2 rifts. Resultaat: 6 legs, 4 waar ik niks mee kan. Nog geen identificatie gedaan. Kunnen er dus 6 prut worden. Niet zeuren, doorgamen!
Ligt het nu aan mij of worden de bugs met de week erger?... Contant disconnects, alt-tab vanuit het niets terwijl ik zelf niets doe. Die irritante geluiden van legendary drops terwijl er niks valt, delay timer als er een rare dropt (als er een gele item dropt zie je het pas na een paar seconde op het scherm)... Ik word er gek van lol
In D2 was het altijd wie het snelste was in het roven. Als je dan met een paar man Uber Diablo kilde moest je snel zijn met looten Wel beter dat nu iedere zijn eigen loot krijgt. Ook hebben ze dat bij WoW in MoP ook toegevoegd. Scheelt weer heel wat frustratie
Precies, want ik noem het vrij schandelijk dat een game dan zo frustrerend werkt. Als je eerlijke frustratie wilt, om het maar zo te noemen, ga dan Megaman 9 ofzo maar uitspelen. Of alle achievements van DMC 4.
Ik weet nog wel dat een Duitser items stond over te laden aan een vriend en ik stond mooi alles in te pakken Wo sind mein Stiefel?. Wo ist mein Bleikügel? Hahaha! In mijn inventory
Vandaag als bij wijze van test T3 eens geprobeerd. Blijk ik dus totaal nog niet klaar voor te zijn. Had ik ook wel kunnen weten, maar werd er, net als twee anderen, op gewezen door iemand met 300+ Paragon. Heel vriendelijk verder. Hij had als tip Hellfire Ring, weet wel waar die vandaan komt, maar ook Cain's XP Gear ofzo. Iemand enig idee waar hij het over had, want hij was al weg voor ik er erg in had!? Zou ook wat feedback van jullie kan kunnen gebruiken, al denk ik dat ik de basis etc nu allemaal wel snap. Mijn Battle.tag is Yellow13NL#2685 Zo kunnen jullie me vinden.
Sinds ik mijn full Crusader set heb ben ik er wel een beetje klaar mee. 2 delen weken voor moeten farmen en sinds de increased drop chance 5 delen gehad in een week ;( Wacht wel op volgende grote content patch.
Kan iemand mij nog helpen met deze post? Ik weet dat het een standaard Yellow vraag is , maar vroeg het ook meer aan iemand die ervaring met de drops van die set items heeft of dat je ze ergens van maakt?
Voor zo ver ik weet geven items zoals Cain en Leoric extra xp waardoor je para sneller omhoog gaat waardoor je meer bonusses hebt waardoor je makkelijker T3 ku t doen. Zo maar een willekeurig gok hoor
Je kan ook de Ring of Royal grandeur farmen Geeft je een set bonus. Beste is om bounty's in act 1 te doen. Deze ring dropt geregeld uit de cache die je daar krijgt Hier heb ik de mijne ook vandaan.
Nee dat klopt, act 4 cache ook. Mijn post was meer bedoeld dat het een cache-only drop is. (En daarnaast wordt act 4 best weinig gefarmed )
Toppie heren. Ik weet dus dat die cain set gewoon XP zooi geeft. Ik vroeg me alleen nog één klein dingetje af: Droppen die set items overal, of alleen via bounties of rifts? En ik neem aan dat die ring, waar Brocade het over had, gewoon een leg is dus? Ik begin niet weer aan yellow's.