden uit random barrels. Ik vind het motiverend om beloond te worden door uitdaging in plaats van geluk. 99% van de goed gegearde spelers hebben niks bewezen. Enige wat ze laten zien is dat ze op normal, bounty runs kunnen splitten en heel vaak Torment 1 kunnen doorlopen. Voor een speler dat uitdaging zoekt is dit systeem niet motiverend. Tegenwoordig doen mensen chest runs op T6. Naar een kist rennen, looten, game opnieuw reloaden. Ik zie er de lol niet van in. Ik heb het over release inferno, waarbij de drops afhankelijk waren van de difficulty. Het oude systeem had ook zo z'n issues en was eigenlijk het tegenovergestelde in het extreme. Gear dat je nodig hebt dropt pas een Act later voor veel classes. Edit: Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt: http://www.reddit.com/r/Diablo/comments/2258va/new_hotfixes_coming/ Er is nog wel hoop voor RoS. Maak farmen op een hoge difficulty aantrekkelijk + Nerf de easy loot bullshit + Introduceer de ladder. Maybe nog een legendary find buff geven voor mensen die blijven overleven zodat thoughness affixes geen verspilde roll meer is en we hebben een goede Diablo.
Ik denk juist dat Torment 6 altijd uitdagend blijft, want aan een gigantisch aantal toughness om torment 6 makkelijk te overleven gaat waarschijnlijk nooit lukken. Als je bijvoorbeeld Belial probeert op Torment 6 met de beste damage, kan het heel uitdagend bijvoorbeeld zijn, het is maar waar je voor kiest natuurlijk. Het blijft een dungeon crawler uiteraard, maar als je echt naar uitdaging zoekt is hardcore denk ik de way to go.
Belial vind ik nog makkelijk op de hogere standen. Had bij het oude hem op inferno bij de 2 of 3e poging al neer. Azmodan, die opgezwollen zeekoe is een ander verhaal. Rot op met je cosmos zwarte gaten.
Ja, omdat je het op een makkelijke difficulty zit te spelen, doh Inferno was net voor RoS enorm easy.
Belial was een hell voor DH toen. Ik werd altijd geoneshot door de AoE. Het leek wel een loterij. Soms overleef je de groene explosies en werd je niet geraakt, soms was het onmogelijk om de groene explosies te ontwijken. Voor Melee classes is Belial niet zo lastig. Met mijn Tanky Barb was het easy. Mn Barb build had smash + attackspeed en life on hit gestacked. Maar dat is bij alle bossfights zo in Diablo. Zeker met Melee is het vaak gewoon een kwestie van de gearcheck halen. Gewoon een beetje klooien om genoeg DPS te hebben om enrage te voorkomen en je moet ook de klappen kunnen overleven. Met DH kan je altijd trucjes gebruiken om iets te halen na 10 pogingen Edit: Nu ik er over nadenk had ik gewoon ff de AH moeten checken voor poison(?) resist. Dan zou ik Belials attacks waarschijnlijk wel hebben overleefd.
Het probleem met Belial is dat Belial een enrage timer heeft, dus als je er langer over doet dan word het hele plek overvloed met explosies.
Daarentegen was Belial ook een ramp voordat Diablo generfed werd (1.0.3 ) geloof ik. Toen kwam ik er echt met geen mogelijkheid voorbij. Na de nerf ging het me makkelijker af iig