Zou ik diablo 3 kunnen spelen op mijn laptop? Dit zijn mijn specs: Nvidia Geforce GT520M Cuda 1GB (2741 MB TurboCache) Intel Core i3-2310M (2.1GHz, 3MB L3 cache) 4 GB DDR3 Memory Windows 7
Zo... wat een toffe game . Ik vond "normal" wel wat makkelijk. Nightmare heeft gelukkig meer uitdaging. Als je even niet op let, ben je er gewoon geweest.
Voor de mensen die een guest pass zoeken: Check ebay gewoon ff, voor 2 euro heb ik er daar ook één gekocht. Dat scheelt bedelen op verschillende fora.
Leuke game, maar ik mis ontzettend het tweaken van mijn character stats. Waarom heeft Blizzard dit verwijderd? Laat het de verantwoordelijkheid van de speler zelf zijn om de stats per level up te verdelen en zijn character te re-shapen. En als ik hem verpest, dan is dat ook mijn eigen verantwoordelijkheid. Ik begrijp niet waarom Blizzard hierin onze hand wil vasthouden.
Het heeft bijna een dag geduurd denk ik maar over een uur heb ik de game gedownload Ik heb niet zo'n snelle internetverbinding, maar dit was echt dramatisch zeg
Spoiler Zit nu bij Diablo... Ik speel als Wizard maar heb aardig wat moeite hem te downen... Mijn laatste try was ook mijn beste, iets van 10% left op phase 3 Zo maar weer een poging wagen
Niet helemaal waar, later kan je gear maken die evengoed is als de beste gear die dropped. Stel er dropt niet iets voor jou dan kan je het craften. Nadeel is alleen dat je over de stats van het craften ook geen controlle hebt (random dus).
Als ik de online databases bekijk is er enkele legendary die je kunt craften beter dan die droppen (wel zelfde lvl).
Even geen DB III voor mij. Error 3007 all the way. Niet echt fijn als je een rare creature neermaait en dan gekickt word. Iedere keer weer, maar ook een paar keer tijdens het ontdekken van gebieden op de map. Hoop dat dit soort dingetjes snel opgelost worden, want dit is gewoon frustrerend.
Onzin, want mijn PC is net vernieuwd en nagekeken allemaal. Er is meer ingestopt sinds januari dan een maandinkomen voor mij.