De 'demo' net uitgespeeld. Speelt echt heerlijk weg Het is dat ik het tering druk heb met school anders had ik hem wel gepreordered, maar de game gaat op de dag van het laatste tentamen direct gekocht worden
Ik speel het vanwege de snelheid en ranged AoE attacks. Was wel de enige DH in mijn party. Ik denk dat het op XBW gewoon heel hip is om LeLas na te doen. Gebeurd wel vaker hier.
dit is btw nog wel de stoerste Demon Hunter Echter, deze DH is vooral gefocust op melee combat, verder mana burn, evasion en later transform (warcraft 3 )
Even een noob-vraag, als ik de game leave en ik ga daarna verder, kom ik dan precies op dezelfde plek weer terecht?
Download klaar. Nu aan het setup bezig. Jezus, moet dat ook zo traag. Nevermind, maar dan wil ik wel voor middernacht spelen, anders pik ik nog even een raid op in die andere Blizzard game.
Even reminder voor iedereen dat je wel op de europe servers speelt. Aantal mensen hadden door de beta en zo er nog US servers staan volgens mij. En volgens mij kom je bij de laatste checkpoint. Ik log altijd uit de town.
Godsamme. Heb je eindelijk de goede downloader/installer, blijft die nog met de setup steken op 60%. Wat nu, zonder overnieuw te moeten?
Voor degene die ook problemen hebben met de setup: http://www.keenandgraev.com/2012/05/12/diablo-3-stuck-updating-setup-files-fix/ FF gegoogled. Probleem lijkt nu opgelost.
Normal uitgespeeld met Barbarian. Verhaal: Spoiler Vond het aardig slap en voorspelbaar Zeggen alle journals vertrouw X niet, vertrouw je em wel betrayed die je. Wie zag dat aankomen. Hoe die Cain ook dood gaat, 'we lokken je naar een ander stadje voor wat afleiding en dan maken we em dood'. Heeft die zo'n belangrijke rol en dan zo'n lame nep cinematic waar die door zo'n stomme heks doodgaat. Gameplay is superawesome. Sommige skills lijken nog lackbuster maar met wat runes erbij verandert alles soms opeens. Net even gekeken hoe die volgende difficulty is, gelijk gewoopt door zo'n elite.
Effe tot lvl 23 geslagen. Verhaal is erg vet gedaan, ben in act 2 bijna aan einde denk ik. Servers gaan nu de lucht uit. Mooi signaal om mijn mandje op te gaan zoeken.
Damn wat zijn monks sterk, in iig op Normal. Die kerel waarmee ik speel zit volop Dex te stacken en ontwijkt gewoon alle hits, erg cool. Ik zit nu puur op Damage te gearen met mijn DH. Morgen maar eens op zoek naar dingen die mijn speed verhogen. Zojuist trouwens mijn eerste legendary gevonden. Een ring.
Regenbogen in Diablo III De Diablo III-servers kampen nog steeds met problemen en het spelen gaat voor sommigen nog erg moeizaam. Voor de mensen die niet kunnen spelen, bekijk hieronder een speciaal level uit Diablo III. Het level heet Whimsyshire en bestaat uit felle kleuren, regenbogen en lieve beertjes die je allemaal mag afslachten. Om daar te komen moet je wel enkele handelingen uitvoeren. "To get in, you need to craft a staff, using a black mushroom from the Cathedral Level 1, Act 1; the Shinbon in Leoric’s Manor, Act 1; the Liquid Rainbow in the Mysterious Cave in the Mysterious Chest in the Oasis, Act 2; the Wirts Bell sold by a merchants in the city, Act 2; the Gibbering Gemstone from Chiltara in the Caverns of Frost, Act 3; and plans from Izual, Act 4" Teveel moeite of heb je heel Diablo III niet? Bekijk dan hieronder een gameplayfilmpje van het level. [yt]JeQzJC-vS40&[/yt]