1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Loot en xp naar Mijn mening Ik moet zeggen dat Ik de drop rates prima vind houd je in de game. Wat vaker nieuwe content zou wel leuk zijn!


    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zeg ook niet dat het rewarding moet aanvoelen. Doelde er meer op wat Net ook gezegd werd. Je moet snappen dat drop RNG zijn. En ik vind hem jammer dat mensen zeiken over de lage droprates terwijl ze in vanilla velen malen lager waren. Ik persoonlijk vond de game toen leuker om dat het meer een gevoel van voldoening gaf. De reden dat het ineens legs geen regenen is ook de reden dat ik niet meer speel.
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Oh..een legendary..ik snapte al niet waarom iedereen zo blij was met zo veel been armor.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet zeggen dat ik dat de eerste keren ook dacht toen ik het zag :+
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik snap het punt hier ook niet helemaal. Het gros van de legendary´s die droppen zijn garbage en worden toch gesalvaged voor forgotten souls. Het feit dat rift bosses die souls al droppen alsof het niets kost geeft mij hetzelfde gevoel.

    Geef mij liever 1x per 20 rifts een legendary waar ik daadwerkelijk wat aan heb, dan 1-3 legendary's per rift (wat voor mij ongeveer het gemiddelde is) die ik allemaal salvage.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    In vanilla Diablo waren de drope rates juist vele malen hoger.
    Tijdens patch 1.08 vlogen ze je om de oren alleen was het 99% crap (door de AH)
    Alle legs waren regelrechte brims.

    De game is 10 keer beter geworden en nu speel je niet meer omdat hij daadwerkelijk upgrades dropt voor je eigen class ipv dat je de AH moet spelen om progressie te boeken?
    Pre loot 2.0 was er totaal geen voldoening omdat je bijna nooit upgrades kreeg door de game te spelen.

    Of je moet zo'n gelukkige RNG hebben dat je binnen een maand T6 gear hebt en daardoor de game minder word.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2014
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sorry, maar wat betekent RNG als ik vragen mag? :confused: Als iemand mij dat verteld, dan neem ik mijn vorige post terug.
     
  8. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Random Number Generator
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Juist, de stats en dergelijke toch? ;)
    Bedankt! :thumbs:
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb inmiddels een stuk of 12 Forgotten Soul's en een paar miljoen gold gespendeerd aan een wapen om Attack Speed te vervangen voor een socket en het is nog steeds niet gelukt. Je kunt 8 andere stats rollen en je krijgt er 2 per keer. Minimaal 24 kansen gehad en nog steeds geen socket. Toch wel heel erg demotiverend want het wapen is nooit zoveel waard natuurlijk. K*t spel :').
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb juist redelijk wat geluk met die re rolls. Alleen niet met de mats die ik er voor nodig heb. Het werkt inderdaad demotiverend. Ik snap dat er een bepaalde intentie is, maar je moet je spelers wel een beetje belonen als je ze aan het spelen wilt houden naar mijn mening.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    En dat doet de game soms wel, en soms weer niet.
    Mijn tip: speel het ff een weekje niet,dan is de eerste run meteen weer awesome :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Een goede tip van Reckuuza, dat had ik nou niet verwacht! :+
    Ik snap het ook wel, maar moet eerst even uitvogelen of ze clanleden ook kicken vanwege inactiviteit. Even weten hoe dat zit.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Again RNG...
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik snap het wel, maar denk dat Reckuuza meer het gevoel van bedoeld. ;)

    Edit: Join een clan rift bij de rift guardian: Leg Amulet. :+
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is iets wat je moet accepteren. Je kunt wel over drops zeiken, maar dat heeft toch geen zin. Als je het 1000x doet dan heb je een mooi gemiddelde.
     
  17. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben Ik het niet mee eens.. diablo moet je zo veel mogelijk spelen :p

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @ NaiZuro: Als je komende avond even online bent, of je ziet Brocade online, stuur dan even een wisp. Er zijn 4 plaatsen vrij in de clan atm. 2 zijn er gekickt, 1 vanwege bedreigingen, de andere vanwege anti semitische uitspraken. De overige weet ik niets van. Je kunt mij of Brocade aanspreken, iedereen kan namelijk inviten, en je kunt er zo in. Laat aub even via hier weten of het dan gelukt is of niet en anders spreek je mij maar aan, dan help ik je wel.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Leuke clan :+
     

Deel Deze Pagina