1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    The archbishop Lazerus led us into a trap!
     
  3. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Een "The Three Hundred Spear' gevonden dus ik kan nu ook range zijn op m'n barb en dan doet ancient spear 25m average crits tegen elites en als hoogste 35m. :D
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Nice man. Ik blijf echt voor melee gaan, ook vanwege die build die ik heb. Als ik in een groepje vijanden sta, dan kan ik zo'n bliksembom doen en de hele groep kan in één keer weggevaagd zijn. Weet alleen niet precies hoe die skill heet, maar hij is echt supertof.

    Wat ik ook wel tof vind is die instant kill buff ofzo, die je eventjes kan hebben. Gevolg is dat alles om je heen makkelijk neer gemaaid word. Handig op de hogere standen, nog leuker in rifts. _O_
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    Zijn er eigenlijk barb profiles die 1m damage doen unbuffed? Nog nooit een tegengekomen namelijk.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wipen is niet aardig door een T1 level gaan :cool:
    Als een T1 Rift niet binnen 10 minuten kunt fixen heb je de gear simpelweg niet.

    Meer killen in een kortere tijd is vaak beter.


    Profile dps zegt niks.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    Ik vroeg het me gewoon af, gezien ik zat Wizards zie die het wel hebben ;)
     
  8. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik gebruik alleen spear build als er een andere tanker in het team zit, met spear build kan ik ook een groep monsters in één keer weg vegen doormiddel van Battle Rage + Bloodshed Rune. Als er geen andere melee is ga ik terug naar close combat met HoTa + Smash, Bash + Instigation en switch ik de spear met m'n Devastator Mace.

    Je hebt ze vast wel, alleen is het niet makkelijk om en 1m sheet dps te hebben en 100% elemental damage + meerdere set items en zoals X-Junk al zij, profile dps zegt nog maar weinig.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    Ook zojuist die Spear gevonden en een..PUZZLE RING :D
    Eindelijk. :+
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik had hem ook, maar dan voor level 61 ;(.
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Damn en dat in Hardcore, respect dude.

    EDIT:
    Ik vroeg me af waar ik op moet letten als ik nieuwe gear vindt in Diablo. Ik ben dan wel level 70, maar ik heb nog steeds het idee dat ik een noob ben. Zouden jullie mijn Barb ff willen checken op mijn profile en mij wat advies kunnen geven over mijn gear?
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Zit inmiddels ook in een andere clan. Gisteren wel even leuk gespeeld. Is toch wel een beetje mijn doel geworden, meer met clanleden spelen. Clan is ook volledig Nederlands, waar er best wel wat van zijn trouwens. Ik wil denk ik alleen wat meer bounties doen, want ik heb in rift runs serieus waar bijna geen legs drops. Gisteren wel een leg chest, maar die moet ook nog weer vervangen worden. En ik heb gewoon gold nodig, dus alle gele en blauwe items gaan bij mij direct in de verkoop. Die gem zooi is echt teringduur en het enchanten word met elke misser ook duurder. Had van de week een gast in de chat die zei dat die 2.3 miljard gold had. 8)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    Wow das leip. Mijn gold gaat standaard op aan die gem en transmorfshit.
    heb overigens nu ik de puzzlering om hem 0 leg drops meer in de afgelopen 3 rips terwijl ik daarvoor standaard 1 a 2 had. Hoor er ook meer mensen over.
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Say wut?
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Crit chance bovenop de standaard stats.
     
  16. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170

    - Gebruik 2, 1handers met Main Stat/Socket.
    - Boots met Main Stat/Vit/All Res/Increase Skill Damage.
    - Ringen met Main stat/Vit/Cdmg/Cc of Main Stat/IAS//Cdmg/Cc.
    - Gaunts met Main stat/Vit/Cdmg/Cc of Main Stat/IAS//Cdmg/Cc.
    - Shoulders met Main Stat/Vit/All Res/Increase Skill Damage of % Life.
    - Helmet met Main Stat/Vit/CC/All Res
    - Reroll de armor op je Amulet naar Cdmg.
    - Reroll the Physical Damage op je braces naar Fire Damage
    - Armor met Main Stat/Vit/All Res/3 Sockets.
    - Pants met Main Stat/Vit/All Res/2 Sockets.

    As for specifieke items zou ik zeggen:
    Devastator Mace, The Burning Axe of Sankis, Magefist, Cindercoat, Reapers Wraps, Andariel's Visage, Stone of Jordan, The Witching Hour, Ring of Royal Grandeur, EQ Set Pieces, Charge Set Pieces, The Three Hundred Spear, Thundefury, Shard of Hate, Fulminator, Aughild's Set Pieces en Asheara's Set Pieces
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nou, ik heb precies hetzelfde hoor! Ik zit nu ook in een clan en die gasten rennen als een malle in de rondte. Het kost me al moeite om de loot (alleen rare of leg) op tijd op te pakken.

    @Yellow

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ypuh-2428/hero/14811249

    Gebruik ook eindelijk je wapen ;). Heb een socket ipv strength erop gekregen. Mocht iemand nog tips voor mijn gear hebben dan hoor ik ze graag!
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Thanks!
     
  19. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170

    Check de post die ik net heb neergezet voor Rbz, deze is ook goed voor Monk. Alleen heb je geen EQ Set Pieces of Charge Set Pieces nodig want die zijn specifiek voor Barbs. Op Monk kan je ook nog voor Inna's Set Pieces gaan. Voor ele damage kan je of voor fire gaan of voor lightning. Als je voor lightning gaat dan wil je zo en zo een Thundergod's Vigor Belt met Thundefury en Fullminator. Voor de rest is het allemaal een beetje hetzelfde en je kan ook inplaats van All Res iets anders krijgen op je items maar doen moet je dezelfde Resistance op de Secondary Stats stacken, bijvoorbeeld Lighting Resistance. Je kan ook hier wat inspiratie op doen: http://us.battle.net/d3/en/profile/Lionelle-1322/hero/1402122 Mijn Monk is nog niet af maar toch makkelijk om een beetje te spieken. ;) Countess Julia's Cameo is overigens ook een goede Ammy om bij je te hebben voor tegen Arcane mobs, je hebt ook een ammy tegen lighting en één tegen poison. Ice Climbers beschermen je tegen Frozen.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    @ Ypuh: Nice, die wil ik straks wel even in actie zien. :+

    Vraag me alleen een noob dingetje af: Rode gems vergroten je strength als Barb, groene je damage/crit zeg maar. Is het dan niet handig dat ik vol groen ga? Volgens mij stijgt je damage indicatie daar wel mee. De tip die ik had gekregen van hier was alleen groen in wapens, de rest rood. Ik laat het zoals het is als er geen reet van klopt hoor. :+
     

Deel Deze Pagina