1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Kasher

    Kasher Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt hier en daar aardig met betakeys gestrooid, dus als iemand nog een over heeft houd ik me extreem aanbevolen
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Key's worden direct aan een battle.net account verbonden. Als je je had opgegeven voor de Beta via battle.net had je nu wel een key gehad.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel gedaan, niks gekregen :)

    Ach, nog dik een maand en het is al zover.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Na de beta x aantal keren gespeeld te hebben kijk ik er niet echt meer naar uit. Ga het wel spelen maar in korte sessies aangezien de beta aardig saai was.
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wow, jij kan veel baseren op 1/1000ste deel van de daadwerkelijke game en met een max level van 13. :)
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Wow, jij kan slecht lezen _0/ mijn post van 1 zin is geen review van het hele spel Sherlock.

    EDIT: zoek jij even een quote op waar een developer heeft gezegt dat de beta 1/1000ste is? dank
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2012
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar zo komt het wel absoluut over.

    Als je zou weten dat alleen het beta gedeelte saai is kijk je dus alsnog uit naar de volledige
    game.
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ik het een slecht spel zou vinden zou ik er neer zetten dat ik het spel NIET ging spelen ;)

    Ik weet niet of alleen de beta saai is aangezien ik het volledige spel nog niet heb gespeeld. Dit zou kunnen maar de kans is groter dat het volledige spel more of the same is.

    Ik heb de ontwikkeling van Diablo 3 bijna elke dag gevolgt via verschillende fan sites dus ik keek heel erg naar het spel uit. Toen ik de beta had gespeeld was het ook erg tof maar na een 2de en 3de en 4de playtrough voelde het aan als ontzettend veel herhaling van hetzelfde truukje, niet een game die ik uren en dagen achter elkaar zou gaan spelen aangezien er ontzettend veel herhaling in zit en weinig uitdaging, wat Diablo 2 wel had!
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Klinkt als een logisch verband :p
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Beta was vanmiddag eventjes (12 tot 2 ofzo) voor iedereen toegankelijk. Heb een uurtje gespeeld meteen. Ontzettend leuk zeg :D
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Eindelijk is het zo ver... Diablo III is almost upon us. Hopen dat het de hoge verwachtingen kan vervullen.
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Het uurtje dat ik gister heb kunnen spelen was erg gaaf in ieder geval :D
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat is niet zo goed nieuws Sjorrit, al kan het wel zo goed zijn dat de moeilijkheidsgraad is aangepast voor de beta.
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Normal mode is ook echt makkelijk gemaakt, de difficulties erna worden stuk lastiger. ;)

    Kijk vooral uit naar Inferno mode, damn.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels de beta ''uitgespeeld'' en je merkt wel dat het een heeeel klein gedeelte van het uiteindelijk spel is.

    Wel tof, maar die skills en alles is wel wennen. (en ik heb geen idee hoe al die echantments enzo werken)
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als je het nu al saai vind kun je beter Diablo 3 beter niet kopen.

    Ik heb de beta daarin tegen helemaal grijs gespeeld.
    Er is heel veel content te verkennen in de aangepaste act 1 :cool:
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Annual pass van WoW dus ga hem sowieso wel spelen. Iemand al multiplayer gedaan? tot nu toe alleen maar mensen gehad die er doorheen rushen en niks zeggen in party chat |:-
     
  19. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit weekend is open Beta! Iedereen kan de beta downloaden zolang je maar een battle net account hebt of 1 aanmaakt (gratis). Je kan dus als het goed is vanaf vandaag tot en met zondag spelen (als de servers het volhouden)

    Ik had 1 avond Beta via een vriend gespeeld en alleen skelleton king gehaald met een barb, nu kan ik nog wat de andere chars testen ;-)
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb met vrienden gespeeld sjorrit, was echt epic.
     

Deel Deze Pagina