Gaaf dat een tombe iedere keer anders is. Hier bedoel ik mee: leave je een game midden in een tombe, dan is hij de volgende keer weer anders qua opbouw. Wist ik eerst niet, dus was een leuke verrassing! Ook tof dat je je loot van de keer ervoor gewoon houdt.
Ik heb die General Chat aangezet, de rest is mij wat te ingewikkeld met mijn Engels. Beetje vreemde manier ook om mogelijk van de problemen af te komen. Edit: Helaas moet je wel weer iedere keer die chat aanvinken. Ipv dat die nu blijft staan op de laatste chat die je uitgekozen hebt, na het uitloggen en weer inloggen, of zelfs exit game.
Daar heb ik nog totaal geen last van, maar dat kan aan het stuk liggen waar ik nu ben. Ook ik heb trouwens de serie nog nooit eerder gespeeld. Dungeon Siege III op de Xbox 360 was mijn eerste kennismaking met dit genre, al heb ik jaren geleden al eens eerder dit willen spelen.
Ik heb hem ook net gehaald, als iemand nog een guest pass wil, je kan me even PM'en. Ik heb ze alle twee nog EDIT: weg
Hoe komt iedereen aan al die toffe gear? Ik ben zelf 32 en heb net Diablo verslagen, maar heb nog maar 1.6k HP (Demon Hunter btw).
3.4k HP net na Spoiler Diablo . En ja door drops en maybe 1 of 2 items van andere spelers gewoon gekregen. Nou eens kijken wat ik ga doen. Verder op nm of toch een ander char ff.
Ik heb nog wel 2 guest passes beschikbaar voor €2,- per code. Graag reageren via pm mocht je interesse hebben!
Een guild bekend van oa World of Warcraft die altijd meedingen aan worldfirst kills. http://www.methodwow.com/
De monk Hardebaas is aangemaakt, net even de eerste quests gedaan. Vind het er leuk uit zien. Maatje van me wil ook gaan spelen zo, kan ik dan gewoon bij hem meedoen met zijn quests?Hoe zit dat systeem in elkaar?
Je kan iemand joinen en je gaat dan verder met de quest waar hij mee bezig is. Als je daarna ophoudt, dan blijf je op dat punt en moet je via het startmenu terug naar een andere quest. Dus als je geen spoilers voor het verhaal wil moet je niemand gaan joinen die al veel verder is dan jij.