FF heeft me ook nooit echt getrokken. Probeerde die met Lightning eens, die eerste op de 360, maar kwam nooit verder dan de eerste baas. Waarschijnlijk ook nog eens een sub baas. Die games en vooral dat hele genre, liggen mij ook niet.
Iemand zei al dat deze week misschien stiekem een test was van Blizzard hoe zo'n 'increased legendary drop' zou vallen bij het grote publiek. Ik hoop ook dat het zo blijft! Zoals Yellow een paar dagen geleden al zei, misschien met een iets negatievere RNG voor de rolls, maar dat je i.i.g. dagelijks een paar legendaries krijgt. Dan kun je zelf kiezen of je ze gaat gebruiken, rerollen of salvagen. Ook mogen ze van mij de soul drops bij rift bosses dan weg laten, liever een slechte leg dan een soul, zodat de keuze aan jezelf blijft.
Inderdaad ja. maarreh, goed nieuws verder al zeg ik het zelf. Zal het binnenkort wel weer een x opstarten.
Ik zie mezelf nog niet snel weer in twee opeenvolgende rifts 9 legs + 1 soul halen zoals me afgelopen weekend wel is gelukt. Die 100% boost voelt nu toch wat minder zeker na een paar uur spelen.
Ja, misschien is het wel een dirty trick van Blizzard. Nee, dat denk ik ook niet. Heb zelf ook wel eens een paar rifts niets, om vervolgens bij een 3e rift in eens 4 legs te pakken. Ik weet alleen niet precies hoe die 100% droprate berekend is. Niet zoals ik het in mijn hoofd heb in elk geval.
Vandaag weer eens opgepakt. Van 40 naar 70, paar legendaries gekregen en 1e groene set piece Leuk spel weer.