Het ging mij ook niet om het downloaden hoor, maar meer de manier van installeren. Je had hem dus kennelijk al gedownload. Als je die link van mij had gevonden en even doorgenomen was het probleem waarschijnlijk zo opgelost. Hier nogmaals de link: http://www.keenandgraev.com/2012/05/12/diablo-3-stuck-updating-setup-files-fix/ Bij deze link heb je de goede downloader, als je even ingelogd op battle.net: http://eu.battle.net/support/en/blog/4417006 Je moet dan de eerste hebben.
Page of Blacksmithing and Jewelcrafting bedoel je? Die krijg je pas in Nightmare en die Tomes of Blacksmithing and Jewelcrafting krijg je in Hell.
Kan niet echt een char kiezen. Alles al op 10+ maar eigenlijk vind ik ze allemaal niet zo leuk... Mêlee vind ik sowieso niks aan. DH nog het leukste maar dat speelt iedereen...
Je kan zeggen wat je wilt maar door mij gaat nu wel heel XBW je shit kijken. Fuck, heb ik voor niks zoveel geld erin zitten pompen. Ach ja, ik maak toch alleen maar crap. Beter ga ik gewoon slayen voor m'n gear.
Wat boeit nou wat de rest speelt? In mijn friendslist speelt bijna niemand DH, allemaal monks/wizards.
Je moet het zelf weten. Ik heb wel het idee, ondanks dat ik geen ervaring heb, dat deze game wel wat extra centen waard is. Ik ben benieuwd wat je er van vind. Ik kon vannacht maar moeilijk stoppen.
Monk kan toch ook range zijn? Sowieso stacked een Monk Dex dus het zou kunnen. Weet alleen niet of je de juiste skills erbij krijgt. Opzich wel belangrijk edit: Oh het is juist het tegenovergestelde, hij kan totaal geen range wapens wielden.
Hahaha thanks! Je kans soms wel goede items uit craften halen, goede drops komen ook niet zovaak voor. Bij mij speelt maar 1 iemand DH. En dat was omdat ik zei dat hij dat moest gaan omdat we die nog niet hadden Edit: Btw kunnen we misschien niet een sub-forum voor Diablo 3 krijgen, neem aan dat er genoeg animo voor is. Dan is alles wat overzichtelijker en kunnen we ook traden etc.
In het begin twijfelde ik ook nog tussen een Monk en Demon Hunter. Uiteindelijk voor de Monk gegaan omdat deze er gewoon badass uitzag en hij ook een leipe vechtstijl heeft.